Ik bied me aan om tte bewerkenwat kan ik:- Dingen van foto's wegwerken- Gewoon foto's bewerken- Glitternamen- BlinkiesAls je iets wilt wat hier niet bijstaat, kan je het ook aanvragen hoor dan zeg ik wel of ik dat kan--edit-- Goedemorgen paOlien
Heey!zou iemand van Adriaan een collage willen maken? Hier de foto:^ Dit zijn 2 de zelfde foto's, maar ik dacht ik zet hem der maar op2 manieren erop misschien vinden jullieeen van de manieren fijner dus.. Alvast bedankt!
*zegt ook goeiemorgen*Wil ook bewerken maar dat kan deze blonde muts niet PaOlien op de vorige pagina een bedankje van mij
* Een hele goeie morge *Jullie mogen wel uit mijn profiel of uit mijn onderschrift bewerken, vind ik ECHT NIET erg!
heej appelflapje vraag he dat klik ding in je onderschrift lukt me niet dik stom dus ff offtopic hoe doe je dat ik doe http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=583091] as met zijn setjesmaar als ik dan klik dan bestaat de pagina niet Edit dit is weer wat anders..laatst had ik wel As met zijn setjes klikbaar en zag je de link verder niet maar als je dan klikte:"deze pagina kan niet worden weergeven".
misschien iets om asra over het strand te laten draven? zonder het halster ? en deze nog zijn van helemaal in het begin net als die hier boven Misschien kan hier een bok van worden gemaakt die word denk ik moeilijk omdat zijn rug er niet ruim op staat!!Succes ik ga zo me honden uitlaten en dan naar asra
paOlien schreef:@ suusiejj>>Bokt<<[url= hier de link]hier de naam[/url]jah dat deed ik geloof ik i try:>asra met zijn setjes <[/quote]WAAROM WIL HET NU WEL dank je