[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:41

week drie feedback
Racheel, enige wat ik storend vind is het touw dat wat slecht is weggewerkt. :=

Bellatrix, ik denk niet dat ik ooit commentaar ga krijgen op jou foto's. :+

Lipydo, hele mooie omgeving, mooi idee, mooi scherpgesteld... _/-\o_ +:)+

monbyou, ook weer niks op aan te merken!

laurajoy15, ik dacht dat dat week twee was? :+

calice, krijgt wel gelijk een ander betekenis als je ziet waar die is gemaakt... Ik vind de kleuren er ook wel leuk bij, van zonsondergang/opgang denk ik?

manonnevot, haha, doet me een beetje aan mijn eigen hondje denken! Die gaat altijd onder mijn bed zitten en kan er dan niet meer onderuit. :') Ik vind het hoofdje mooi scherp maar de rest had ik ook wat scherper willen zien. :)

Racheel

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:42

Ik weet niet waar jij een touw ziet maar dan zie je dingen die er nooit geweest zijn :') heb niks weggewerkt oid

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:45

O dat is van het halster haha. :+

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:46

Hahaha :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:34

Het commentaar van week 2 komt nog, hier iig mijn inzending voor week 3 :)

Afbeelding

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 01:06

Wat is nu exact de bedoeling. Ik ben morgen vrij en ga feedback geven. Maar alleen de mensen die ook mij feedback gegeven hebben? Dat zou voor mij betekenen maar 2 of 3, desondanks dat ik een van de laatste dagen ingeleverd heb? Hoe zit dit? Ik wil iedereen feedback geven maar wat zijn de regels?

Bedoel dit absoluut niet als aanval hoor :) maar wil wel graag wat duidelijkheid.
Nu gauw slapen. Van 8-23 gewerkt :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 01:09

Jolandaa_ schreef:
Wat is nu exact de bedoeling. Ik ben morgen vrij en ga feedback geven. Maar alleen de mensen die ook mij feedback gegeven hebben? Dat zou voor mij betekenen maar 2 of 3, desondanks dat ik een van de laatste dagen ingeleverd heb? Hoe zit dit? Ik wil iedereen feedback geven maar wat zijn de regels?

Bedoel dit absoluut niet als aanval hoor :) maar wil wel graag wat duidelijkheid.
Nu gauw slapen. Van 8-23 gewerkt :')

Je mag zelf weten of je feedback geeft ja of nee en je mag ook zelf weten aan wie je dit doet. Het is niet zo dat je nou geen feedback moet geven aan mensen die jouw geen feedback hebben gegeven. Mensen hebben daar niet altijd tijd voor (zoals ik afgelopen week) ;). Het is dus gewoon aan jou! Of aan de foto.. Soms kan je niet zoveel zeggen over een foto en dan doe ik het zelf bv niet.

En zullen we alsjeblieft stoppen met zeggen dat we dingen niet aanvallend bedoelen :').. Ik geloof dat iedereen nu begrijpt dat niemand hier iemand wilt aanvallen :D.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 02:05

Wijntje erbij (want ja, het is tenslotte maandag :j ), twee tabjes openen en gaan met de banaan :')

Agossie verzamelt hier
Fijne foto, mooie pastelkleuren. Had denk ik liever wat meer ei-vorm willen zien, dan dat hij nu bijna rond oogt. Weet nog niet zo goed of ik de ruimte links een beetje loos vind of dat het juist werkt zo.

Ann_Pam
Prachtig licht, mooie bokeh en een fijn model. Alle ingrediënten zijn er! Had zelf wel voor een andere aankleding gekozen, blousje (is natuurlijk wel houthakkerig) maar vind het ergens niet helemaal passen.

Ash_
Fijne heldere foto, mooi moment en blik van het paard. Door dat stukje bakrand(?) is de foto nét niet in balans, het is voor het oog mooier om het idee te hebben dat je op de achtergrond niets van een rand hebt, maar een wijde omgeving. Dat lichte randje aan de onderkant weghalen geeft al een heel ander beeld. Er mag ook wat ruimte aan de bovenkant weg en eigenlijk is er te veel ruimte aan de rechterkant van het hoofd.

Asselruiter
Oeh, wat een eng oog! Weinig reflectie. Mooi hoor! Eigenlijk niets op aan te merken. Ik denk dat zwart wit goed gekozen is. Misschien dat iets minder ruimte boven het oog en onder wat meer iets beter is qua compositie.

