Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonzjo schreef:Zou je willen vragen welke camera ze fotografeert
als hij echt maar 300 euro was (excl lenzen neem ik aan). Ze maakt er mooie foto's mee namelijk.
Nouks schreef:bonzjo schreef:Zou je willen vragen welke camera ze fotografeert
als hij echt maar 300 euro was (excl lenzen neem ik aan). Ze maakt er mooie foto's mee namelijk.
Bij Foto Konijnenberg (http://www.fotokonijnenberg.nl) is de 400D in de aanbieding! Body kost 299 euro, dan heb je nog 200 euro over om te investeren in lenzen. Lijkt me echt een mooie koop, met een 400D kun je nog tijden verder!
horsieslii schreef:Ik zoek een spiegelreflex camera die niet al te duur is, maar goed voor paardenfotografie en andere dieren goed is! Ik ben over 2 maanden jarig, en heb dan genoeg geld voor een spiegelreflex, dus wil er dan een kopen maar weet niet welke. Ik heb nu de Fuji Finepix S5800 deze vind ik erg handig, maar ik wil toch overstappen.
absque_dubio schreef:Ik heb eindelijk mn camera.![]()
Durf m alleen amper aan te raken. Hij zit nog netjes in de beschermingszooi in de doos.![]()
Hele klus om de accu in de oplader te doen, en t snoertje eraan. Was veel te bang dat ik iets kapot zou maken of verkeerd deed.
Emmaa_ schreef:Nouks schreef:
Bij Foto Konijnenberg (http://www.fotokonijnenberg.nl) is de 400D in de aanbieding! Body kost 299 euro, dan heb je nog 200 euro over om te investeren in lenzen. Lijkt me echt een mooie koop, met een 400D kun je nog tijden verder!
imd schreef:@chipieke; Ik heb de EOS400D en ben er zeer tevreden over, en met mij vele anderen. Ik denk dat als je voor de panasonic gaat, je een lenzenprobleem krijgt, dat ze duurder zijn en minder te verkrijgen, maar dat weet ik niet zeker, dat moet je even nakijken. De EOS is sowieso een goede keuze
bonzjo schreef:En ook: wat wordt er bijgeleverd? Heb al even op de site gekeken maar kan niet vinden of er bijv een accu ed worden meegeleverd.
Nouks schreef:bonzjo schreef:En ook: wat wordt er bijgeleverd? Heb al even op de site gekeken maar kan niet vinden of er bijv een accu ed worden meegeleverd.
Accu, gebruiksaanwijzing, software, lader etc zit allemaal bij de body. 'Body' houdt in dat er geen lens bij zit, die zul je er dus wel bij moeten kopen. Wat je er verder los bij zult moeten kopen, zijn (een?) geheugenkaartje(s?) en een tas.
lifaya schreef:Ik ben op zoek naar een Olympus Spiegelreflex. Ik heb nu zelf de E500, maar ik wil een Spiegelreflex met minimaal 10.1 MP. Ik wil mijn lenzen blijven gebruiken, vandaar dat ik op de Olympus blijf. Welke camera raden jullie mij aan?