Chr1s schreef:Rivaldo schreef:De Canon E500
Ik ben een beginnende fotograaf
Ben 13 jaar, dus wel graag weten;
Is deze camera top or flop?
is dat geen video camera?![]()
ken wel van olympus E500
Ach sorry, je hebt gelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chr1s schreef:Rivaldo schreef:De Canon E500
Ik ben een beginnende fotograaf
Ben 13 jaar, dus wel graag weten;
Is deze camera top or flop?
is dat geen video camera?![]()
ken wel van olympus E500
Sharon89 schreef:Ik heb net op internet reviews gelezen van mensen hier in NL die die camera hadden gekocht.
(De canon powershot SX100 IS)
En ik hoef die camera niet meer..
Nee er zijn best veel mensen die het een hele fijne camera vinden, maar er zijn ook veel mensen die dit schrijven:
- Dat ze een foutmelding krijgen en de lens er niet meer uit komt.
- Dat ze 30 fotos maken en de batterijen alweer op zijn.
- En dat de tijd na een foto met flits heel lang duurt, omdat de flits zich dan weer opnieuw moet laden.
Ik vind dit toch al best wat nadelen. Want als ik fotos van de paarden en me vriend ga maken, dan moet ik natuurlijk wel hebben dat die na een foto met flits het weer gewoon doet.
En dat die lens er niet meer uit komt moet ik ook niet hebben.
Toch bedankt voor jullie info!
Sharon89 schreef:Word die je gebruikt hebt wel nog gewoon verkocht?Gister hadden wij op me werk (Hema dus) de cameras van canon binnen gekregen die maandag in de aanbieding komen.
Ik heb er 1tje uitgepakt en bekeken en ook fotos meegemaakt. Ik vind hem toch eigenlijk wel heel gaaf! Dus ik denk dat ik mijn eigen digitale camera op internet zet en deze dan koop.
ManonR_ schreef:Sharon89 schreef:Word die je gebruikt hebt wel nog gewoon verkocht?Gister hadden wij op me werk (Hema dus) de cameras van canon binnen gekregen die maandag in de aanbieding komen.
Ik heb er 1tje uitgepakt en bekeken en ook fotos meegemaakt. Ik vind hem toch eigenlijk wel heel gaaf! Dus ik denk dat ik mijn eigen digitale camera op internet zet en deze dan koop.
Elessar schreef:Welke type is het dan? Grappig dat de HEMA nu ook al camera's gaat verpatsen.
imd schreef:Paar weken terug hadden ze/we ook een Fuji, wordt al wel vaker verkocht hoor. Niet geheel onlogisch al je het mij vraagt, aangezien er ook vrij veel gebruik wordt gemaakt van de fotoservice
AnjaKos schreef:Ik heb een Sony Cybershot. Deze heeft gewoon een oplaadbare accu en gaat 10x zo lang mee
Tatjanaa schreef:Zijn er mensen die ervaring (positief/negatief) hebben met de Canon EOS 1000D?
Annetje schreef:Ik heb vanmiddag na heel veel wikken en wegen, rondkijken en vergelijken de fuji finepix s8100fd besteld.
Ik kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb en kan uitproberen! Ik denk dat hij vrijdag hier zal zijn. Iemand toevallig al ervaring met deze camera?
lonneke schreef:Misschien is de handleiding doorlezen een idee?ik heb sinds vandaag mijn nikon 40 D speigelreflescamera binnen maar ben op dit gebied echt een leek. is er iemand die mijn een keer wat over deze camera wil komen laten zien? je reiskosten wil ik dan wel vergoeden. ik vind het zo moeilijk, al die knopjes dat ik hoop dat iemand me een keer wil komen helpen.
Chann schreef:lonneke schreef:Misschien is de handleiding doorlezen een idee?ik heb sinds vandaag mijn nikon 40 D speigelreflescamera binnen maar ben op dit gebied echt een leek. is er iemand die mijn een keer wat over deze camera wil komen laten zien? je reiskosten wil ik dan wel vergoeden. ik vind het zo moeilijk, al die knopjes dat ik hoop dat iemand me een keer wil komen helpen.Dit is toch echt een kwestie van die lezen en véél uitproberen, want als iemand langskomt om je in een keer alle(s) basisknopjes uit te leggen, ben je driekwart na een dag weer vergeten.