JoycexEnya: Zijn niet echt mijn smaak, en niet erg scherp. 10 euro
billionache: Mooie scherpte! het enige puntje is dat de scheve horizon mij een beetje stoort, verder erg leuke foto's! 35 euro
LOVESUSHI: ik zou nog even lekker door oefenen.
S_en_Z: Ik hou persoonlijk niet zo van studio foto's, en vind het jammer dat bij de eerste foto de benen er niet helemaal op staan. Verder erg mooie foto's! 45 euro.
Naoom_: ik mis de scherpte, en zou nog even lekker door oefenen. En misschien een beetje spelen met het nabewerken, dat scheelt soms ook al een heel stuk.
Naomi_King: ik mis nog de scherpte, en had de foto dat het meisje haar ogen half dicht heeft niet geplaatst. Erg zonde. Als je bij de foto's bij paarden wat door je knieën gaat zit je meer op de hoogte, en heb je geen foto's van bovenaf. Dan worden ze vaak al een stuk mooier.
hollyfield: Jammer dat ze niet allemaal even scherp zijn, dat had ik ze al een stuk mooier gevonden! 10/15 euro.
_Bitje_: lekker eigen stijltje, ik hou er wel van. Bij de foto van de fjord en het meisje stoort alleen de scheve achtergrond me. 25/30 euro.
Stefieke1997: Je foto's zijn bijna allemaal wel op een deel overbelicht erg zonde, en ze zijn wat wazig/onscherp. Ik zou nog even lekker door oefenen.
xFace: ik vind het eerder een beetje wat kiekjes, gewoon lekker oefenen dan kan je er straks vast wel wat voor gaan vragen.
romyloverrr: Vind ze erg ruizig/onscherp ogen, ik zou nog lekker gaan oefenen.
Suuszels:Speelse foto's, vind vooral de eerste erg leuk bedacht! Nog even wat oefenen met scherpte en je zou al een stuk meer kunnen vragen. 15 euro.
anne_joy: ik vind ze nog niet echt iets waard,ik zou nog even lekker gaan oefenen.
Naoom_ Vergeleken met je vorige plaatsing met foto's wat een verschil! Vind ze al een heel stuk mooier, alleen bij de paarden foto's zijn ze meer van bovenaf genomen. Als je door je knieën was gegaan waren ze ook erg mooi geweest. 25 euro.
Believe: Speelse foto de eerste, de tweede wat je zelf ook zegt mwha. Ik had hem dan niet geplaatst, en gewacht tot je betere foto's had. Ik zou nog even lekker oefenen.
Ik zal zo ook even foto's plaatsen, heb m'n best gedaan met taxeren en hopelijk word ik zelf ook wat vaker dan 2/3 keer getaxeerd