[Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:57

nog geen einde, misschien wel voor een uitgever

jodoka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:25

erg mooi verhaal,
Heb alles gelezen en hele middag mee zoet geweest.
Was dit het laaste stukje of niet,eigelijk moet je het wel goed laten komen..Beetje droevig einde ..

EvelijnS

Re: [Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:04

Er is niet altijd een happy end.
Ik vind dit juist leuker, wat origineler.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:38

je hebt gelijk het is orgineel
dat wel, ik denk dat ik nog weleen stukje schrijf en willen jullie me dan helpen kiezen of ik het er wel of niet bij doe?

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:45

wel

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:09

kiimmie schreef:
wel

ik schrijf hier wel een stukje bij, maar dan als dat stukje erbij is wil ik weten of jullie vinden dat ik met dat stukje erbij naar de uitgever moet gaan of zonder dat stukje

nujaro

Re: [Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:37

oeh, inspi blijft maar komen ben zelfs al bezig met het volgende stukje veel plezier met dit stukje dan maar

De hele vliegreis heb ik een beetje lusteloos uit het raam gekeken. Het enige waaraan ik kon denken was Mark. Zal ik hem echt nooit meer zien? Was dat echt ons afscheid voor altijd? Ik kan mijn tranen haast niet tegenhouden als ik aan hem denk. Voor mijn gevoel laat ik een deel van mijn ziel achter in Griekenland. Dat stukje blijft bij Mark en zal ik nooit meer terugkrijgen. Steken van pijn gaan door me heen. De hele vliegreis eet of drink ik niets, nergens heb ik zin in. Het leven lijkt ineens niet zoveel toekomst meer te hebben. Ik vraag me af wat Mark nu aan het doen is. Zou hij me al vergeten zijn? Nee, dat zal wel niet. Voor mij lijkt de vlucht wel een eeuwigheid te duren. Eindelijk gaan we landen. Ik zie dat me moeder een beetje wit weg trekt. Ze kan niet zo heel goed tegen het landden.

Een aantal uren later komen we thuis aan. Nog steeds heb ik tegen niemand een woord gezegd. Ik heb er even geen behoefte aan, ik wil alleen zijn. Dus besluit ik om snel even mijn spullen bij elkaar te pakken en naar mijn kamer te gaan. Daar ga ik snikkend op mijn bed zitten. Wat moet ik nu doen? Ik kijk even door mijn kamer heen en besluit even te gaan MSN’en. Vroeger als ik verdrietig was werd ik daar altijd vrolijk van. Eigenlijk wist ik best dat het dit keer niet zou helpen. Dit keer was het anders dan alle andere keren. Terwijl mijn MSN opstart zit ik een beetje gedachteloos naar het scherm te staren. Meteen wanneer ik online kom, begint er iemand te praten. Ik klik het aan en zie dat het Mona is.

Mona Moet Maandag Weer Naar School : Heej, meis!!!
Kate Gaat Naar Griekenland : heej

Gauw verander ik tussendoor mijn MSN naam.

Mona Moet Maandag Weer Naar School : alles goed?
Mona Moet Maandag Weer Naar School : hoe was je vakantie in Griekenland?
Mona Moet Maandag Weer Naar School : vast super of niet?
Mona Moet Maandag Weer Naar School : je had het vast zo druk met jongens, dat je mij bent vergeten te smsen

Even bedenk ik me in welke volgorde ik deze vragen moet gaan beantwoorden.

Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : ja en met jou?
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : de vakantie was wel heel anders dan ik me had voorgesteld, maar dat vertel ik je allemaal nog wel oke
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : sorry dat ik je niet heb gesmst maar ik heb er een goede reden voor
Mona Moet Maandag Weer Naar School : geeft niet meid, ik snap best dat je meer te doen had, maar de volgende keer moet je het wel echt doen hoor
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : oke beloofd
Mona Moet Maandag Weer Naar School :
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : hoe is jou vakantie geweest? nog leuke jongens ontmoet wijfie?
Mona Moet Maandag Weer Naar School : wat denk je zelf tuurlijk, al was het uitgaan wel wat saaier hoor zonder jou
Mona Moet Maandag Weer Naar School : heb je wel gemist
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : ik jou ook wel hoor, vooral in het begin van de vakantie

Met een snik denk ik eraan terug.

Mona Moet Maandag Weer Naar School : maar heb je nog leuke jongens versierd?

Echt Mona weer denk ik bij mezelf. Terwijl ik even aan haar denk haal ik haar gezicht voor me. Hoe ze nu zit te wachten, vol spanning. Bij die gedachten moet ik wel een beetje lachen. Gauw typ ik weer verder.

Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : jawel hoor
Mona Moet Maandag Weer Naar School : vertel me is wat meer, hoe zag ie eruit?
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : bruin haar, ook bruine ogen, echt vet mooie ogen die je zo heel goed kunnen aanspreken, waarvan je helemaal smeld een vet schattig lachje, een gespierd lichaam en super lief
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : goeie beschrijving?
Mona Moet Maandag Weer Naar School : klinkt als een droomvent *zucht
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : was het ook

Eigenlijk heb ik nu even geen zin om daarover te praten. Snel stap ik naar een onderwerp waar zij over kan vertellen. En Mona kennende is ze dan nog wel een uurtje bezig.

Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : en hoe zag de knapste jongen eruit?
Mona Moet Maandag Weer Naar School : oeh daar vraag je me wat
Mona Moet Maandag Weer Naar School : bij wie zal ik beginnen?
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : whaha

Echt Mona weer hoor. Die heeft vast een hele waslijst leuke jongens afgegaan. Waarvan ze nu ongeveer de helft alweer is vergeten. Net zoals ik vroeger was. Er komt een brok in me keel, als ik daar weer aan dacht. Eigenlijk is Mona wel een beetje slet, maar ze is zo aardig en gezellig. En trouwens zo was ik vroeger zelf ook. Voordat ik Mark ontmoette. Gelijk voel ik de tranen achter mijn ogen alweer prikken. Mona moet het zelf weten, maar ik weet dat ik nooit meer hetzelfde zal zijn.

Mona Moet Maandag Weer Naar School : weet je wat zullen we vanavond gaan stappen? dan vertel ik je wel hoe ze er allemaal uit zagen enz. tenzij je nog een paar uur achter je pc wil zitten lezen
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : oh ik weet niet of ik daar zoveel zin in heb hoor
Mona Moet Maandag Weer Naar School : tuurlijk heb je daar zin in, dan kunnen we elkaar weer bijpraten enz..
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : ik vraag wel even aan me ouders of het goed is

Langzaam loop ik naar beneden. Ik wil heel graag Mona weer zien, maar ik zal haar ook alles moeten vertellen van Mark. En ze zal niet goed begrijpen dat ik geen zin meer heb om met allemaal jongens te sjansen. Aan de andere kant misschien vergeet ik Mark even. Maar wil ik Mark wel even vergeten? Nou ja, ik vraag het eerst wel aan mijn ouders. Voordat het toch niet mag, omdat we net thuis zijn, denk ik. “Mam, mag ik vanavond samen met Mona uit. Nog even voordat we weer naar school moeten?” “Ik weet niet hoor. Eigenlijk moet je helpen met uitpakken vind ik. Maar vraag het je vader maar?” snel loop ik door naar mijn vader. Terwijl ik dat doe bedenk ik me dat ik eigenlijk wel met Mona mee wil. Anders gaan mijn ouders vast moeilijke vragen stellen, omdat ik zo stil ben. “Pap, mag ik samen met Mona gaan stappen.” “Ik weet niet hoor, wat zei je moeder ervan?” ik zie dat hij twijfelt. “Zij zei dat ik het aan jou moest vragen.” Zo lief mogelijk kijk ik hem aan. “Alsjeblieft?” “Nou vooruit dan maar.” Gauw loop ik weer naar boven en duik achter de computer.

Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : het mag, dus ja
Mona Moet Maandag Weer Naar School : leuk, ik heb er nou al zin in ik heb je zoveel te vertellen
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : ik jou ook, wij zijn straks wel een poosje zoet met al ons geklets
Mona Moet Maandag Weer Naar School : ja, maar dat zijn we evengoed ook altijd wel

Ik weet dat Mona het nu over de jongens heeft en even zucht ik. Vroeger zou ik gereageerd hebben met, oh ja, waarmee dank? Maar nu doe ik het anders.

Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : ja, dat is zo
Mona Moet Maandag Weer Naar School : jij zit nog niet helemaal lekker in je vel of niet is er wat?
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : ik vertel het je allemaal vanavond wel is dat goed
Mona Moet Maandag Weer Naar School : tuurlijk is dat goed
Mona Moet Maandag Weer Naar School : kun je me gelijk vertellen, waar je naam op slaat

Een traan rolt over mijn wangen, omdat ik weer aan Mark moet denken. Wat lijkt het leven ineens zinloos zonder hem. Ik besluit om van de computer af te gaan en mijn spullen maar te gaan opruimen. Anders gaan mijn ouders daar straks weer over zeuren, denk ik bij mezelf.

