[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:14

Afbeelding
Week 7, even eentje die ietsje ouder is, door de werkdrukte vergeet ik bijna deze week in te leveren. Ik heb mijn laptop nu niet bij me en moet dus een week missen, of een iets oudere inleveren :oo Gaat lekker, dan maar voor een oudere gaan.
Volgende week als het goed is fotomeeting, dus dan ben ik hopelijk mooier op tijd _O-

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:22

Ook ik ben een beetje aan de late kant vandaag, daarnet mijn eettafel even leeg geruimd en wat met licht (en vooral donker) gespeeld. Het resultaat, week 7:

Afbeelding

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:32

Hierbij juist gewacht tot ik mijn eettafel kon vullen. ;) Eerste keer eten gefotografeerd met m'n DSLR, vond het moeilijker dan verwacht. Kleuren zitten niet helemaal lekker voor mijn gevoel, al heb ik het ook in een wat suboptimale omgeving gefotografeerd (bureaulampje als lichtbron). Na een tijdje had ik wel zo veel honger dat ik stopte om het toch maar op te eten. :+ Wel leuk om vaker te proberen!

Week 7
Afbeelding

Agossie

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 22:41

Week 7. Heel erg, maar "even snel" foto's van mijn hond gemaakt. Ik moet echt mijn eigen topic meer ter harte nemen en gewoon geïnspireerd zijn...

Afbeelding

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:42

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:13

Valt niet mee nu ik 3 dagen in de week tot half 6 op school zit :=
Gister met mijn vader naar de motorbeurs geweest, foto kan technisch gezien natuurlijk een heel stuk beter :) (maar ik wil zo min mogelijke oude foto's inleveren) Bevat wel wat ruis (iso 1600)

Week 7:
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 00:02

De samenvatting van week 7 - 2016:

Agossie verzamelt hier
Appelstroop verzamelt hier
Asselruiter
Athelas verzamelt hier
_Balou verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
Biebz verzamelt hier
caaramel
Calice
Deetjeeuh
Eefsel2109
EskeGirl
Fem verzamelt hier
FristiLover
GerdjeHoran verzamelt hier
Gub
hamsterfan
horserider22
horsesm verzamelt hier
Ingvild
IsaCalixa verzamelt hier
ismy
jesicaaaa verzamelt hier
Jespri verzamelt hier
JewEmm verzamelt hier
joeluna verzamelt hier
Joysieee
kirsten4 verzamelt hier
k_m
Lolleke verzamelt hier
louiisaa verzamelt hier
Luckyy80
Lynn85 verzamelt hier
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marjoow verzamelt hier
Moirin
Murosh verzamelt hier
NESCAFE verzamelt hier
Neverland
Niobe verzamelt hier
peca verzamelt hier
pradadaan
Revanches
Sanne_com
Shiloh verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
Stumper_
Tivara
Tigress hier
Tivara
xMaxxiee verzamelt hier
xmichxrocky verzamelt hier
xniieeenke
_xrose

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 10:02

Chips.. bij week 7 al de mits in gegaan. Helaas door een drukke week en volgepland weekend niet aan toe gekomen om een foto op tijd te plaatsen.

Hierbij alsnog mijn week 7:

AfbeeldingWeek 7 by Simone Prins, on Flickr

Flickr heeft hem erg verscherpt..

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 12:25

MarijeR schreef:
Week #7
[ Afbeelding ]

Ik ben zo jaloers op jou vogelfoto's :') echt niet te zuinig.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:04

Week 8:

Heb mijn hond op de foto gezet en een beetje met lightroom gespeeld! Daar kwam deze foto uit :)
Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 06:49

Week 8 alvast maar!:

Afbeelding

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 16:05

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:15

Week 8
Afbeelding

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:29

Week 8
Pfoeh, week 8 alweer en nogsteeds niks gemist. Dat is een hele prestatie voor mij geloof ik :+
Deze week weer een bloesempje op de foto, deze foto is wederom van vorige week...
Door familie omstandigheden ga ik hier deze week geen tijd voor vrij kunnen maken denk ik, deze week ook een keer geen feedback van mij, sorry!

