Ben ziek (keelontsteking), dus kan er even niet op uit gaan om foto's te maken dus deze foto is al wat ouder (oktober), maar voor volgende week wel gewoon nieuwe foto's.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joelleollie schreef:Kirsten: Leuke foto , inderdaad de scherpte maar dat geef je zelf ook al aan + als je de horizon wat rechter had gedaan had ik hem wat mooier gevonden(haha ja ik fotografeer ook soms
)
Nefertarie : Aparte foto, alleen bij het glas vind ik hem wat onscherp .. alleen dat vind ik wat jammer, als het glas van de bril scherp was geweest was tie mooier geweest voorderest heel mooi hoor
RobinBuck : Mooie foto , alleen ik vind het hoofd wat overbelicht+ Ik had zelf wat meer ruimte overgelaten aan de zijkanten
KirstenVosje schreef:joelleollie schreef:Kirsten: Leuke foto , inderdaad de scherpte maar dat geef je zelf ook al aan + als je de horizon wat rechter had gedaan had ik hem wat mooier gevonden(haha ja ik fotografeer ook soms
)
Nefertarie : Aparte foto, alleen bij het glas vind ik hem wat onscherp .. alleen dat vind ik wat jammer, als het glas van de bril scherp was geweest was tie mooier geweest voorderest heel mooi hoor
RobinBuck : Mooie foto , alleen ik vind het hoofd wat overbelicht+ Ik had zelf wat meer ruimte overgelaten aan de zijkanten
Geloof me, met en rechte horizon was hij echt niet mooier, dan kwam de pony echt niet mooi uit.