smeetjoew schreef:Waar woon jij dan? Ik in hoevelaken ja (bij amersfoort)
Want ik ken niemand hier op bokt, die ook in omgeving A'foort woont.(alleen Poema (jette))
Terschuur bij Barneveld/Zwartebroek/Achterveld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:Waar woon jij dan? Ik in hoevelaken ja (bij amersfoort)
Want ik ken niemand hier op bokt, die ook in omgeving A'foort woont.(alleen Poema (jette))
Naja, hoe groot ze op de uitgeprinte foto zijn, en precies het zelfde, maar dan 2x groter op mijn papier.
* maar hoofdjes
verhoudingen kloppen wel goed met raster, maar dit hoofdje lukte niet. Ik denk omdat hij omkjikt.... Maar ik heb ook het hoofdstelletje weggelaten, omdat het niet lukte....Thanx voor de tips! 

ik vind het namelijk fijner om evengroot als de tekening te tekenen.
ben dr nu ongeveer 2 uurtjes mee bezig geweest 
) 
t zal weer niet 

tjaanie_girl schreef:haha mijn pony moet weer moeilijk doen hoort zal weer niet
ik hoop dat hij ooit wel gaat lukken
maar als ik in 1 keer door zou gaan dan zou ik em af gaan raffelen, en dat willen we natuurlijk niet

)
maar dat lag ook aan de kwaliteit van de foto. Appelflapje schreef:Kijk Smeetjoew:
Gevonden:
perdylover schreef:Mijn zus vroeg zich af of hier ook mensen zijn die caricatuurtekeningen maken. Weet iemand dat?
paOlien schreef:perdylover schreef:Mijn zus vroeg zich af of hier ook mensen zijn die caricatuurtekeningen maken. Weet iemand dat?
Ik heb hier nog niemand gezien die dat doet.. denk het niet

En ik het de manen alleen nog even gedaan om te kijken hoe die zitten, maar dat verandert nog helemaal

Nu ziet het er allemaal nog een beetje heel erg raar uit, zo zonder schaduwen
maar daar gaan verandering in komen 

Maar ik heb nog 6 opdrachten ofzo liggen
Nouwja.. als je wat geduld hebt kan ik het erna wel doen...
(duurt dus nog wel wat lang vanwege school enzo...
maar dan komt ie er ooit wel... want over 3 weekjes heb ik alweer een weekje vakantie
)
is het goed als ik het maandag ofso doe? Ik heb echt heel erg weinig tijd enzo, maar anders zet ik het wel even hier neer als ik ze verstuurt heb 
Ik maak hem wel af, maar hij lijkt niete cht op je paardje.
Hij is best mooi geworden, de foto is gemaakt met een digitale camera, hij geeft alles té wit aan, 't is donkerder in t echt, verder zijn de meeste details weg..