Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bietjuhh schreef:ik snap hellemaal niks van gimp.
Venix schreef:Ik bewerk nu alleen met photofiltre.. Is er iemand die een ander gratis bewerkingsprogramma weet?
Alvast bedank.. Kuss Venix
Venix schreef:Ik zou graag een programma hebben dat gratis is en eentje waar geen tijdslimiet aan zit zegmaar Weet iemand er 1?
BTW picasa en photoflitre heb ik al..
Kuss Venixx
Venix schreef:@Mariekevol: Is dat gratis en kun je het gewoon altijd gebruiken? Heb je een link?
Laura_89 schreef:Mmm misschien niet zon slimme vraag maar okee![]()
Ik heb Paint shop Pro X en nu is links het schermpje weg met alle bewerkings dingen (naam ff kwijt) maar weet iemand hoe ik die weer te voorschijn haal?
sammiesam schreef:Dan moet je eerst een programma downloaden en installeren die jouw filmpjes omzet van het Quicktime formaat naar WMV of AVI. Nu staat er achter jouw filmpje MOV.
Nadat dat programma ze heeft omgezet kun je ze in Movie Maker importeren.
http://www.canadiancontent.net/tech/dow ... erter.html
Eleandra schreef:Sinds vandaag heb ik het probleem dat als ik met photofiltre iets uitknip, niet alleen het geselecteerde wordt gekopieerd. Er komt altijd in de vorm van een vierkant (rechthoek) een stippellijntje omheen, en als ik nu probeer het zorgvuldig uitgeknipte deel te kopiëren, kopieert hij gewoon dat hele 'stippel vierkantje'. Sorry, nogal warrig uitgelegd, maar weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Eleandra schreef:Ik kan 'opties voor plakken' niet vinden. *Blond*