Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naomi21 schreef:Pattypaard: dat liggende veulentje is grappig!Alleen t 1e veulentje lijkt qua houding een beetje raar? Die vind ik echt minder terwijl ik t andere veulen juist wel goed vind.. Voor die onderste ong 7.50-10 euro? Met t andere veulen zou ik zeggen: oefenen qua aanzichten
.
idd bij het staande veulentje ziet het er allemaal raar uit. Maar op het voorbeeld wat ik had stondtie ook heel raar. Maar niet zo erg

)
, de hals en de manen ook
babe schreef:Bedankt allemaal, ik had het niet zo hoog verwacht![]()
Ik heb hem trouwens voor 9 euro verkocht.

Fantastisch gewoon! Op je a4 tekeningen 80 euro 

dan gaat mijn voorkeur naar de 3e tekening. Je hebt een mooie en uitgesproken stijl. 

Lontje schreef:babe schreef:Bedankt allemaal, ik had het niet zo hoog verwacht![]()
Ik heb hem trouwens voor 9 euro verkocht.
Te weinig![]()
.
Het begin is er, met een beetje schaduw krijg je al een heel andere tekening
.

(ik hou hem zelf
)
) naar wit naar zwart.
zou er met houtskool 5,-/7,50 euro voor vragen/geven!
), maar m'n moeder wilde hem graag zelf houden, nu hangt ie in de gang
. Over een tijdje vind ik deze tekening al niet meer mooi (heb ik namelijk altijd
).
Ik heb dat ook altijd.. maar goed, succes

, maar dat was Debsoleino
. Ik kan weer helemaal door voor warhoofd vandaag
.
.
Iid jammer dat er wat weinig schaduw is maar houtskool brrrr... ik kan er maar weinig mee
. 5-7,50euro? Maar ik denk dat als je de schaduwen beter te pakken krijgt, dat de waarde een heel stuk hoger zal komen te liggen
.
.

Maar zou er nog niets voor vragen, veel diepte gebruiken, grijstinten, overdrijs alles lekker!

Naomi21 schreef:Hihi zat heel verbaasd te denken wanneer ik Noura had geplaatst vandaag, maar dat was Debsoleino
. Ik kan weer helemaal door voor warhoofd vandaag
.
Iig: Noura is getekend op A4formaat met de welbekende pastelpotloden.
o0Bianca0o: ik vind hem wel mooi in verhouding getekend!Iid jammer dat er wat weinig schaduw is maar houtskool brrrr... ik kan er maar weinig mee
. 5-7,50euro? Maar ik denk dat als je de schaduwen beter te pakken krijgt, dat de waarde een heel stuk hoger zal komen te liggen
.
.
.

12,50 >> voor de moeite, als vergoeding van de onkosten en voor de aanschaf van beter materiaal voor tekeningen in de toekomst.
min 50,00
min. 100,00 (en meestal nog heel veel meer)
.