Afbeelding_DSC1701 by Maxime Willemsen, on Flickr

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:33

Week 8:

Afbeelding

Overige week 7:

xniieeenke Leuke foto. Ik vind hem wel te donker.
Neverland Toffe sfeer! Vind het een mooie foto.
horserider22 Leuke foto. Ik mis alleen scherpte. Moment van de foto is goed.
FristiLover Mooie foto. Fijne lichte kleuren.
Marjoow Leuke foto, niets aan toe te voegen.
ismy Toffe foto! Niets aan toe te voegen.
joeluna Leuke foto. Stoor mij alleen iets aan de plant? links onderin.
Shiloh Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Joysieee Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Asselruiter Mooie detailfoto.

MarijeR Mooie foto, niets aan toe te voegen.
JewEmm Mooie foto, lijkt wel een beetje getekend op deze manier.
Deetjeeuh Mooie foto, niets aan toe te voegen.
pradadaan Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Niobe Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Ingvild Mooie foto. Ik vind hem wel wat krap aan de rechterkant.
IsaCalixa Mooie foto. Ik mis wel scherpte.
jesicaaaa Mooie foto. Jammer van het haartje in het rechter oog.
Gub Mooie frisse foto. Misschien dat de bloementjes alleen iets te veel weg vallen in de achtergrond.
_Balou Leuke foto, niets aan toe te voegen.

Sicayes Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Revanches Mooie foto. Persoonlijk vind ik hem iets te veel van boven genomen. Heb een beetje de neiging om het meisje op te vangen, omdat ze voor mijn gevoel achter over valt. Verder helemaal super, zo als altijd! :D
caaramel Lieve foto. De kleuren vind ik persoonlijk iets te geel. Vierkante uitsnede is niet helemaal mijn ding.
Tivara Mooie foto, lekker sfeervol.
Tigress Mooie foto. Had misschien iets meer ruimte mogen hebben aan de onderkant.
Moirin Deze foto is het voor mij net niet. Ik vind de vlam van de kaars mooi gelukt en ook de onderkant vind ik goed gelukt, maar ik mis het tussen stuk van de kaars.
Stumper_ Jammie! Eten ziet er goed uit. :D Bedankt voor de inspiratie haha.
Agossie Mooie foto, niets aan toe te voegen.
k_m Mooie foto, niets aan toe te voegen.
hamsterfan Mooie detail foto, niets aan toe te voegen.
S_imonee Mooie foto. Persoonlijk vind ik dat de foto wat zachter had gemogen.

Week 8:
xmichxrocky Toffe foto! Had misschien boven het oog iets meer ruimte mogen hebben, maar vind de foto erg goed gelukt!
ismy Toffe foto, niets aan toe te voegen.
Lynn85 Mooie foto, goed gelukt!
Luckyy80 Leuke foto. Persoonlijk vind ik dat de foto iets te veel van onder is gemaakt waardoor je als ware de neus van het model in kijkt.
xMaxxiee Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Athelas Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Overige:
xniieeenke Bedankt voor je feedback. :)
Laatst bijgewerkt door Jespri op 23-02-16 21:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:52

Week 8
Winter <3
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:00

Mee eens, ik had graag onder iets meer ruimte gezien :j bedankt voor je feedback!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 14:17

Zo na even veel drukte de laatste weken nu weer tijd om echt feedback te geven :)
Dus bij deze: feedback week 7 !

Agossie
Mooi plaatje, ik vind honden altijd een erg interesant hoofd hebben om te fotograferen (klinkt vast heel stom maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Hij komt mooi uit in het zwart/wit. Wel jammer van de ruis.

Appelstroop
Persoonlijk trekt dit beeld mij niet zo, weinig kleur en de achtergrond stoort mij. Ik denk dat je meer uit dit idee had kunnen halen, ik zou het wel zeker nog een keer proberen te 'verbeteren' :j

Asselruiter
Leuk onderwerp om te fotograferen! Meestal vind ik 1 scherp onderwerp en de rest duidelijk vervaagd erg mooi, maar bij deze foto vind ik het jammer. Ik vind de andere onderwerpen net zo interesant als het huisje wat scherp is, dus ik had liever het hele plaatje scherp gezien ;)

Athelas
Jammer dat de foto scherpte mist, anders was hij heel gaaf!