Babel
Een nette plaat, leuke bokeh. Frisse, heldere kleuren. Niet zo veel aan te merken eigenlijk.

Balou_k
Mooi licht, goed moment, alleen veel te veel ruimte aan de boven -en linkerkant. In dit geval is paard centreren een betere keuze, aangezien de ruimte die je overlaat niets toevoegt. Door ook een iets lager standpunt te nemen (en gewoon op de grond liggen) krijg je meer groen op de achtergrond dan het zand, de grens ligt nu wat op een minder mooie plek ten opzichte van de shet.

Bellatrix
Mooi silhouette! Heel goed uitgevoerd, mooie kleur en foto is helemaal in balans. Top!

binky
Leuk lijnenspel zo met die takken. Ik mis wat scherpte en iets meer 'leven' in het vogeltje. Een beetje plaatselijk oplichten (schaduwen ophalen) zou de foto niet verkeerd doen. Vierkant is leuk gekozen, maar het vogeltje zit nét niet in het midden, wat in mijn ogen stoort.

Bumblehorse
Je hebt het goede moment te pakken! Eerste wat me verder opvalt is dat het paard wel iets bergop gaat, maar nu naar beneden lijkt te duiken door de scheve horizon. Nu is een scheve horizon niet erg, maar in dit geval had hij de andere kant scheef moeten gaan of gewoon recht. Verder is het voor de foto jammer dat de zon van achteren kwam, dus de hoofden in de schaduw zitten. De kleuren mogen ook wat opgehaald worden voor net dat beetje meer.

calice
Een foto om af te drukken! Heerlijk moment, goed genomen. Vind het jammer dat de horizon ook hier scheef is, waardoor Jesse wat voorover kukelt. De lijn van het hoofd van het paard is denk ik het mooiste als die recht, verticaal is, of gewoon rechttrekken aan de hand van de omheining. Geef net een beetje meer rust. Zwart/wit-omzetting kan ook wat minder hard in contrast. Het haar van Jesse is bovenop te licht en het hoofd van de shet is weer te donker. Iets meer balans hierin zal meer sfeer geven!

C_estmoi
Wat een leuke creatieve foto! Die zwarte balken onder en links is echt een toevoeging. Ik mis wel scherpte.

chip
Mooie foto hoor! Mooi licht natuurlijk, met een leuke donkere lucht. Ik weet niet hoe je de foto hebt gecropt, maar meer ruimte aan de bovenkant zodat je weer een normaal foto-formaat hebt gaat de foto versterken. Om het geheel ook symmetrisch te houden zou ik linksonder dat stukje niet-groene gras vervangen met wel groen zodat het netjes doorloopt.

Deetjeeuh
Wat zou dit een topplaat zijn geweest als dat stukje bos op de achtergrond ook een witte lucht zou zijn! Ontzettend mooie kleuren en contrast, maar dat stukje donker verpest het wat in mijn ogen hihi. Had ook even dat stukje loszittend riempje rechts boven het bit weggehaald.

deviltjh
Heb niet zo veel met deze foto. Je ziet het oog te weinig, de kleuren vind ik de flets en de plaatsing van het hoofd te veel naar rechts. Halster stoort. Sorry, kan er niet meer van maken.

DmNqUe
Wauw. Helemaal perfect! Rook valt goed, moment is goed, oortjes mooi naar achteren. Het warme licht wat je van onder hebt gedaan is echt goed gekozen tegenover de koele rook. Top!

eclair98
Best een oké foto. Kleuren zijn wat flets, horizon is ook hier weer scheef aan de verkeerde kant. Een lager standpunt zou de foto ook wat meer 'lucht' geven.

EngeltjeS
Een hele mooie bewerking! Ik heb zelf niet zo veel met het onderwerp, maar toch spreekt hij door de bewerking.

Fellow
Stiekem is dit een foto die ook perfect is. Ik zie geen enkel ding wat beter kan, alleen maar elementen die niet anders hadden moeten zijn! Zoals de hand die te zien is, het andere paard in de wei op de achtergrond, het licht die mooi valt... top dus.

Fennee
Ik vind je origineel qua compositie beter werken dan je gecropte. Er is nu in verhouding te veel (loze) ruimte aan de bovenkant. Kleuren zijn wel heel fijn! Groen, maar ook blauw en wat rood, Een beetje schaduwen oplichten bij de ogen zou net wat meer leven geven.

