Kan iemand mij misschien in een pb uitleggen hoe ik de foto's kan verkleinen voor dat ik ze upload? Ik werk met lightroom. Vind het erg vervelend dat hij steeds zoveel scherper is hier. Op m'n laptop zelf is hij namelijk wel mooi scherp en niet zo overdreven als in het topic.
louiisaa
Geplaatst: 26-02-16 16:09
Week 8 Ik vind hem zelf ook niet helemaal oké hihi maar ik wil wel echt foto's opsturen die ik deze week heb gemaakt.
Hoihoi, Vanwege persoonlijke redenen heb ik besloten te stoppen. Natuurlijk blijf ik gewoon foto's maken maar dit gaat week 2 worden waarin het niet gaat en ik denk dat de komende weken hier niks aan gaat veranderen Ik blijf het topic wel volgen en eventuele tips mee te pikken van anderen en genieten van jullie foto's
Ook even snel berichtje van mijn kant. Heb al een PB gestuurd maar vanwege omstandigheden deze week even geen foto maar volgende week weer wel en deze week haal ik dan meteen nog even in.
Mijn week 7 heb ik toch op een andere manier nabewerkt, toen ik m'n adapter weer terug had. Dit is de nieuwe versie. De vorige heb ik verwijderd. Week 7
caaramel
Geplaatst: 27-02-16 22:34
Mijn week 8: Een (niet zo'n geslaagd) experimentje... De bedoeling was een sfeer te creëren Ruis is daarbij bewust, maar ik weet niet echt of het nu iets bijdraagt aan de foto...
Welke dierentuin? hoorde dat wildlands hier in de buurt al proefdraaiende was? gave foto iig. Ik moet morgen bewerken van vandaag heb aardig wat geschoten van m'n kat.
Haha, het is wel leuk hoor! En heb best wat leuke foto's geschoten. Het is vooral ook een beetje geluk hebben dat de dieren een mooie positie in nemen en met voldoende zoomen kom je ook wel door de gaten van de hekken heen en zo. Maar nee, heb wel foto vriendelijkere parken bezocht.
Ik vind jouw lens zo mooi he! Zit toch erg te kriebelen om hem ook aan te schaffen. Mooie foto wederom.
Ik ga vloeken in de kerk dames. Ben ondertussen al een week snotverkouden en compleet geen inspiratie. Nu ben ik een weekendje bij mijn schoonouders aan het uitzieken en zag ik mooi iets maar toen had ik geen camera bij mij, dus met de mobiel een foto gemaakt. Moet hem nog even opppoetsten.