met welke foto ben je bezig, wendy ? (die van Like_Peres ? ) zou je mij misschien tips kunnen geven voor mij tekening? (paar posts hierboven, dan kan ik verder nml. )
Ziet er al netjes uit Probeer alleen niet met je handen over het papier te vegen, want dan krijg je vlekken.. En probeer niet te krassen. Verder ben je al een heel eind op de goede weg
oke, ik heb ook een potlood die erg donker tekent, weet alleen niet of dat houtskoolpotlood is er staat op; <<< CRETACOLOR Nero 350 ( 2 ) 461 02 AusTriA ] kun jij het daaraan zien?
ik heb ook houtskool, maar dat vind ik niet zo geweldig werken, werk liever wat precieser
Ken ik niet. Heb gewoon van de blokker Maar houtskool is echt zwart en wat grover dan grafiet. Een houtskoolpotlood is gewoon hetzelfde als een houtskoolstaafje alleen dan wat dunner en met een houten omhulseltje
nee, weet ik ook niet heb alleen wel eerder met houtskoolpotlood getekend op school, en thuis heb ik alleen houtskool. maar deze potlood is best wel vaag t zou houtskoolpotlood kunnen zijn, maar t is net ff wat dikker en zwarter volgens mij daarom vroeg ik dus of jij het misschien wist, aan wat er op die potlood staat
Erg mooi Wendy en Figo! Figo: mss iets minder proberen te vegen? Nu lijkt je net wat van je manenstructuur te verliezen . Wendy: de manen zijn erg recht, mss is t leuk om voor een wat speelser beeld enkele losse haartjes erbij te tekenen?
Nu zit ik met mijn Cretacolor Nero potlood in mn hand . Ik weet ook niet zeker wat het is, denk geen houtskool want hij voelt veel gladder en zachter aan dan n houtskool potlood tijdens het tekenen... Heb geprobeerd te googlen maar daar word ik niet wijzer uit. Zal eens navragen in de tekenwinkel