suus_ schreef:*leest*
*wacht af
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

suus_ schreef:*leest*

Djuukiej schreef:Ahh, alleen een beetje raar maargoed
Veel plezier vanavond met examenfeest.
. 

.

Citaat:Fanlijst:
Nujarofan #1: Yentelien
Nujarofan #2: Mehorslady
Nujarofan #3: Suus_
Nujarofan #4: Marthine
Nujarofan #5: DePeperd
Nujarofan #6: Gerlienke
Nujarofan #7: K1MmEl
Nujarofan #8:Kippiej
Nujarofan #9: Saskiaatje
Nujarofan #10: Missy_
Nujarofan #11: Watch_Me
Nujarofan #12: Milaatjuh
Nujarofan #13: Pandaatje_25
Ga zo door *of is dat laatse hoofdstuk??
* 

_Evelijn_ schreef:Ik heb het hele verhaal vanaf het begin gelezen, daar heeft toch wel een paar uur werk in gezeten!
Ik vind het heel goed!
Af en toe zitten er grammaticale fouten en spellingsfouten in, maar die vallen te herstellen.
Erg goed gedaan, was dit het einde?
ik weet het ik heb ze er van de eerste hoofdstukken bij mezelf ook al uitgehaald

angelke schreef:Het begin van dit laatste deel, kan het dat dat écht niet klopt?
Eerst gaat de bel, terwijl ze boven zit. Dan gaat de bel op het moment dat ze opendoet. En dan vergeet ze open te doen...
Nog een paar foutjes als "hun" verkeerd gebruikt, maar verder wel weer leuk hoor![]()
.

babe schreef:heel mooi stuk, ik zou dit als laatste hoofdstuk doen,, het is een heel mooi einde!
maar dat hoor ik dan wel van jullie
nujaro schreef:babe schreef:heel mooi stuk, ik zou dit als laatste hoofdstuk doen,, het is een heel mooi einde!
ik ga misschien nog een klein stukje aan vast plakken maar dat is niet helemaal zeker, maar als dat einde tegenvalt stop ik ALS ik naar een uitgever ga na dit stukjemaar dat hoor ik dan wel van jullie

_Evelijn_ schreef:Ik vind het wel een mooi einde, ik zou hier stoppen als ik jou was.
) of ik hier moet stoppen of helemaal op het eind
..

Robin__ schreef:Echt super stuk weer, Dit is wel een kei mooi einde, maar misschien nog een stukje eraan plakken als ze terug in nederland is..
dat ben ik wel van plan 
En ik ga het aanraden aan al mijn vriendinnen