Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xje_kim schreef:weet iemand een goed bewerkingsprogramma?
en waar kan ik die GRATIS downloaden?
sammiesam schreef:ik weet niet of je hier ook vragen mag stellen over film bewerken.
maar ik heb windows movie maker. en wil graag muziek achter bv een proef doen die gefilmd is met een fotocamera alleen pakt die de filmpjes niet. iemand enig idee want ik moet doen. of is er nog ergens een ander gratis programma waar je dit kunt doen.
xxNANDOxx schreef:xje_kim schreef:weet iemand een goed bewerkingsprogramma?
en waar kan ik die GRATIS downloaden?
dezelfde vraag..
sammiesam schreef:ja maar het probleem zit hem niet in de muziek maar in de filmpjes als ik die wil importeren
sammiesam schreef:sorry maar snap even wat je bedoelt.
ik krijg het trouwens vaak ook niet geopend in windows media player. moet ze altijd ook afspelen in Quick time player
sammiesam schreef:kodak z740
sammiesam schreef:hoe het is me gelukt.
krijg het filmpje er nu in.
alleen volgende probleem. hoe krijg ik de geluiden weg die je hoort op het filmpje. zoals a-x-a grote volte ander hoor je dit door de muziek
sammiesam schreef:maar klopt het trouwens wel dat je dan alleen maar een deel van het filmpje hebt. ik krijg maar tot 1 minuut 36 maar wil dat andere deel ook
Anne_Sea schreef:halloo
ik had even een vraag over paint shop pro.
hebben jullie het gekocht of gedownload of wat dan ook?
ik heb wel eens een proefversie gehad, maar die mag je maar een maand hebben en daarna moet je ervoor betalen.
Kokomo schreef:Anne_Sea schreef:halloo
ik had even een vraag over paint shop pro.
hebben jullie het gekocht of gedownload of wat dan ook?
ik heb wel eens een proefversie gehad, maar die mag je maar een maand hebben en daarna moet je ervoor betalen.
Als je een gratis programma wilt met bijna net zoveel mogelijkheden als in PSP of Photoshop kun je het beste Gimp downloaden. Die is en blijft gratis.
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html