Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die in actie ook goede scherpe foto's maakt en dan ook liefst beetje snel is met een foto maken (sluitertijd?) maar ook betaalbaar is...
Moeilijk hè, wachten
tot ik me bedacht dat de levertijd van de body+kitlens nog steeds 5 dagen was ^^
Tevens ben ik ook bang dat de overstap te groot is en ik dus totaal niet overweg kan met een spiegelreflex. LindaLinda schreef:Ik las ergens de vraag waarom ik niet gelijk een spiegelreflex koop. Omdat ik denk dat de overstap te groot is en omdat ik op dit moment nog niet het geld heb om een echte spiegelreflex te kopen![]()
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camer ... h3/198348/
Iemand ervaring met deze camera??

ik ben benieuwd naar voorbeeldfoto's als het niet lukt mag het ook later hoor, ik heb er geen haast bij
steeffie schreef:Lindalinda, als je uiteindelijk wel naar een spiegelreflex wilt zou ik je toch aanraden om daar meteen naar te kijken. Bv de 1000D is helemaal niet zo duur. En ook op een spiegelreflex heb je een volautomatische stand, dus in principe kan je al meteen foto's maken.
Ik denk dat het zonde is om nu een dure compact te kopen en dat je dan over een jaar oid toch maar over wilt op een spiegelreflex