Nannepannie schreef:Oh das minder! Als je je emailadres even pb't kan ik hem wel even gewoon even sturen?te laat hahah ik doe de volgende ronde weer mee thnx iig
Citaat:Bewerken tot 22 juni 20:00uStemmen tot 24 juni 20:00uInzendingen:Bellatrix - BewerkingMarjoow - Bewerking 1NatassJa - BewerkingFair - BewerkingxStephanie - Bewerkingjoann123 - BewerkingCynn_x - BewerkingMijn stem gaat naar Marjoow
Citaat:Bewerken tot 22 juni 20:00uStemmen tot 24 juni 20:00uInzendingen:Bellatrix - BewerkingMarjoow - Bewerking 1NatassJa - BewerkingFair - Bewerking1xStephanie - Bewerkingjoann123 - BewerkingCynn_x - BewerkingMijn stem gaat naar Fair. Ik vind de kleur ervan echt heel mooi gedaan.!
Citaat:Bewerken tot 22 juni 20:00uStemmen tot 24 juni 20:00uInzendingen:Bellatrix - BewerkingMarjoow - Bewerking 1NatassJa - Bewerking 1Fair - Bewerking1xStephanie - Bewerkingjoann123 - BewerkingCynn_x - Bewerking
Citaat:Bewerken tot 22 juni 20:00uStemmen tot 24 juni 20:00uInzendingen:Bellatrix - BewerkingMarjoow - Bewerking 1NatassJa - Bewerking 1Fair - Bewerking2xStephanie - Bewerkingjoann123 - BewerkingCynn_x - BewerkingVolgende ronde doe ik ook weer mee!Mijn stem gaat naar Fair. Mooi gedaan!
Fair heeft gewonnen.... Jammer dat de activiteit in dit topic zo terug is gelopen, het is juist zo leuk...
Ja inderdaad en trouwens iemand anders mag wel voor mij een foto uitzoeken anders? Vind het veel leuker om zelf gewoon mee te bewerken
Fair schreef:Ja inderdaad en trouwens iemand anders mag wel voor mij een foto uitzoeken anders? Vind het veel leuker om zelf gewoon mee te bewerkenIk wil wel een foto insturen anders?
Cynn_x schreef:Citaat:Downloadlink (raw)Bewerken tot 5 juli 20:00uStemmen tot 7 juli 20:00uInzendingen:Bellatrix - Bewerking
Jammer dat het zo stil is inderdaad, bij mij is het er helemaal bij ingeschoten door het overlijden van mijn hond maar ik zal kijken of ik nog wat kan maken!
oei ik kom hier nu pas achter lijkt me wel leuk! kan ik nog snel deze laatste foto insturen? of is het net te laat?