Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleandra schreef:Woehoe het is gelukt! Bedankt
Shanna_ schreef:Heey,
Vraagje, waar kun je de nederlandse versie van Photofiltre downloaden?Kan alleen de engelse krijgen namelijk.
Alvast bedankt
Shanna_ schreef:Shanna_ schreef:Heey,
Vraagje, waar kun je de nederlandse versie van Photofiltre downloaden?Kan alleen de engelse krijgen namelijk.
Alvast bedankt
Niemand die 't weet toevalling?Heb 't programma namelijk nodig en m'n engels is niet al te best..
DarkDreamer schreef:Ik heb ook een probleem hier mee, maar dat is niet het enige..
Ik heb op mijn PC de oude versie staan (dus niet dat studio gebeuren), die was gewoon gratis en geen 30 dagen versie. Nou heb ik dus net een nieuwe laptop, en hier wou ik PhotoFiltre op zetten, dat is wel handig voor school namelijk. Maar toen bleek ik alleen nog PhotoFiltre Studio te kunnen downloaden. En dit is een 30 dagen versie?
En toen bleek het ook nog is Engels te zijn *frustratie*, op die pagina stonden dan nog wel 'updates' zegmaar, en daar tussen zat ook een Nederlandse toepassing, dus die heb ik gedownload maar dat werkt ook al niet.
Dus mijn vragen, hoe krijg je de NL versie en waar kan je de oude versie van PF downloaden?
Alvast bedankt.
Shanna_ schreef:DarkDreamer schreef:Ik heb ook een probleem hier mee, maar dat is niet het enige..
Ik heb op mijn PC de oude versie staan (dus niet dat studio gebeuren), die was gewoon gratis en geen 30 dagen versie. Nou heb ik dus net een nieuwe laptop, en hier wou ik PhotoFiltre op zetten, dat is wel handig voor school namelijk. Maar toen bleek ik alleen nog PhotoFiltre Studio te kunnen downloaden. En dit is een 30 dagen versie?
En toen bleek het ook nog is Engels te zijn *frustratie*, op die pagina stonden dan nog wel 'updates' zegmaar, en daar tussen zat ook een Nederlandse toepassing, dus die heb ik gedownload maar dat werkt ook al niet.
Dus mijn vragen, hoe krijg je de NL versie en waar kan je de oude versie van PF downloaden?
Alvast bedankt.
Weet niet of het bij jou inmiddels al gelukt is de juiste te vinden, maar ik geloof dat ik hem zojuist wel heb gevonden! Had al een hele poos gezocht voor ik hier reageerde, maar kon niets vinden. Doordat er in dit topic niet op gereageerd werd ben ik weer verder gaan zoeken aangezien ik het ook nodig heb voor school. Nou, ik heb 'm!. Hij is nederlands, en voor zover ik weet is het géén proefversie!
Edit: Wel handig natuurlijk om de link erbij te zettenhttp://www.downloadfreeware.nl/download ... 6.2.6.html
Si_monee schreef:Bij Corel Paint Shop Pro X kan je achtergronden wissen. Je krijgt dan uiteindelijk allemaal zwart/wit tegels. Maar dan wil ik er een andere foto achter doen dus op die zwart wit tegels. Hoe doe ik dit? of hoe zet ik die foto zonder die zwart wittegels zonder achtergrond dus op een andere afbeelding?
Margreth schreef:Ik werk al jaren met Picture it 2000 van Microsoft. Vind het een zeer gebruikersvriendelijk programma.
Maar ik heb ooit eens een programma gedownload. Daarin was een optie met een soort zeepbellen. Als je daarmee werkte werd de foto die je in die bel zette ook zo vervormd alsof het in een echte zeepbel was. Wie weet in welk programma die mogelijkheid is???
http://pic20.picturetrail.com/VOL148/18 ... 735566.jpg
Shanna_ schreef:JaNaja weet niet of dit de oudste is zegmaar.. maar wel de niet studio versie en gewoon nederlands zonder proeftijd volgens mij. Ik had iig deze eerst, voordat m'n computer hem spacede en ik alles kon gaan resetten haha
Chaelle schreef:Wie kan mij helpen? Ik zie hier in vanalle profielen foto's die op heel mooi formaat zijn gemaakt / geknipt / bewerkt .. ?
Ik zou graag weten hoe je dat kan doen, en welk programma je daarvoor nodig hebt.
Alvast bedankt!
Nikkel schreef:Margreth schreef:Ik werk al jaren met Picture it 2000 van Microsoft. Vind het een zeer gebruikersvriendelijk programma.
Maar ik heb ooit eens een programma gedownload. Daarin was een optie met een soort zeepbellen. Als je daarmee werkte werd de foto die je in die bel zette ook zo vervormd alsof het in een echte zeepbel was. Wie weet in welk programma die mogelijkheid is???
http://pic20.picturetrail.com/VOL148/18 ... 735566.jpg
Ik heb PhotoImpact XL daar kan je ook die "zeepbellen" doen