Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xena_ schreef:Is hier iemand die ervaring heeft met de Nikon D60? Hoe bevalt hij? In de beginpost staat er namelijk geen topic over. Iemand die er foto's er mee gemaakt heeft? Zoja, zou ik die dan mogen zien?
Groetjes, Mariska
Nouks schreef:Simone: denk het wel eigenlijk.... Ik werk zelf niet met Nikon, maar de budgetlenzen van Tamron zijn over het algemeen de besparing op een Nikon- of Canonlens niet waard. Er zijn een paar uitzonderingen waarbij Tamron heel leuk werk levert, maar zeker op budgetlenzen als de 55-200 zou ik gewoon investeren in de Nikon-lens.
Maar nogmaals, (Emma zei het net ook al,) dit is het camera-topic en objectievenvragen horen eigenlijk in het objectieven-topic.
el1986 schreef:Ik zit met een vraagje.
Ik ben momenteel aan het kijken voor de sony a 200, maar kan er hier geen info over vinden kan dit?
Of heb ik dan niet goed gekeken?
Heeft er iemand ervaring of info over dit toestel?
Ik ben zelf een beginner en wil graag een goede, maar niet TE dure spiegelreflex kopen vandaar..
wil me vooral gaan richten op paarden-/ portretfoto's?
Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen??
Groetjes Elke
Ezumii schreef:En is de 40d dan dat extra geld waard? Zit er veel verschil in?
Ja de pinnetjes. Dat is wel een optie ja, maar ik heb nog nooit wat moeten laten repareren.. Dus geen idee waar ik dat bijv. het goedkoopst kan laten doen.