_Balou
Leuk beeld! Goed gedaan hoe de onderkant van de foto vervaagd is en dat de nadruk bij de hoeven ligt!

Bellatrix
Leuk! Enige puntje wat ik zie is het oortje, die had ik er graag op gezien. Verder niks op aan te merken :)

Biebz
Ach wat leuk zo met dat strikje! Hij mist alleen wat scherpte, dat is jammer.

caaramel
Heel lief! Ik vind de kleuren ook mooi

calice
Oh deze is ook zo lief! Ik vind het lichte en het grauwige heel mooi in deze foto! :)

Deetjeeuh
Mooi! Als hij ieeeeets scherper op het oog was zou hij helemaal perfect zijn!

Eefsel2109
Leuk idee, jammer dat er echt veel ruis in de foto zit of hij is flink verscherpt :(

EskeGirl
Altijd leuk dit soort plaatjes! Als je iets door je knieën was gegaan had je de foto iets meer van onder gemaakt en was je volledige achtergrond de blauwe lucht geweest. Dat was voor het beeld mooier geweest omdat je dan geen storende achtergrond hebt :)

Fem
Mooie zwart/wit foto. Jammer van de ruis.

FristiLover
Leuk plaatje! Ik had iets meer contrast toegevoegd zodat de mooie kleur van de kat er meer uit zou springen.

GerdjeHoran
Heel mooi! Niks op aan te merken :)

Gub
Mooi! Ik vind het licht op deze foto erg gaaf!

hamsterfan
Heel cool! Lekker veel kleur :j

horserider22
Leuk plaatje, jammer dat hij scherpte mist.

horsesm
Mooi! Fijn scherp. Ik had persoonlijk nog iets meer ingezoomd op het hoofd ;)

Ingvild
Mooie black foto! Hij mist helaas iets scherpte en persoonlijk had ik de teugels weggewerkt.

IsaCalixa
Mooi! Leuke compositie. Persoonlijk zie ik het oog graag als het scherpste punt. Nu lijkt dat de neus te zijn.

ismy
Mooi! Niks op aan te merken, super plaat!

jesicaaaa
Mooi! Ietsjes scherper en hij is perfect! Leuk ook zo'n black foto van een hond! Zie je toch minder als van paarden ;)

Jespri
Mooi! Gaaf plaatje!

JewEmm
Gaaf! Hij lijkt een klein beetje scherpte te missen, maar verder super!

joeluna
Leuke foto! Lijkt een spontaan moment, altijd goed! Ik had de foto iets gekanteld, het paard lijkt nu een beetje links naar beneden te zakken, als je de horizon iets recht trekt is dit mooi in balans :)

Joysieee
Fijn plaatje! Niks op aan te merken.

kirsten4
Leuk, lekker vrolijk! Ik denk dat ik de foto verticaal had gemaakt. Je hebt nu vrij veel groen terwijl de bloemen te onderwerp zijn, ik had liever meer van die kleuren gezien met groene details als andersom. Nu lijken de bloemen in mijn ogen een bijzaak in het gras.

k_m
Mooi! Fijne kleuren, niks op aan te merken ;)

Lolleke
Deze spreekt mij niet zo aan. Ik vind het te zwart, als je begrijpt wat ik bedoel. Het idee vind ik leuk, maar dan zie ik graag meer van die flitsende lichten.

louiisaa
Mooie black, fijn scherp! Ik had alleen een iets andere compositie gepakt, maar dat is smaak.

Luckyy80
Leuk! Ik had iets meer contrast toegevoegd, nu is de foto een beetje flets.

