Dan moet je de hoek op 20 of -20 of hoger zetten. moet je zelf even zien. Als je dit ook niet bedoeld weet ik het ook niet meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kim_H schreef:Leuk hoorik vind die lippen leuuk
waar haal je die vandaan?
LindaLinda schreef:Ik zou om de groote foto ook nog een kader gedaan hebben. en om de gehele foto ook nog denk ik...ben van de kaders..
Jaa ik vind die lip ook echt leuk!!
lampjerulez schreef:Kheb even vraagje hoor als ik zoals op de eerste pagina vermeld staatt die lichtgevende lijn om een foto wil doen. loop ik vast na de eerste stap ik heb alles omlijnd met die veelhoek functie daarna wil ik op filter -> stileren klikken maar dat kan ik niet aan klikken?? heeft iemand een idee wat ik fout heb gedaan of wat ik nog ben vergeten?
Shalimar schreef:
jolijn_ schreef:Mooi shalimar en junior_jody
Dat overlopen heb ik zo gedaan:
1. Eerst neem je 2 plaatjes die zeg maar door de schaduw half wit of zwart of een andere kleur zijn. Deze kleuren kunnen het beste wel alle2 gelijk zijn. Dus 2 half zwarte of 2 half witte of 2 half rode enz.
2. Je plakt het eerste plaatje in photofiltre. Da plak je het andere plaatje er ook op. Die kun je eventueel dan nog draaien.
Ik kan niet zo goed uitleggen, maar eigenlijk is het heel makkelijk
Je kunt het ook nog doen met plakken - masker.Dat je eerst een plaatje opent, en daar dan een ander plaatje overheen doet als masker.
Weten jullie wat een masker is ?