Citaat:--> Nu gaat paps Tristan vermoorden en Malher naar de slacht brengen *vooruitziende blik *
ze heeft me helemaal door!
verdorie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:--> Nu gaat paps Tristan vermoorden en Malher naar de slacht brengen *vooruitziende blik *
Nu heb ik alles verrraden en is niemand meer verslaafd

nee hoor
ik ben benieuwd wat haar vader gaat doen ze zal wel weer huisarrest krijgen en hij stuurt tristan weg en ooh..je maakt het weer véélste spannend

)
.
en slaat hij hem met een hooivork op zijn achterhoofd, en daarna prikt ie em in zijn kont en doet hij hem in een lege voerbak en dumpt hem ergens in het bos.. En dan komt het team van CSI en vindt de dader, Gini's Pa 
Ben benieuwd.
.
Lekker lang
jaa hahah de riek in zn kont..die is mooi
Ik ben benieuwd wat hij gaat doen..!! 
solarpleure schreef:Maar malher brengt het CSI team natuurlijk naar de dader. Maar dan blijkt gini ineens weg te zijn, en dan komen Malher en phantom in actie. Die gaan dan paarden in de stad naspelen maar Gini is nergens meer te vinden. En dan komen ze terug en staat de stal in brand, dan horen ze ineens Gini schreeuwn. Malher rent weg om de brandweer te halen terwijl die dappere kleine phantom Gini gaat redden. Maar het lukt Malher niet om de brandweer te vinden want die zijn net bezig om een oud vrouwtje te helpen over de straat. En dan rent hij maar terug om Gini en Phantom te helpen. Maar phantom is nergens te bekennen. En dan rent hij de brandende stal in. En dan lukt het net om Gini eruit te halen. Maar dan hoort hij Phantom's zwakke hinnikje en gaat terug. Dan komen beide paardjes om (arme beestjes) En dan is de pa van Gini heel blij, want door die rotknollen had Tristan Gini verkracht....OF iets naar die richting???
. 
alleen 1 foutje 
sietskuh schreef:Oooh super stukje weeralleen 1 foutje
“ik heb je gemist” zei Tristan terwijl ze Gini een zoen gaf.
Ik denk dat het terwijl HIJ .....
haha
_Inga schreef:sietskuh schreef:Oooh super stukje weeralleen 1 foutje
“ik heb je gemist” zei Tristan terwijl ze Gini een zoen gaf.
Ik denk dat het terwijl HIJ .....
Nu ben ik eruit waarom die van tristan zo rood was.. Hij/Zij heet namelijk echt Trisalientje en had een rode voorbinddildo om