Kus Nujaro

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:40

*leest*

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:40

suus_ schreef:
*leest*

jij bent ook altijd en eeuwig online

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:44

Mooi stuk alleen houd ik zelf niet zo van msn gesprekken in een verhaal

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:47

maickell0ver schreef:
Mooi stuk alleen houd ik zelf niet zo van msn gesprekken in een verhaal

tja je moet toch wat

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:47

nujaro schreef:
suus_ schreef:
*leest*

*gelezen*
Nee hoor we zijn gewoon tegelijkertijd online, ik ben net op school me kluis op gaan ruimen en in de stad paar leuke dingen gekocht

*benieuwd of ze mark ze dubbelganger tegen komt ofzo

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:48

suus_ schreef:
nujaro schreef:

*gelezen*
Nee hoor we zijn gewoon tegelijkertijd online, ik ben net op school me kluis op gaan ruimen en in de stad paar leuke dingen gekocht

*benieuwd of ze mark ze dubbelganger tegen komt ofzo

whaha, wie weet

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:50

Aah weer goed stuk!

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:53

oeww weer mooi stukje hoor komt zeker wel weer een vervolg heah

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:01

Missy_ schreef:
oeww weer mooi stukje hoor komt zeker wel weer een vervolg heah

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:01

Weer een leuk stukje!! Als ik jou was zou ik er wel mee naar een uitgever gaan (niet geschoten is altijd mis)

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:02

Peetjuh schreef:
Weer een leuk stukje!! Als ik jou was zou ik er wel mee naar een uitgever gaan (niet geschoten is altijd mis)

dat is zo

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:04

nujaro schreef:
kiimmie schreef:
wel

ik schrijf hier wel een stukje bij, maar dan als dat stukje erbij is wil ik weten of jullie vinden dat ik met dat stukje erbij naar de uitgever moet gaan of zonder dat stukje

als je verhaal nu is afgelopen (wat ik erg jammer zou vinden, maar elk verhaal stopt een keertje meestal ) dan zou ik dit laatste stuk weg laten als je het naar een uitgever stuurt, omdat het dan geen duidelijk eind heeft. Zonder het stuk weet je gelijk dat ze Mark nooit meer zal zien. End of story. Met het stukje erbij kan er nog zoveel gebeuren, en is het boek voor je gevoel als je het leest nog niet uit.

ik heb wel een aanmerking op je verhaal trouwens, want ik denk dat de uitgevers dat ook zouden zeggen: is er als iemand ontvoerdt wordt niet veel meer commotie. Zoals politie en verklaringen die je moet afleggen. Want waarschijnlijk lichten ouders de politie in omdat hun kind spoorloos is verdwenen en heb je pers enzo...

maar dan wil ik ook nog even zeggen dat ik het absoluut een geweldig verhaal vindt en (als je stopt) heb ik egt met plezier gelezen. En er zou (als het aan mij ligt) echt een boek van gemaakt moeten worden.

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:08

oh ja echt weer tof!! alleen wel aantal spellingsfouten...
ben ook super benieuwd wat er gaat gebeuren en zo..

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:09

kiimmie schreef:
nujaro schreef:

als je verhaal nu is afgelopen (wat ik erg jammer zou vinden, maar elk verhaal stopt een keertje meestal ) dan zou ik dit laatste stuk weg laten als je het naar een uitgever stuurt, omdat het dan geen duidelijk eind heeft. Zonder het stuk weet je gelijk dat ze Mark nooit meer zal zien. End of story. Met het stukje erbij kan er nog zoveel gebeuren, en is het boek voor je gevoel als je het leest nog niet uit.

ik heb wel een aanmerking op je verhaal trouwens, want ik denk dat de uitgevers dat ook zouden zeggen: is er als iemand ontvoerdt wordt niet veel meer commotie. Zoals politie en verklaringen die je moet afleggen. Want waarschijnlijk lichten ouders de politie in omdat hun kind spoorloos is verdwenen en heb je pers enzo...

maar dan wil ik ook nog even zeggen dat ik het absoluut een geweldig verhaal vindt en (als je stopt) heb ik egt met plezier gelezen. En er zou (als het aan mij ligt) echt een boek van gemaakt moeten worden.

ik weet het, misschien dat ik er nog wel een stukjes tussen ga plakken en ga schrappen om het verhaal goed kloppend te maken natuurlijk hou ik daarbij jullie tips in de gaten en ik schrijf nog wel een stukje door en als het niet een mooi eind is, stuur ik dat niet naar de uitgever

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:10

kiimmie schreef:
wel

[/quote]

[/quote]

mee eens. of bij het andere stuk stoppen, of nog even verder gaan en mooi eind verzinnen. maar nam eigenlijk aan dat dit niet het eind zou zijn, want dit eindigt niet echt...
[/quote]

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:14

nee vind ik ook

tis echt zo stom, maar ik weet precies hoe het eindigd, maar weet nog niet precies wat er tussendoor gebeurt

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:43

dus je schrijft nog verder?

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:46

kiimmie schreef:
dus je schrijft nog verder?

en ik ben zelfs al over de helft van een volgend stukje ik denk dat ik die vandaag ook wel af krijg
maar zal ik die dan ook plaatsen, of zal ik dat morgen doen?