Ik wil een vriendin van mij ergens mee verassen, maar ze zit ook op bokt. Ik wil iig een tekening hebben van haar paardje. Die ik dan aan haar geef.
Is er iemand die gratis tekent? Ze is nog lang niet jarig, maar ik vraag het maar vast ivm dat sommige tekenaars het druk hebben..
Waarom ik mijn idee gewoon zeg, ik meerdere 'vriendinnen' op bokt heb zitten.. En er zijn er ook meer als 2 die een eigen-paardje hebben.. dus niemand weet voor wie.. Ik zet de foto's hier niet neer want dan kunnen ze er zo achter komen..
Farouche 2, Je tekening van je shet is af, ik moet alleen even aan mn zus vragen wanneer ze tijd heeft om hem te scannen. Hij heeft alleen wel losse manen en geen matje, dat werd heel lelijk
@1234: heel erg mooi gedaan!! Het is idd één van je mooiste werken!! Die zwarte achtergrond maakt het ook heel mooi! Knap gedaan! Ik vind alleen dat de ogen nog wat meer mogen spreken. Het zijn nu gewoon zwarte ogen. Maar of je dat wilt veranderen moet je helemaal zelf weten, het lijkt me nl. erg lastig om dat nog te veranderen. Maar ik zou het wel mooier vinden.
oke. Die tekening van Tjaanie_girl zal vast wel lukken!!
Dat lichtpuntje zal een hele hoop schelen. Je moet wel goed bepalen waar je 'm zet, want dat puntje bepaald wel net welke kant ie op kijkt. (heb ik tenminste altijd)
Ik ben nog opzoek voor mijn portfolio een HENGST!! Maakt niet uit welk ras, als ie maar een grote dikke hengstenhals erop heeft zitten. Wie heeft dat? Het is uiteraard GRATIS!
ik zal het proberen want ik weet niet hoe ik uit dat donkere vlak nog een wit puntje kan krijgen Ik doe het normaal met kneedgum, maar dat lukt denk ik nu niet echt
MET SPOED EEN DUIDELIJKE HONDEN FOTO GEZOCHT!!!!!!!!!!!!!!! EEN HOOFDFOTO, HELEMAAL SCHERP, POSITIE MAAKT NIET UIT. TOESTEMMING NODIG VOOR EEN TOPIC. OM NA TE TEKENEN.