wist uiteindelijk geen mooie plek voor de bloem te vinden maar vooruit doet er niet toe:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Hoe wijzig je de taal?
Mijne is opeens frans nl.
Shalimar schreef:Beetje stomme vraag hoor maar weet iemand waar op je toetsenbord het copyright teken zit? Iemand zei tegen mij ctrl, alt C maar dat pakt hij niet. Ik wil hem op mijn foto's gebruiken maar het hele woord vind ik zo lang...ik heb een laptop...kan iemand me helpen?
madam schreef:Is er hier ook iemand die een leuke (kerst) kaart voor mij wil maken? dus een leuke foto en die dan leuk bewerken ik en het paard met een kerstmuts op enzo en tekst Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar? zoja zou je het me dan even willen laten weten/ dan stur ik de foto even via de Pb.
ArGieVai schreef:uitleg??
Pasamba schreef:Shalimar schreef:Beetje stomme vraag hoor maar weet iemand waar op je toetsenbord het copyright teken zit? Iemand zei tegen mij ctrl, alt C maar dat pakt hij niet. Ik wil hem op mijn foto's gebruiken maar het hele woord vind ik zo lang...ik heb een laptop...kan iemand me helpen?
Bij mij pakt ie de ctrl alt c ook niet. Ik heb dus in word opgezocht, en bij mij was het Alt + 0169
@ Borisjuuh; tekst schuin zetten kan gewoon bij Tekst, en dan het hokje cursief aanvinken