Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen! Ben zelf ook druk aan t rondkijken op veel sites

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pebbles12 schreef:Hoii, ik meld me hier ook! Ik zou graag ook willen beginnen met fotograferen. En dan lekker van mijn eigen paard en dieren foto's willen maken. Ik heb er echt totaal geen verstand van welke camera goed is en welke met goede kwaliteit. Wel zou ik er eentje willen met wel goede kwaliteit. Welk merk is goed?![]()
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen! Ben zelf ook druk aan t rondkijken op veel sites
Pebbles12 schreef:Hoii, ik meld me hier ook! Ik zou graag ook willen beginnen met fotograferen. En dan lekker van mijn eigen paard en dieren foto's willen maken. Ik heb er echt totaal geen verstand van welke camera goed is en welke met goede kwaliteit. Wel zou ik er eentje willen met wel goede kwaliteit. Welk merk is goed?![]()
Pebbles12 schreef:Wat is spiegelreflex? En accasion? hahaha, ik zal even kijken!
Pebbles12 schreef:Wat is spiegelreflex? En accasion? hahaha, ik zal even kijken!
ikke schreef:Maureen: ik vind haar niet arrogant overkomen, wel zelfverzekerd. Dat mag; ze weet wie ze is en dat straalt ze uit en dat heb je mooi vast gelegd.
Daarom vind ik haar een mooie vrouw. Als ze echt arrogant geweest was, had ik haar wellicht knap genoemd.
Ik ben dan wel benieuwd naar haar lach. Hoeft niet openbaar.
Maureen95 schreef:ikke schreef:Maureen: ik vind haar niet arrogant overkomen, wel zelfverzekerd. Dat mag; ze weet wie ze is en dat straalt ze uit en dat heb je mooi vast gelegd.
Daarom vind ik haar een mooie vrouw. Als ze echt arrogant geweest was, had ik haar wellicht knap genoemd.
Ik ben dan wel benieuwd naar haar lach. Hoeft niet openbaar.
Ik zal in pb even een foto daarvan sturen.
We maken altijd grapjes dat ze heel arrogant kan kijken. Ze is inderdaad erg zelfverzekerd
Maureen95 schreef:Goede tip Gianti! Bedoel je dan ook dat ze haar hand wat meer ontspannen moet houden? Of gewoon laten hangen? Mijn model hield ook erg vaak automatisch haar hand voor haar kruis
hoikimmmy schreef:Gianti, hele mooie foto en wat valt het licht mooi zacht zo op haar gezicht! Ook de vormen van haar gezicht komen heel mooi uit zo.
Maureen, ik ving je foto's erg mooi en heb ook niet echt genoeg kennis om je tips te geven. Bij die tip van gianti heb ik ook nooooit stil gestaan.
Melewel94 schreef:Pfoe, binnenkort een spannende opdracht... Voel me wel vereerd dat ik de foto's mag maken
Binnenkort gaan vrienden van vroeger trouwen en de fotograaf had afgezegd... En hebben mij gevragen om de foto's te komen maken! Nu is het door de corona in gesloten kring, dus heel veel poespas komt er niet aan toe. Ze gaan momenteel voor de wet trouwen.
En dit heb ik dus nog nooit gedaan... Heb het ze ook al aangegeven, dat ik dit nog nooit gedaan had, maar ze vonden het helemaal niet erg! Ze waren allang blij dat er überhaupt een fotograaf beschikbaar was.
Pfoe