Ik dacht alleen andere accu's...
Ik heb er eentje van 2 en van 8 GB, zou echt oliebol zijn als er nieuwe moeten komen.
Bedankt voor je vergelijkingsites

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:CalipsoLover schreef:Hehe ja bedoelde de 60D![]()
Ja zag detail foto's van 60D, en was echt meteen verliefd op die focus en kwalitiet!
Is die beter dan de Nikon D7000?
En is er ook een topic voor lenzen?
Welke focus en kwaliteit? Dit hangt ook erg van je objectief af denk ik.
De Canon 70D is net uit en die is denk ik goed te vergelijken met de Nikon D7100.
--- Edit
Ik zie net dat je je keuze hebt gemaakt voor de Nikon D3100 in het objectieven topic. Als je voor Nikon hebt gekozen kun je misschien ook nog de Nikon D3200 in overweging nemen? Dat is ook een instapbody, maar de verbeterde versie van de D3100.
XNonnetje schreef:Ik wil al een tijdje graag mijn eerste spiegelreflexcamera kopen.
De Nikon D3200 leek mij wel een fijn instapmodel. Nu zit ik dus een beetje prijzen te vergelijken.
En kwam ik hem op deze site tegen voor €319 incl. kitlens terwijl die verder eigenlijk overal tegen de €400 aan zit.
http://www.smitsarnhem.nl/ws/product_in ... ts_id=2409
Weet iemand toevallig of dit een betrouwbare site is? Ik vind hem zelf wel heeel erg veel afgeprijsd.
Ivonka schreef:Hallo, ik wil overstappen naar een Nikon D600. Fullframe dus. Ik fotografeer ook best veel binnen dus de HD en weinig ruis op hoge iso is voor mij een must. De D800 vind ik teveel pixels hebben en ook veels te duur. Maar hoe zie ik het nu met een 70-200mm lens? Moet ik nu veel dichterbij staan of kun je de foto goed croppen?
Iemand hier die een Nikon D600 heeft?