Fenneeee
Ik vind die harde bewerking wel fijn werken eigenlijk! Het is nu een beetje 'in your face'-foto, maar is wel verfrissend. Vind de achtergrond en de deken in dit geval helemaal niet storen, het past in het plaatje. Het geeft me een beetje een 'happy life with the horse' idee haha. Jammer dat het paard ook hier niet in het midden staat, maar er net naast. Dat stoort.

Gub
Oef. Fijne foto. Wel een zoekplaatje! Want wat is dat nou op de achtergrond? Dat is denk ik wel een puntje. Maar blik van het meisje, het haar en de muts vallen echt perfect zo in de foto. Fijne compositie!

Hanna_94
Hmm. Er gebeurt te veel. Waarom is dat donkere ding het middelpunt van de foto? Na enig tijd zoeken zie ik een naam. Maar het vertelt te weinig om de foto goed te maken.

HeavensLove
Ook ik vind de foto zo een kwart slag gedraaid niet echt een succes. Het voegt niets toe, behalve dat het inderdaad lijkt alsof ze valt. Zwart/wit-omzetting mag ook wat krachtiger/frisser. Houding van het meisje is leuk en die witte wazen vullen mooi de zwarte gebieden op, waardoor de compositie wel klopt.

Iejoorr
Mooi paard, lekkere blik en houding. Er zit een wat vreemde softe waas over de foto en de witte vlekken zijn te uitgebeten. De achtergrond past er bij, maar de touwtjes storen wel een beetje.

Irene96 verzamelt hier
Naar mijn smaak veel te bewerkt. Je origineel is velen malen beter in mijn ogen. De kleur is wel mooi, maar contrast is echt te veel. Wel leuk ge-experimenteerd!

ismy
Ontzettend fijn zelfportret Froukje! Je zou bijna denken dat het zomer is! Je houding komt ietwat stijfjes over, want natuurlijk niet zo goed bij de sfeer past. Die ene rode ballon is ook echt een goede.

Jessica_1998
Oh, deze had ook heel fijn kunnen zijn, als hij recht van voren was gemaakt, Je hebt nu schuine lijnen, want je lagen-spel een beetje te niet doet. De foto rechttrekken zou al heel veel schelen en de foto een stuk sterker maken!

JewEmm
Mooi moment! Te veel ruimte bovenop. Schaduw aan de linkerkant heb je mooi opgevuld.

jilinda
Leuk licht! Jammer dat de zon net niet op de ogen valt. Ook hier te veel ruimte aan de bovenkant. Mooi scherp ook.

JNSW
Lekker grunchy! Mooi lichtinval. Door de stoere aankleding en omgeving had ik het model ook wat stoerder laten kijken. Het is nu wat dromerig. De voet wat lager op de muur had ietjes beter geweest voor zijn houding, en de plaatsing van het model wat meer in het midden van het beeld. Er is nu wat te veel ruimte aan de linkerkant. Mooi contrast!

Joey
Een hele toffe bewerking. Mooi gedaan! Misschien dat ik iets meer lucht bij je taille had willen zien, in plaats van het donkere waardoor je wat wegvalt.

joey_lover
Deze foto is naar mijn smaak ook iets te veel bewerkt, je originele foto maak je eigenlijk kapot door zoveel contrast toe te voegen. Waar ik het gezicht desondanks wel mooi vind uitkomen, is het haar zo nep geworden dat het mij stoort. In dit geval had ik de plaatsing van het hoofd ook gewoon in het midden gedaan, of foto vierkant of verticaal gecropt. Het witte voegt niet zo veel toe.

Jolandaa_
Oeh, mooi! Maar ook hier weer een scheven horizon hihi.

kani_ejj
Deze foto had ook heel goed kunnen zijn vanwege de heldere kleuren en omgeving. Allereerst is het jammer dat er een boom uit het paard groeit. Daarnaast lijkt in verhouding het hoofd en de romp van het paard groter dan zijn benen. Een lager standpunt zou dit al voorkomen. Het paard iets meer schuiner zetten (de kont meer richting het huis zeg maar) en de compositie is beter (gevuld).

Kelszz_
Wéér een schuine horizon haha. Foto is iets te klein om goed te beoordelen, maar ik denk dat als panorama wel een leuke foto is. Witbalans lijkt wat te koel te zijn.

_Kiki_ verzamelt hier
Compositie is niet helemaal fijn. Kin van het paard raakt bijna de rand van de foto, waar bovenin te veel ruimte is. Stanpunt en houding van het paard zijn mooi!

kimberley23
Wat een leuk portret! Zonlicht valt goed. Personen staan ook niet helemaal in het midden, wat stoort.

laurajoy15
Interessante foto. Hij zou perfect zijn als je hem in dezelfde verhouding cropt tot de puntjes van je haar, om het zwarte vlak weg te halen.

