Je zou hem ook kunnen wegwerken, artweaver heeft een fijne clonestamp en veel gebruiken ook GIMP beide gratis en na wat proberen vind je hier ook vast je weg wel in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennee schreef:Bij deze heb ik dat gedaan zodat de staart van de andere aap er niet bij op staat. Ik ga er zometeen weer even naar kijken om te kijken of ik hem toch beter kan krijgen. Ik ben er zelf ook niet echt tevreden over!
xRiiannex schreef:Fennee schreef:Bij deze heb ik dat gedaan zodat de staart van de andere aap er niet bij op staat. Ik ga er zometeen weer even naar kijken om te kijken of ik hem toch beter kan krijgen. Ik ben er zelf ook niet echt tevreden over!
Die valt niet echt op hoor, lijkt net een tak nu je het hebt gezegd zie ik hem pas
Joey schreef:Ik heb er ook weer eentje!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De zon was vrij snel onder, dus ik heb eerst heel snel een foto gemaakt van de zon en daarna geposeerd. Samengevoegd, storende delen weggehaald, vogels toegevoegd, kleuren nog wat aangepast etc en klaar!
plovesb schreef:Wat een leuk topic! Ik schilder zelf en probeer dan in photoshop vast de sfeer te creëren die ik ook op het doek wil hebben![]()
Hier 1 van m'n pony
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xRiiannex schreef:plovesb schreef:Wat een leuk topic! Ik schilder zelf en probeer dan in photoshop vast de sfeer te creëren die ik ook op het doek wil hebben![]()
Hier 1 van m'n pony
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wauw gaaf gedaan zeg!
xRiiannex schreef:Fennee schreef:Bij deze heb ik dat gedaan zodat de staart van de andere aap er niet bij op staat. Ik ga er zometeen weer even naar kijken om te kijken of ik hem toch beter kan krijgen. Ik ben er zelf ook niet echt tevreden over!
Die valt niet echt op hoor, lijkt net een tak nu je het hebt gezegd zie ik hem pas