Zelfportret? Omg... gelukkig heb ik het druk komende tijd Nee ik zal weer wat proberen te bedenken, maar weet niet of het zal lukken.
showteam
Geplaatst: 02-01-13 22:42
Ah oké! Cool, maar lastig vol te houden denk ik haha. Nou ik googelde op 52 weken project en dan vind je her en der wat lijsten met elke week een ander onderwerp, maar ik zag niks met zelfportretten. Maar tis via bokt dus. Leuk!
Lynn_FDA
Geplaatst: 02-01-13 22:44
Heb al een idee ff kijken of het er van komt deze keer
Hannemarie
Geplaatst: 02-01-13 22:45
KirstenVosje schreef:
Hannemarie schreef:
weet niet of ik aan deze mee ga doen
Jij hebt al eens vet mooie zelfportretten gemaakt, moet wel goedkomen met jou
ja maar ik ben een week ziek geweest dus zo florisant zie ik er niet uit
Anoniem
Geplaatst: 02-01-13 22:49
Een 52 weken project lijkt mij best leuk, maar niet met zelfportretten haha. Vriend van m'n nicht maakt elke ochtend om 9 uur een foto van waar die dan is. Al bijna 3 jaar ondertussen. Ook erg leuk
Ik ga denk tussen leren door eens wat googlen op zelfportretten voor inspiratie. Het is wel weer een uitdaging moet ik zeggen!
Marleenloveu
Zelfportret kan ook iets zijn wat jou uitbeeldt, maar dan in dingen bijvoorbeeld, abstractie. Een silhouette, een bed die er 'geslapen' uit ziet of de stal van je paard waar een stilleven is van de kruiwagen en mestvork en je jas ergens overeen gehangen omdat het een beste work-out is
F_Orumster
Geplaatst: 02-01-13 23:32
Ik was even de hele dag op stap, dus vol spanning kijken wat de nieuwe opdracht was. Dit wordt een moeilijke opdracht coor me... ga erover nadenken.
Oh god, hopen dat de lens niet knapt Ik zal wat inspiratie zoeken en dan denk ik dat de.mijne een herkenbaarloze foto word haha, maar opzich ook wel weer een leuk thema hoor.
En nog gefeliciteerd showteam
Marleenloveu