Lynn85
Heel gaaf! Niks op aan te merken :)

Maaaarije
Gaaf! Zwart/wit is een perfecte keuze voor deze foto's. Maar als ik mag zeuren...op de linker foto had ik graag de zijkanten van doe hoed ook gezien, en bij de rechter foto de pootjes ;)

magda_90
Grappig om hier eens mee te experimenteren! Vooral rechts vind ik leuk!

Mariett
Super! Ik hou wel van dit beeld, veel contrast kan echt gaaf zijn.

MarijeR
Ik geloof niet dat je hier iets anders op kan zeggen als: wauw! Perfecte kleuren, prachtig scherp, top!

Marjoow
Leuk moment! Ik snap wel wat andere bedoelen met de lucht, het beeld wordt er een beetje flets van terwijl dat halster juist lekker af kan steken. Nou kan je moeilijk een zonnetje toveren als het bewolkt is maar met bewerken had je er misschien iets meer uit kunnen halen :)

Moirin
Mooi! Interessant beeld om naar te kijken!

Murosh
Lief! De compositie spreekt mij niet zo aan maar het moment is erg leuk. Zwart/wit is mooi en ook fijn scherp.

NESCAFE
Interessant plaatje. Ik had denk ik scherp gesteld op de zijkant van het hoofdje, maar dat is persoonlijke smaak ;)

Neverland
Heel gaaf! Ik ben het eens met de punten die je zelf al noemde, de punt van het kasteel en het rode mannetje :P

Niobe
Mooi! Niks op aan te merken :)

peca
Leuk! Ik vind close up neusjes altijd leuk!

Revanches
Heel erg leuk! Fijne kleuren en een leuk moment. Niks op aan te merken.

Sanne_com
Mooi! Ik hou van dit soort plaatjes :)

Shiloh
Leuke foto! Ik had persoonlijk graag iets meer van de hond gezien en de kleuren vind ik een beetje dof.

Sicayes
Leuk! De foto is bijna grappig hoe ze allemaal staan :P

Stumper_
Gaaf, weer eens iets anders! Ik vind de kleuren erg mooi :)

Tigress
Leuke foto! Ik had zelf graag iets meer boeg gezien, maar dat zal mijn persoonlijke smaak zijn ;)

Tivara
Mooi! Interessant plaatsje :)

xMaxxiee
Heel mooi! Deze foto spreekt mij erg aan! Jammer van de ruis.

xmichxrocky
Goed moment! Ik zou hem alleen iets naar recht kantelen. Nu 'valt' het paard een beetje naar links.

xniieeenke
Gaaf! Ik vind dit een super foto. Allen de witte 'vlek' links boven kan ik niet plaatsen (aangezien de rest groen en zwart is)

_xrose
Leuk! Ik had het mooier gevonden als de ijsbeer wat meer in jou richting keek. Maarja probeer een ijsbeer maar eens in een bepaalde positie te zetten :')
_____________________________________________________________________________________________________________________

Mijn week 8 volgt later! Ik ben er nog niet over uit welke het wordt :o

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 14:32

Ik ga nu mijn week 8 posten en wil straks proberen om feedback te gaan geven, want dat schiet me er steeds bij in helaas! Wel wil ik iedereen bedanken voor de feedback die ik gekregen heb, ik probeer ervan te leren!

Week 8
Afbeelding

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:09

Hi al!

Ik lees al een poosje mee en geniet van jullie foto's. Het begon toch weer te kriebelen, dus hoopte ik dat ik ook mee zou mogen doen. Ik vind het gewoon leuk om te fotograferen voor mijzelf en bijzondere momenten vast te leggen, en wil graag leren en verbeteren dus alle feedback is welkom. Ik zal proberen vanaf hier ook feedback te geven op anderen :D.

