Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Ik gok dat Rofa (Den Haag) voor een dergelijke reparatie het goedkoopst zal zijn. Canon's ETB (Roosendaal) is meestal behoorlijk aan de prijs.
Verschillen 30D en 40D: 8 en 10 megapixels, 40D heeft ISO 3200, Live View en Sensor Cleaning en als het goed is, zou 'ie sneller moeten zijn in het wegschrijven van de foto's en heeft 'ie een grotere buffer voor burst. Verder een grotere zoeker, verwisselbaar matglas en je kunt met de 40D ook door je zoeker de ISO-waarde zien. En het scherm is wat groter dan bij de 30D.
Ik kan me herinneren dat bij de introductie van de 30D het verschil tussen de 20D en 30D als minimaal werd ervaren, het verschil tussen de 30D en 40D is wel noemenswaardig. Desondanks zijn het beide natuurlijk zeer goede camera's én een grote stap vooruit als je de 350D gewend bent (zelfs een overstap van de 350D naar de 20D zou al noemenswaardig zijn).
Ezumii schreef:De 20d is natuurlijk alweer een stuk ouder.
Ezumii schreef:Hahaha het lijkt echt een eeuwigheid langer (is ook de laatste keer dat ik hem gezien heb geloof ik)
Maar er zitten toch wel nadelen aan tweedehands lijkt me, zo'n camera gaat geen eeuwigheid mee en je weet niet hoe iemand er mee omgegaan is..
Ezumii schreef:Nou ik ga morgen een kijkje nemen bij Konijnenberg dus ben benieuwd
xXLiekeXx schreef:Wat zijn hier de meningen over de Canon EOS 450D?
Ik heb hier mijn oog op laten vallen en vraag mij af hoe jullie tegenover deze camera staan.
magda_90 schreef:Als alles meezit dan ga ik morgen of woensdag de Sony a 200 kopen. Wie heeft deze en wat zijn de ervaringen ermee?
Nouks schreef:Ezumii schreef:Nou ik ga morgen een kijkje nemen bij Konijnenberg dus ben benieuwd
Veel plezier alvast
Ezumii schreef:Trotse nieuwe eigenaresse van de 40d
plutolover schreef:heey
ik wil graag een nieuwe camera kopen nu zit ik erg te twijfelen tussen de Canon eos 40D of de Canon Eos 1000D
Welke zouden jullie nemen of welke juist niet en waarom?