Week 23 is het nu toch? Dan mijn foto, genomen in de Schiefergrube Christine, een leisteenmijn die is stilgelegd in 1971. Op de foto is de deur te zien van de 'Springkammer'. Oftewel, hier werden de explosieven bewaard. Het duiken in mijnen is soms nog mooier dan het duiken in grotten, je waant je in een onderwatermuseum. Oude rails, mijnwagentjes, schoenen, lampen, ruimtes, machines, alles is vaak blijven liggen en vind je terug. Oude historie, urbex onder water zeg maar.
Athelas
Geplaatst: 04-06-20 14:40
Week 23
maj0
Geplaatst: 04-06-20 14:58
Week 23
Thats_Me
Geplaatst: 05-06-20 11:36
Athelas Leuk dier! Foto zelf doet mij niet zoveel.
Bellatrix Leuk dier, prima foto.
Caitlin_K Heerlijke foto, net chef Remi maar dan de muisvorm.
Calice Jammer dat je net de voeten mist. Verder een prima foto.
Deb100 De kop is inderdaad wat donker maar de sfeer in de foto is heel fijn.
DrawnHorse Mooi zo met het opspattend water. Had aan de linkerkant wel net iets meer ruimte willen zien. Niet veel meer wel net wat meer.
evaval Schattige foto!
Fem verzamelt hier Erg leuke foto, ondanks dat je zelf het licht niet helemaal optimaal vond merk ik daar eigenlijk niets van. Gewoon een leuke fijne foto.
Fris Mooie foto! Niets op aan te merken.
germie Leuk zo die slak.
Isa Mooie foto, niets op aan te merken.
JewEmm verzamelt hier Mooie foto, lekker groen.
joeluna Prima foto.
Joysieee Ik weet niet zo goed wat ik van de compositie vind. Het paard lijkt ook een beetje een blauwe zweem te hebben.
lifaya Gave foto! Had aan de linkerkant net iets meer willen zien. Verder helemaal top.
LoveUggs verzamelt hier Prima foto, wel wat flets op het hoofd.
magda_90 verzamelt hier Erg mooi, niets op aan te merken.
maj0 Net wat aan de donkere kant maar verder een mooie foto.
MarijeR Gaaf die juffertjes. Niets op aan te merken.
Nayomie Mooi zo in zwart/wit. Ik hou daar wel van.
NESCAFE Prima foto, niet heel bijzonder maar wel gewoon mooi.
Nicje87 Dat je zo'n vies beest toch nog zo mooi op de foto hebt gekregen. Goed gedaan.
Niobe Weer eens wat anders. Vind het lastig te beoordelen maar volgens mij is het gewoon een mooie foto.
quintenvo Gaaf! Niets op aan te merken.
rosslover Prima foto! Mooi ook die blauwe regen.
Sharani Prima foto, leuk dier!
Suuszels Mooi sfeertje heb je weten vast te leggen. Zou hier nog wat vaker mee oefenen dan denk ik dat je er nog meer uit kan halen.