Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneXxX schreef:Weet of heeft iemand een tutorial over het "inplakken" van bijvoorbeeld een oog of oor uit een andere foto?
Het plaatstelijk kleur/contrast toevoegen ging marit geloof ik al mee aan de slag
Marit schreef:AnneXxX schreef:Weet of heeft iemand een tutorial over het "inplakken" van bijvoorbeeld een oog of oor uit een andere foto?
Het plaatstelijk kleur/contrast toevoegen ging marit geloof ik al mee aan de slag
Die tutorial ga ik morgen maken inderdaad!Hoe bedoel je inplakken? Als een oog dicht is, dat je er een open oog op photoshopt?
Colorado schreef:Personen laten verdwijnen en oren aanplakken kan ook wel hoor, met de clone tool en/of kopieren van andere foto's etc, geen idee of daar andere handigere tools voor zijn in photoshop. Ik gebruik ook GIMP overigens, op een paar dingen die ik wel begin te missen (met andere dingen in gimp kun je hetzelfde bereiken het is alleen een stuk lastiger) ben ik er helemaal happy mee.
Marit schreef:Niks is beter dan Lightroomhaha. Maar Lightroom is niet te vergelijken. dat is echt een correctie programma ipv een bewerk programma. Lijntjes wegwerken etc gaat allemaal niet in lightroom. Maar belichting aanpassen is top in lightroom, veeeele malen beter dan PS.
Marit schreef:Niks is beter dan Lightroomhaha. Maar Lightroom is niet te vergelijken. dat is echt een correctie programma ipv een bewerk programma. Lijntjes wegwerken etc gaat allemaal niet in lightroom. Maar belichting aanpassen is top in lightroom, veeeele malen beter dan PS.
Arc_En_Ciel schreef:Is hier misschien iemand die voor mij een foto kan bewerken?
Geen filter erover heen, geen andere kleuren, niets, maar het enige wat ik wil is dat ikzelf ervan wegbewerkt word.
Het liefst voor 22:00uIk hoop dat iemand even tijd en zin heeft!
Marjoow schreef:Marit schreef:Niks is beter dan Lightroomhaha. Maar Lightroom is niet te vergelijken. dat is echt een correctie programma ipv een bewerk programma. Lijntjes wegwerken etc gaat allemaal niet in lightroom. Maar belichting aanpassen is top in lightroom, veeeele malen beter dan PS.
Ik heb Gimp nu geinstalleerd, maar vind de kleurbewerking al een stuk fijner. Die curve kan ik in LR niet aanpassen volgens mij
faatxhorse schreef:Colorado schreef:Personen laten verdwijnen en oren aanplakken kan ook wel hoor, met de clone tool en/of kopieren van andere foto's etc, geen idee of daar andere handigere tools voor zijn in photoshop. Ik gebruik ook GIMP overigens, op een paar dingen die ik wel begin te missen (met andere dingen in gimp kun je hetzelfde bereiken het is alleen een stuk lastiger) ben ik er helemaal happy mee.
Wat mis je dan precies? Ik gebruik het namelijk nu zo'n 3 jaar en heb nog nooit iets gemist behalve bepaalde brusheigenschappen (alleen belangrijk voor tekenen). Dus nu ben ik nieuwsgierig.
Marjoow, dat weet ik niet... Ik ken Lightroom niet.
AnneXxX schreef:kani_ejj schreef:Is er een link waar ik lightroom kan downloaden ? Had er laatst 1 gevonden maar vindt m niet meer
Gewoon goolge; dowload lightroom.
Alleen krijg je dan een proefversie van 30dagen. Wil je hem echt hebben zul je hem moeten kopen of illegaal weten te krijgen.