"Schuyler Schuyler toch!" hoofdschuddend zat Meredith naast de blonde amazone op de rand van het bed. "Je moet echt voor jezelf kiezen nu, hij gaat tever en zal tever blijen gaan, hoe je het ook draait of keert!"
Schuyler knikte snikkend, "Ik weet het wel, maar ik durf gewoon niet Meredith, echt niet!" Markus sloeg even zijn arm om Meredith heen en zei:"Ik ben weer naar de paarden, zie jullie zo wel dames!"
2wkn later.
Meredith lag wat te dromen op een stoel in de tuin. De zon scheen warm op haar gezicht en ze glimlachte een beetje in zichzelf.
"wat lig jij daar te lachen?"
Als door een bij gestoken vloog Meredith overeind. "hallo zeg, ook goedemiddag! Kon dat niet een klein beetje subtieler?" Molly stond lachend voor haar en stak haar tong uit. "Je doet maar net of je nikst e doen hebt he?!"
Meredith knikte en zei:"Ja en dat bevalt me perfect! moet je ook eens proberen!"
"Ik wilde alleen even melden dat k het bos in ga met Kroongravin! tot straks! " Lachend zwaaide Meredith haar vriendin na.
"Meredith meredith! Kom snel!" Janna kwam aanrennen en voor meredith wat kon vragen was ze weer weg. zo snel ze kon tond meredith op en met haar hart in haar keel rende ze naar de stal....