Overigens vind ik het wel een toffe foto Renee, achtergrond is wat druk maar daar kan jij verder weinig aan doen natuurlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Ik kreeg toen juist commentaar dat ik teveel reactie gaf en dat het topic daar niet voor zou zijn (vorige topic)maar ik zie het nut van zo'n topic niet in als je geen tips en kritiek mag geven dus ik ben er ook voor
Revanches schreef:Fair, heb je deze foto van bovenaf naar een diepergelegen punt gemaakt? Omdat je er zo van bovenaf op kijkt?
Ik vind'm bij de neus best krap gecropped. Of is dat met een reden om omgevinggedeelten weg
Colorado schreef:Daar ben ik het mee eens Fiffill, als je wat langer kijkt kun je bijna altijd wel iets vinden wat je net wat minder vind of juist iets dat voor jou enorm opvalt. En anders vind ik het altijd erg leerzaam om naar een foto te kijken en dan te bedenken hoe het anders had gekund. Daarmee bedoel ik dus niet per se een verbeterpunt, maar een manier van mogelijkheden zoeken. Daar heb je zelf heel veel aan en anderen kunnen daar imo ook wat aan hebben, want dan zien ze misschien iets waar ze anders nooit op waren gekomen.
Verder vind ik het overigens helemaal niet gek dat in dit geval jij dan die grote bijleesposts wat minder plaatst, daar kan ik echt niet over vallen en dat vind ik ook niet vervelend. Ik waardeer het juist enorm wanneer dat wordt gedaan, omdat daar inderdaad echt heel veel tijd in gaat zitten. Ik vind het daarentegen wel weer 'normaal' dat er wat meer wordt gereageerd dan nu het geval is.