magda_90: Wauw! heel erg stoer! Nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal achter deze foto... En waarom heb je er hier voor gekozen om hem geheel witter te maken (dat het zwart niet echt donker is) nu is hij zachter, wat misschien niet hoeft voor dit onderwerp. Anderzijds zorgt het voor een contrast en is hij op deze manier misschien wel sterker... In ieder geval, ik vind hem fantastisch!
magda_90
Geplaatst: 21-03-17 10:19
Bedankt, het verhaal erachter komt nog. Deze foto's zijn gemaakt voor mijn expositie, deze foto zelf gebruik ik niet. Als ik tegen die tijd alles klaar heb, zal ik het eindresultaat + verhaal publiceren. Het zachte vond ik juist wel mooi daar anders de kleding wegvalt tegen de zwarte steiger.
LoveUggs
Geplaatst: 22-03-17 16:40
Aangezien ik deze week denk ik de camera niet uit de kast haal, hier vast mijn week 12:
De blauwe/groene gloed komt doordat deze foto door een raam geschoten is.
Helaas een telefoonfoto, ben al de hele week ziek en of ik nog tijd/puf ga hebben om de camera te pakken weet ik niet. De hond uitlaten moet natuurlijk wel gewoon gebeuren en gisteren was er een prachtige zonsondergang Geen goede kwaliteit, maar vind het toch wel een leuke foto!
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 23-03-17 15:25
Hmm, ik probeer mijn foto voor deze week hier neer te zetten (met Bokt upload, gebruik ik altijd), maar het lukt nog niet echt.