Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki_jimmy schreef:echt heel mooihoudt niet zo van dat soort werken, maar knap als je dat kan.!
rink schreef:@ mickey1
het spijt me zeer , maar ik geloof er geen woord van dat het iemand anders was die bij je was, je kan tenslotte een nieuwe post zeggen dat jij het niet was en aan de tijden van jouwn posts te zien
jij zette hem er 15 maart om 14.27 op bokt..
jij ging paardrijden zei je?? om 17.20 op de zelfde dag zei je dat je
" dat je tekening in de smaak viel, heb hem zomaar getekend"
daar zit 3 uur tussen!! dan had je allang thuis moeten zijn en had je dat zogenaamde persoon ervan kunnen weerrhouden om een zoveelste post op bokt te zetten.
ik denk da tje hier ons in de maling probeert te nemen en ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet de enigste ben die dat denkt.
rink schreef:@ mickey1
het spijt me zeer , maar ik geloof er geen woord van dat het iemand anders was die bij je was, je kan tenslotte een nieuwe post zeggen dat jij het niet was en aan de tijden van jouwn posts te zien
jij zette hem er 15 maart om 14.27 op bokt..
jij ging paardrijden zei je?? om 17.20 op de zelfde dag zei je dat je
" dat je tekening in de smaak viel, heb hem zomaar getekend"
daar zit 3 uur tussen!! dan had je allang thuis moeten zijn en had je dat zogenaamde persoon ervan kunnen weerrhouden om een zoveelste post op bokt te zetten.
ik denk da tje hier ons in de maling probeert te nemen en ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet de enigste ben die dat denkt.