Mijn week 8:
Afbeelding
Afgelopen maandag onderweg geschoten richting the Grampians, South Australia

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:08

Nee hoor pradadaan,groot gelijk! Ik had daar graag oom iets meer van gezien in de foto :j

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:43

Alvast mijn excuses wanneer er hier en daar een o dubbel of juist te weinig staat, deze toets van mijn laptop is helaas niet meer hoe hij hoort te zijn...
Week 6
Sicayes Wauw erg mooi! Voor mij zelf zou hij nog mooier zijn geweest wanneer je de focus nog meer op de rups had gelegd ipv meer op het blad, maar dat is een persoonlijk dingetje :)
ismy Mooie foto! Ik denk dat ze er erg blij mee geweest moet zijn!
CastaMickey Leuk dier ! Veel plezier met hem/haar! Ja je geeft het zelf al aan, foto is hem niet helemaal, hij is voor mij niet scherp helaas...
kirsten4 Jou eigen commentaar was mijn feedback! Verder echt een vooral erg leuke foto!
Murosch Gaaf gedaan zeg! Hij is weliswaar niet geheel scherp, maar al bijzonder hoe je dit gedaan hebt! Is het door glas heen of met een onderwatercamera?
Neverland Wat een heerlijke foto! Gezien wat voor foto het is vind ik het heel leuk hoe je die extra kleur hebt toegevoegd, dat geeft er nog meer een sprookjes stijl aan!
Bellatrix WAUW! Heeeel mooi deze!
Calice Prachtig plaatje! Misschien had je de foto alleen iets donkerder kunnen maken/ meer contrast waardoor de belangrijke punten (bijv. de oogjes) meer uit je foto zouden springen.
Luckyy80 Zoals je zelf al aangeeft is hij niet zo goed scherp, de neus wel, maar helaas de ogen niet...
MarijeR Werkelijk een pracht plaatje! Je had van mij iets meer met kleur mogen spelen, je eigen stijl eraan geven oid, maar echt heel mooi!
Appelstroop Hele aparte foto, niet zo mijn stijl maar wel goed gelukt!
magda_90 Hmm opzich vind ik hem mooi, alleen had het onderwerp voor mij groter in de focus gemogen,.
Moirin Wat ontzettend schattig!
EskeGirl Mooie foto! Goed moment gekozen! Alleen ook deze wordt misschien nog een stukje mooier door er een eigen stijl aan te geven!
Nayomie Prachtig!
Ingvild Mooi zeg!
CrazyIris Mooie foto ook met dat black, maar niet helemaal scherp!
Sanne_com Prachtig!
JewEmm Hmm niet helemaal mijn ding, goed geschoten, maar aangezien het niet mijn stijl is kan ik er moeilijk feedback op geven....
Niobe Prachtig!
hamsterfan WAUWW!! Wat zal zij blij zijn geweest met die foto zeg!
Asselruiter Heel móoi!
horsesm Aparte stijl! Leuk bedacht om zo een foto te maken!
Deetjeeuh Moooie foto! Een eigen stijl zou de foto nog meer van jou maken :)
Laura_Stella Voor mij lijkt hij niet helemaal scherp... Ik vind hem wel mooi
_Balou GAAFF
Gub WAUW deze lijkt net nep! Apart gedaan zeg
Tivara Zelf vind ik de foto meer spreken als je tch op een punt de focus legt :)
jesicaaaa Leuk! Maar niet heel speciaal...
Tigress Goed gelukt zeg!
Joysieee Heerlijke foto dit!

Sorry als ik je niet gedaan heb, ik heb teveel van week 6 gemist om zwel week 6 als 7 feedback te geven...

