Deetjeeuh schreef:TammyVN;
Ik vind de foto een mooie, ouderwetse sfeer afgeven. Ik weet niet of dit de bedoeling was? Maar daar blijft het eerlijk gezegd bij. Eerlijk gezegd weet ik niet goed waar ik moet kijken. De ene kant is iets te donker, de andere kant iets overbelicht. Nu zie ik als ik er nog eens goed naar kijk inderdaad dat het kant scherp is. Dat had van mij iets opvallender gemogen zodat je aandacht nét iets meer weet waar je moet kijken. Toch vind ik de sfeer wél onwijs leuk!

Bedankt voor je feedback. Ik snap je punt, maar het ging mij niet om een specifiek onderwerp. Als ik iets specifiek scherp stel was imo het hele idee weg want dan ga je daar op focussen.
naomi_g1998 schreef:TammyVN ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden haha. Vind het een beetje hard tegenover elkaar, ene kant pikzwart en de andere heel licht. Wel een leuk idee.
Dat kan haha, en bedankt
. Misschien is het contrast idd te hoog tussen het lichte en het donkere.. Ik heb nog een versie waarbij dit minder heftig is.. Evt kan ik die hier ook nog wel plaatsen.
Sokje_6 schreef:TammyVN: Hier ga ik van nadenken! Weer eens wat anders, spannend idee!
Bedankt
en dat was nou precies mijn bedoeling
!
Joey schreef:TammyVNWAUW!

Niks aan op te merken, prachtig!

Wat een geweldige sfeer! HDR?

Deze gaat over week 1 neem ik aan?
Bedankt! Nee, het is geen HDR
.
Lipydo schreef:Integendeel tot anderen hier vind ik deze foto wel boeiend (kunstacademie hé haha). Ik zie wat je boeiend vind aan de foto, maar kan er zelf niet echt mijn vinger opleggen. Je wordt als kijker zo ontzettend nieuwsgierig gemaakt wat er buiten zich afspeelt, omdat het net niet te zien is. Mooie patronen. Wel denk ik dat het zwart aan de rechterkant wat te overheersend is.
Yay iemand die het begrijpt haha
. Bedankt! Het zwart en het overbelichte is misschien idd een te hoog contrast, ik heb nog een versie waarbij het contrast lager is (en dus het zwart ook minder zwart). Kan hem bij interesse wel even posten
. Bedankt voor je uitgebreide reactie iig! 
MyHu schreef:TammyVN - Ik vind die donkere zijkant wel wat hebben hoor. Alleen het stipje net boven het midden stoort mij een beetje. Vooral omdat hij ook nog in het midden zit.
Het stipje was mij idd ook al opgevallen, die heb ik al weg geshopt, moet alleen het beeld nog updaten
. Bedankt voor je feedback
.
EngeltjeS schreef:TammyVN: Hmm... Geen idee wat ik hier over moet zeggen. Volgens mij kan je veel beter, dan dit.
Je hoeft niets te zeggen als je niet weet wat je moet zeggen hoor
.
Uiteraard kan ik beter, maar dan blijf ik in mijn comfortzone. En ook in mijn comfortzone valt natuurlijk bij te leren. Maar als ik echt nieuwe dingen wil blijven leren zal ik uit mijn comfortzone moeten stappen en echt nieuwe dingen uit moeten proberen. Het heeft voor mij totaal geen zin om straks super goed te zijn in enkel landschapsfotografie en portret fotografie. Voor school moet ik ook uit mijn comfortzone stappen want ook volgens mijn docenten heb ik al veel te veel gedaan in de richting waarin ik nu zit en moet ik nieuwe dingen gaan uitproberen, juist dan ga ik grotere stappen maken (hopelijk hihi) en nieuwe inzichten ontwikkelen
.
TrendyLover schreef:
Aan de ene kant vind ik het niks maar aan de andere kant juist weer ontzettend gaaf!
Hij heeft iets mysterieus.
Haha bedankt voor je reactie! Het mysterieuze was ook de bedoeling
.
monbyou schreef:TammyVN aparte foto maar erg mooi.
Thanks
.
Jolandaa_ schreef:[ [url]Afbeelding[/url] ]
Vind de foto persoonlijk niets. Het spreekt me niet aan, en ik kan er ook niet graag naar kijken, sorry.
Goed, nou ben ik van vrije meningsuiting en kan ik er prima mee leven dat niet iedereen deze foto even mooi vind. Maar hier heb ik natuurlijk helemaal niets aan? Dit is geen feedback? Wat zou ik volgens jou anders moeten doen of kunnen verbeteren? Want kennelijk zie jij dingen in deze foto die jij niet goed vind. Wat dan? Daar heb ik meer aan dan 'ik vind hem lelijk punt'
Laatst bijgewerkt door Berdien op 29-11-17 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link website uit quote verwijderd.