Leonyr verzamelt hier
Wat een onwijs fijne kleuren zo zeg! Werkt echt heel goed. Vogeltje meer in het midden plaatsen zou beter zijn, nu wat loze ruimte aan de bovenkant. Die waas vind ik helemaal niet storen.

Lizaa01
Fijne foto. Niets op aan te merken! Misschien dat zwart/wit ook een toevoeging kan zijn.

manonnevot
Best een leuke foto! Ik mis alleen scherpte en iets frisser beeld qua kleur en contrast. Ook de plaatsing van de hond had meer gecentreerd gekund, omdat er nu te veel ruimte aan de rechterkant is. Je foto is hierdoor uit balans; niet de beste compositie.

marit
Ik kan me herinneren dat ik al eens commentaar had gegeven op deze foto, maar hij blijft mooi!

MarijeR
Mooi! Ook eigenlijk niets op aan te merken. Misschien dat je witbalans wat te warm staat.

Marjoow
Hmm. Foto doet mij niet zo veel eerlijk gezegd. Ik snap de plaatsing niet zo goed, want het zwarte voegt in mijn ogen niet zo veel toe. Ben eerder benieuwd naar het 'binnenwerk' van dat ding. Dat is wat interessant is.

MichieldeM
Toffe foto zeg! Eigenlijk ook zoals altijd :D Altijd mooie heldere foto's. Als ik iets van kritiek moet geven, vind ik het geel wat te overheersen. Iets meer blauw, wat dan terugkomt in de lucht, is denk ik beter. En misschien wat meer nadruk leggen op het bed, door een vignet toe te passen aan de onderkant; op het water.

monbyou
Heerlijke plaat! Iets meer contrast op het hoofdje zou hem perfect maken. Ook net wat meer kleur door de saturatie wat op te schroeven.

MyHu
Vind het idee wel leuk. Je hebt niet zo snel door dat een mens ook zo de lens in kijkt. Maar het geheel oogt wat flets. Een kleiner diafragma had denk ik ook ietsje beter geweest, om net iets meer van de mens te onthullen.

naomi_g1998
Opzich een fijne foto. Maar mis toch wat aan de linkerkant van het beeld om de compositie kloppend te krijgen. Ook is de horizon scheef. Fellere kleuren zou de foto ook goed doen.

NatassJa
Hmm, vind deze foto niet zo geslaagd. Het gezicht lijkt erg breed door de uitsnede, maar ook door missende 'diepte' (schaduwen) in het gezicht. Iets meer haar mee gefotografeerd zou al beter zijn, of langs het gezicht laten hagen en niet achter de oren. De toning neigt erg naar sepia, wat ik zelf persoonlijk nooit een foto vind flatteren. De ogen komen wel mooi uit!

Nefertarie
Boeiende foto! Iets te warm van kleur en meer ruimte onderin dan bovenin zou het plaatje completer maken. Het heeft iets 'nonnerigs', mysterieus. Het plukje haar aan de linkerkant is echt een toevoeging.

Nynke_Mandy
Oef, waar is de kwaliteit? Als ik door de pixels heen kijk zie ik een prima foto, maar ook hier weer meer ruimte onderin dan bovenin.

Racheel
Wat ontzettend jammer dat de oren wegvallen, want de foto is mooi van kleur en licht. Het roze is ook een leuke toevoeging. Een lager standpunt zou de verhoudingen van het paard beter doen.

Revanches
Mooie foto. Zwart/wit omzetting kan beter naar mijn idee, sprekender. Ietsje lichter denk ik, maar ook weer niet te veel contrast. De kader zou ik persoonlijk weglaten. Het oogt je foto alleen maar fletser dan dat hij daadwerkelijk is.

RianneH
Mooi sfeerbeeld! Waar missende scherpte in dit soort gevallen vaak niet zo storend is, is de onscherpte hier iets te veel. Jammer! Ook zou ik de foto rechttrekken. Contrast is mooi.

Robin_Rikkie
Leuk gespeeld met tegenlicht. Ik mis net iets te veel 'informatie' van de hond, dus te weinig oog. Schaduwen wat oplichten zou denk ik wel werken en het plaatje afmaken. Onderin iets te veel ruimte, zie die liever bovenin.

