Het is niet toegestaan aanvragen te quoten/omhoog te schoppen. En ook horen resultaten in het resultaten topic. Probeer daar alsjeblieft aan te denken. Ik heb diverse reacties weggehaald.
nynke1995
Geplaatst: 22-12-10 12:53
_l_amanda_l_ schreef:
misschien even vertellen welke jij bent?
sorry bedacht ik me net toen ik had afgesloten, maar die diegene die zit ben ik met die roze sjaal... helemaal links en dan beneden duidelijk?
Kan iemand een paardenfoto voor mij bewerken? Ik zet hem liever niet openbaar in het topic, maar ik kan hem wel sturen. Er moet een touw weg gewerkt worden . Alvast bedankt
Zodat deze 6 foto's 1 afbelding wordt|? (voor achtergrond)
trishvm
Geplaatst: 23-12-10 12:04
zou iemand van deze foto een black picture kunnen maken?? Ik zou graag dan de pony plus amazone en dan met of zonder hindernis willen zien??ligt eraan wat het mooiste is.en graag wel in groot formaat.wie o wie is er zo creatief??
Zira1994
Geplaatst: 23-12-10 13:04
Hallo mensen ik ben gister met een vriendin sneeuwfoto's gaan maken alleen staat nu op heel veel foto's een plastic zak zoals bijv bij deze:
en omdat het om zoveel foto's gaat dacht ik het is mischien makkelijker als iemand over pb aan mij kan uitleggen hoe je dingen van de achtergrond kan verwijderen en eventueel de teugels dus als iemand dat aan mij zou willen uitleggen heel graag en met welk programma je dat doet.
kan iemand hier een avatar van maken, dat je alleen het hoofd van mij en mijn pony ziet? normaal doe ik het altijd zelf, maar mijn programma doet een beetje raar en op paint lukt het me niet goed.
en zou iemand appart de mensen weg willen werken op de achtergrond, ik vind het erg storen.
Laatst bijgewerkt door Lontje op 29-12-10 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:1 foto in link gezet, max. 2 mogen er zichtbaar.
Resfeber
Geplaatst: 25-12-10 17:20
Ik heb eindelijk zelf een avater kunnen fixen, alleen ik vind'm toch te snel gaan. Kan iemand een avater voor mij maken met rustige overgangen? Ook weer niet te langzaam. Graag zoals deze maar wel iets sneller: http://img600.imageshack.us/img600/7135 ... horses.gif
Voor het ging sneeuwen zijn we weer met onze dikkerds weg geweest met de kar. nu gaat mijn schoonzus volgende maand op der eigen wonen dus wij foto's gemaakt maar eigenlijk is er maar een die ik echt gaaf vind om te laten vergroten voor boven de schouw. MAAR: nu staat een vriend van haar bij het hoofd van het paard.
Kan er iemand helpen met die man eraf te knippen of hoe moet ik het noemen..