Mijn week #23: Zo als los beeld misschien niet zo heel spannend, maar het is een stilleven wat wordt opgenomen in mijn afstudeerwerk (een publicatie/boek). En deze week gemaakt.
week 24 Deze week is mijn laatste stageweek bij Iris van Meijl, dus heb ik Iris samen met haar eigen paard Divino vastgelegd. Iris heeft mij geleerd hoe ik moet timen tijdens het maken van rijfoto's. 3 -Iris & Divino by winniefotografie, on Flickr
Bellatrix Bijzonder kleurtje, mooi ook dat halster. Past er goed bij.
Caitlin_K Prachtige blackfoto.
Calice Lekker buiten spelen. Prima foto.
Deb100 De auto's trekken helaas vooral mijn aandacht. Ik kan ook niet zo goed plaatsen wat er nu gebeurd. Probeer in dit geval het verhaal voor de kijker net wat duidelijker te maken. De foto zelf is prima.
DrawnHorse Ik vind het een leuke foto. Heb hier niets op aan te merken.
evaval Wat een schattige foto. Ik blijf het jammer vinden dat je net de voeten mist. Zou zeggen doe het of met voeten of maak de uitsnede net wat scherper.
Fem verzamelt hier Hoewel deze in een breder context komt te staan vind ik het zo alleen ook een prima foto. Lekker simpel, duidelijk en goede kleurkeuze.
Fris Je hebt mooie gele bloemen gevonden. Jammer dat het ene oortje net niet naar voren staat. Verder een prima foto.
germie Ik blijf die duikers gewoon eng vinden. Dat terwijl ik de locatie zelf echt tof vindt. Als de oude deur op een kier had gestaan dan had je ook een spannend sfeertje gecreëerd.
JewEmm verzamelt hier Mooi detail van de molen. Zo zie je ook dat er wel wat onderhoud aan het schilderwerk zou moeten plaatsvinden.
joeluna Lekker vrolijke foto. Mooi gedaan en uitgewerkt. Enige 'vreemde' aan deze foto vindt ik het zadel op het paard. Je gaat immers niet met twee ruiters zo samen op pad.
Joysieee Lieve foto. Niet heel bijzonder maar gewoon een mooi kiekje.
lifaya Foto is natuurlijk prima en het dier is echt mega gaaf. Ik vind het beeld alleen niet fijn vanuit veiligheidsoogpunt en eigenlijk ben ik zelf van mening dat je dit soort beelden niet online moet zetten en dus eigenlijk niet moet maken.
LoveUggs verzamelt hier Prachtig dat lieveheersbeestje. De scherpte lijkt wel net iets meer op het schild te liggen dan op het kopje. Dat had ik net omgedraaid willen zien of net een iets groter diafragma.
magda_90 verzamelt hier Mooie bloemen, foto zelf doet mij niet veel.
maj0 Wat een prachtig klaprozenveld. Hoewel de foto prima is mis ik eigenlijk een beetje het contact met het object. Beide kijken weg en lijken in zichzelf gekeerd. Het spat niet van de foto af.
MarijeR Héél gaaf! Gewoon top en super gedaan.
Myponyhoward Wat een schatjes. Jammer dat de kont net mist. Ik denk ook dat als je net iets lager was gaan zitten je meer uit je foto had gehaald. Dan keek je het schaap echt letterlijk aan.
Nayomie Prachtige foto, heb hier niets op aan te merken.
NESCAFE Erg mooi, goed gedaan.
Nicje87 Haha, heerlijke foto. Niets op aan te merken.
Niobe Erg mooie foto, goed gedaan. Persoonlijk hou ik wel van minder make-up. Ik vind het nu te veel gemaakt maar dat is ook een kwestie van smaak.
quintenvo Prachtige foto. Heb hier niets op aan te merken.
rosslover Stoer paard, mooi gedaan. Heb hier niets op aan te merken.
Sharani Lekker buiten spelen. Heerlijk zo samen bezig zijn. Prima foto.