SachemLover
Te klein om te beoordelen. Ik weet dat een paardenoog interessant kan zijn, maar wat ik nu zie is een zwart 'gat'. Probeer wat meer te spelen met scherptediepte en reflecties van het oog door middel van het kijken naar licht.

Sanne_com
Top! Mooie foto. Leuk die boom zo op de achtergrond. Het geheel mag misschien ietsje sprankelender.

showteam
Wat een ontzettend stoere foto! Helemaal top! Alles klopt in dit plaatje, voornamelijk dat de kop van de hond mooi in het kader van de brommer past.

Sodeletuut
Leuk! Ik denk wel dat hij beter kon. Je staat bijvoorbeeld wat scheef, een rechtere houding werkt voor het beeld beter. Daarnaast vind ik het jammer dat de zon naast je schijnt, en niet achter je.

Sokje_6
Link doet het niet.

Suuszels
Mooie lucht, leuk die dingen onderin. Er mag wat meer contrast in.

TammyVN verzamelt hier
Integendeel tot anderen hier vind ik deze foto wel boeiend (kunstacademie hé haha). Ik zie wat je boeiend vind aan de foto, maar kan er zelf niet echt mijn vinger opleggen. Je wordt als kijker zo ontzettend nieuwsgierig gemaakt wat er buiten zich afspeelt, omdat het net niet te zien is. Mooie patronen. Wel denk ik dat het zwart aan de rechterkant wat te overheersend is.

tesseke verzamelt hier
Mooie foto en bewerking! Ik had zelf wel de huizen wat rechter gezet voor het beeld.

Tinky12
Prima foto. Horizon is scheef en ik denk dat de lucht net wat donkerder mag voor wat meer details in de lucht.

XiiaaooNaa
Top! Enige wat ik misschien kan aanmerken is dat ik wat blauw mis in de lucht, omdat de bles ook veel blauw bevat.

xLoki
Wauw! Dit is voor mij echt wel de foto van de week, van iedereen! Echt héél mooi, perfecte compositie en lichtinval (die lensflare!). Geweldig! Heel misschien dat net een beetje meer contrast beter is. Maar hij is zo ook echt al perfect.

xxanoukxx1
Ik heb het idee dat de scherpte niet op paard en ruiter ligt maar op de achtergrond. Een lager standpunt is in dit geval ook mooier, om meer het neerkijkende te verkrijgen; is net een ander beeld dan dat je dagelijks ziet. Zie deze foto daarom ook meer als een kiekje (niet denigrerend bedoeld, maar kan het beste zo verwoorden).

Ymor
Hmm. Opzich heeft de foto íets, maar het mist ook wat. Er gebeurt niet zo veel op de achtergrond, waar de vrouw naar kijkt. Misschien dat zwart/wit in dit geval de foto meer kan laten spreken. De benen lijken nu ook wat raar. Had ze allebei naast elkaar gezet. Vind het formaat ook niet echt geslaagd, zo net tussen normaal en vierkant in.

Yvonne_V
Link doet het niet.

Hatsaflats. Wijn is op. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Anders waren het leuke 2 en een half uurtjes haha.
Bedankt voor al jullie commentaar!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 02:09

Bedankt nog voor hrt commentaar.
Ik heb zelf ook niks met de foto,
Maar het was de mooiste die week :o

Deze week ga ik wat beters inleveren :j

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 02:42

Na mijn iets te paarse uitbarsting van gisteravond (nog bedankt voor het commentaar, ik schrok me vanmorgen kapot toen ik het zag :+ ) nu dan een goede versie van mijn foto voor week 3:

Afbeelding

Nog even een groot dankje wel voor iedereen die tips heeft gegeven :) _O_

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 07:53

Ik vond hem met het blauw ook wel vet eigenlijk.....

Lipydo: Bedankt! Ik ga vanavond nog eens spelen met die foto.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:25

Beoordeeld vanaf de samenvatting van week #1
Als ik je ben vergeten, zeg het maar even. En ik bedoel het tegen niemand slecht, maar sommige foto’s trekken mij gewoon niet. Maar dat bedoel ik het niet persoonlijk.

Ann_Pam – Nette foto, alleen het hoofd van het model is gekanteld, dat leid voor mij af van de rest van de foto.

XiiaaooNaa – Altijd prachtige foto’s haha. Alleen mijn kritiek op deze foto is de zon op het gezicht van het paard. (Contrast zon - schaduw)

Marjoow – Een zeer interessante foto! Fijne kleuren, en een goede compositie.

