bonzjo schreef:Oke mooi. Geheugenkaartjes en een tas heb ik al
Heb je ook de goede geheugenkaartjes? De meeste compactcamera's gebruiken geen CF (compact flash), de 400D wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonzjo schreef:Oke mooi. Geheugenkaartjes en een tas heb ik al
rooslovertje schreef:lifaya schreef:Ik ben op zoek naar een Olympus Spiegelreflex. Ik heb nu zelf de E500, maar ik wil een Spiegelreflex met minimaal 10.1 MP. Ik wil mijn lenzen blijven gebruiken, vandaar dat ik op de Olympus blijf. Welke camera raden jullie mij aan?
Wil je een nieuwe camera, alleen om een paar mp's?
Nouks schreef:bonzjo schreef:Oke mooi. Geheugenkaartjes en een tas heb ik al
Heb je ook de goede geheugenkaartjes? De meeste compactcamera's gebruiken geen CF (compact flash), de 400D wel.
Elessar schreef:Heb de computer opnieuw opgestart inderdaad. Mocht helaas ook niet baten. Ik snap ook niet waarom de computer zo moeilijk doet.. Ben zoooo benieuwd naar die foto's.
Jolandaa_ schreef:en kan ik met deze fotocamera ook een 'black' foto maken.
zo eentje met een zwarte achtergrond. zoja hoe en wat heb ik nodig?
Nouks schreef:Juul: makkelijkst is gewoon een kaartlezer aanschaffen (a 10 euro oid), ben je van al het gezeik af
Nouks schreef:imd schreef:@chipieke; Ik heb de EOS400D en ben er zeer tevreden over, en met mij vele anderen. Ik denk dat als je voor de panasonic gaat, je een lenzenprobleem krijgt, dat ze duurder zijn en minder te verkrijgen, maar dat weet ik niet zeker, dat moet je even nakijken. De EOS is sowieso een goede keuze
Nee hoor, de Panasonic is geen spiegelreflexcamera
Zit gewoon een (goede!) lens met 12 keer optische zoom op, that's it. Geen lenzenprobleem dus.