Kan iemand foto's bewerken van mijn allerliefste schat Beau ?? ik kan niet meteen foto's uitkiezen dus geef ik jullie de keuze. foto's staan op http://groups.msn.com/beaudelair liefst géén rijfoto's !! volledige naam: Beau de l'Air
ik ben je heel erg dankbaar want foto's bewerken van mijn eigen paard vind ikniet zo leuk ...
ik weet niet of je het wat vind soubieke wat heb ik gedaan ?? ze oor veranderd de teugel verduidelijkert. de achter grond verminderd randje er om heen en de naam Beau dit was de foto;)
ik weet niet of je het wat vind soubieke wat heb ik gedaan ?? ze oor veranderd de teugel verduidelijkert. de achter grond verminderd randje er om heen en de naam Beau dit was de foto;)
ik vind het mooi gedaan en enorm bedankt ervoor .. hoe heb je dat or gedaan ? Het is wel jammer dat dat een foto genomen is toen Beau nog niet van mij was .. foto is dus al oud. Nu ziet hij er stukken beter uit
zouden jullie bij deze foto de tekst uit de foto willen halen? .. en een achtergrondje of zo zou ook wel leuk zijn deze draafer heet: ''Troubadour Boshoeve''! die naam mag er ook wel in
hier ben ik even zinnig : het paard met die rode neusriem (Typolino) en die sulky erachter.. er uit willen knippen en uit willen vergroten ? en wat fantasie kan geen kwaad.. alvast bedankt
hee paOlien of iemand anders die goed en netjes kan wegwerken zou het jullie lukken om mij weg te werken op deze foto? hij is bedoeld om uit te vergroten heeeeeeeeeel super bedankt~!!!! Asra en ik link i.v.m grote