Week 7
Murosch Je foto is helaas niet scherp...
peca Mooi zo een detail foto!
Calice Mooie eigen stijl en een prachtige foto!
NESCAFE Zelf zou ik gekozen hebben om de snorharen ook scherp te stellen, maar de foto is weer erg mooi.
Lolleke Hmm... Ik weet eerlijk gezegd niet wat het is en er zit ok geen scherpte in de foto...
horsesm HEEELL MOOI!!
louiisaa Iets te zwart, maar wel erg mooi, je weet alsnog het paard uit de foto te halen.
Luckyy80 Je foto heeft een nogal ruis... Dit komt waarschijnlijk door het weer... Maar dat maakt hem wel minder mooi helaas...
GerdjeHoran WAUWIE
Eefsel2109 Erg mooi!
xMaxxiee Prachtige foto
xmichxrocky Leuke actie foto, maar hij is helaas niet scherp op de ruiter haar gezicht....
xmichxrocky GEWELDIG! Wat een onwijs gave en mooie foto zeg!
Sanne_com MOOI! Alleen zit er nergens een puntje van focus, en dat vind ik zelf een beetje jammer....
_xrose Foto is helaas niet scherp...
Jespri Gaaf zeg!
kirsten4 Mooie foto!
Athelas Voor mijn idee is het deel van de foto waar je de focus hebt gezet alsnog niet helemaal scherp en dat zou jammer zijn...
Maaaarije Wat leuk gedaan! Door je zwart/wit tinten extra overdreven in te stellen komen die katten er super mooi in naar voren!
Lynn85 Onwijs gaaf gedaan zeg!
Biebz Erg mooi, alleen door de kleur van de hond had ik zelf een andere achtergrond gekozen, deze is mooi rustig maar dan toch een tint lichter of juist donkerder waardoor het hondje er mooier in naar voren komt.
magda_90 Eerste vind ik mooi, tweede niet...
Mariett Wauw wat mooi zeg, je ziet werkelijk elk detail!
EskeGirl Het witte paard staat er erg mooi op (naja wit grijzig), maar de zwarte valt een beetje weg, je ziet de ogen niet zo mooi...
Neverland Zie feedback week 6 :)
horserider22 Deze foto is niet scherp...
FristiLover GAAF!
Marjoow Heee dat touwhalster heb ik ook :P De ogen van het meisje zijn niet helemaal scherp en dat is jammer...
joeluna De achtergrond is een beetje jammer, verder wel een mooie foto!
Shiloh Mooie foto!
Joysieee Leuke stijl!
Asselruiter Van mij had het punt van je focus groter mogen zijn.
MarijeR Prachtig!
JewEmm Mooi gedaan hoor!
Deetjeeuh Mooi gekozen om deze foto in zwart wit te doen.
pradadaan De foto is voor mij iets te rood, dit kun je zien aan dat het hoofdstel niet meer zwart is, waarschijnlijk heb je de foto tegen het eind van de dag aan gekomen, dat heb ik zelf ook vaak :)
Niobe Wat mooi zeg!
Ingvild Wat een heerlijke foto zeg ! Het enige is dat de teugels weghalen hem nog mooier maakt!
IsaCalixa Lijkt niet scherp, maar wel mooie kleuren en focus!
jesicaaaa Ook deze lijkt niet helemaal scherp, kan komen door bokt dat weet ik niet. Maar wel een hele mooie foto!
Gub Ook deze foto lijkt weer nep haha echt een hele aparte maar wel leuke stijl!
_Balou Jammer dat de hoefjes zo vies zijn! Maar hij is heel leuk!
Sicayes Wauw! Geen woorden voor
Revanches Heerlijk deze foto zeg!
Tivara Wauw zeg!
Tigress Opzich een mooie foto, maar er lijkt een lichte ruis p te zitten...
Stumper_ Zo een zie je niet vaak voorbij komen! Leuk!
Agossie Ik denk dat je bewust gekozen hebt om op 1 oog scherp te stellen, dan is hij zeker erg mooi, zelf zou ik ze er allebei bij pakken :)
k_m Leuke stijl!
hamsterfan Ja technisch kan hij inderdaad wel beter, maar ondanks dat vind ik hem erg gaaf!

Hier dan mijn foto, vanmorgen in het zonnetje tussen de regendruppels door genomen :)
De eventuele ruis komt door het uploaden, dit was niet p mijn camera en laptop.
Week 8
Afbeelding

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:27

Bedankt voor de feedback iedereen! Alvast mijn week 8 :D

Helaas weer met de boktupload, heb nogal problemen met de uploadsites die ik normaal gebruik.. En zonder logo omdat ik dat gewoon niet vind staan op deze foto, er staat wel copyright op dus gelieve niet zomaar te kopiëren :Y)

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:39

Week 8

Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 00:01

Dank jullie wel voor de feedback :)

Mijn week 8:
Afbeelding