Bellatrix – Wat een mooie lucht! Bij de meeste ‘boom’ foto’s zie ik liever de stam niet in het midden van de foto maar bij deze foto stoort dat absoluut niet!

Kelszz_ - Geen geweldige kwaliteit, komt dat door het uploaden? Persoonlijk vind ik deze stijl wat gedurfd. Het zal een mooie foto zijn aan de muur, maar volgende keer bij het maken van de foto al aan de horizon denken.

TrendyLover - In vind de omliggende paddenstoelen te overheersend. Verder een goede compositie.

Marit – Wat een sprekende foto! Ik vind hem zeer netjes, geen commentaar!

binky – Ik had in het vogeltje liever wat meer scherpte gezien. En de takken wat onopvallender. Verder leuk gedaan!

xLoki – Wat een gave foto! Alleen net jammer dat zijn rechtergewei (links op de foto) wegvalt in het licht.

Ash_ - Niet veel op aan te merken, maar het is niet z’n ‘’wow’’ foto. Een beetje saai eigenlijk. Het paard ‘leeft’ niet in deze foto. Dat mis ik. Verder komt het paard er helder uit. Prima!

anneeex – Prima compositie, alleen had wel wat scherper gemogen. En ik vind de nabewerking van de rand niet zo bijpassend.

SachemLover – Ik vind dit oog wat te krap genomen.

laurajoy15 – Ik had van de onderkant iets afgesneden, want die leid nu af van je gezicht. Prachtige foto hoor!

DmNqUe – Wat een gave plaat! Groot aan de muur! Er zit een fijne sfeer in.

jilinda – Wat een leuk snoetje! Alleen het hek stoort mij ietwat.

ismy – Is hij deze week gemaakt? Ik word er helemaal blij fijn met die frisse kleuren!

HeavensLove – Ik vond die ik kleur mooier eerlijk gezegd. Verder wel een leuk effect door de stofwolkjes.

monbyou – De hond valt iets weg door het kleedje, en de foto is een tikkeltje overbelicht.

Fenneeee – Scherpe foto! Had alleen boven nog wat meer overgelaten als ik jou was. En omdat het Jesse is, mag hij wel op de achtergrond.

showteam – Ahh, wat gaaf! Echt z’n foto die je in een museum kan hangen.

Fellow – Wat een leuke momentopname! Alleen het draadje voor het paard op de achtergrond stoort mij wat.

Irene96 – Vind de nabewerking iets té. Ik had meer van de orginele. Verder wel een gave blik in je ogen!

tesseke – Ik vind het echt een sprekende foto. En de achtergrond maakt het helemaal af.

Racheel – De volgende keer mag je de oren wel wat meer laten uitkomen, verder top!

kani_ejj – Een leuk idee, alleen het paard niet voor de boom zetten. En het zichtbare wegwerken is heel jammer. Verder goed gedaan hoor!

RianneH – Scherpte is bij deze foto niet erg, alleen dan let je meer op de andere dingen, zoals de peesbeschermers. En jammer dat je dan niet ziet waar het paard heen kijkt.

Robin_Rikkie – Sommige letters zijn dubbel, dat is jammer. Verder ken ik het verhaal niet, en dan vind ik het jammer dat er namen in staan.

Sanne_com – Nette foto Sanne! Het paard komt mooi uit.

Lipydo – Brr, ik krijg er de kriebels van haha. Maar het is wel een hele goede foto!

calice – Wat een leuk moment tussen die twee! Mooi vastgelegd!

Sodeletuut – Heel gaaf! Ik vind die masten niet storend ofzo, omdat je de aandacht naar het onderwerp trekt. Goed gedaan dus,

Asselruiter - Wat leuk! Dat veertje aan het touwhalster maakt het net af!

manonnevot – Het trekt mij niet… Achtergrond is ook niet interessant, iets wat je wel verwacht bij een oninteressant onderwerp.

Babel – Deze vind ik gaaf! Het voetstuk en de lampenkamp passen zo niet bij elkaar, maar dat maakt het zo leuk. En die lampen op de achtergrond.

deviltjh – Jammer dat het paard niet scherp is, en dat het halster uitsteekt.

eclair98 – Wat een schatje, alleen de ogen hadden wat meer in de scherpte gemogen.

Gub – Dit is een goede foto geworden! Alleen het meisje had haar ogen iets meer mogen draaien.

kimberley23 – Leuke foto! Alleen de schaduwen op hun gezichten zijn iets te hard.

chip – Wat mooi, de schaduwen van de bomen wijzen de weg!

manonnevot – Had wat scherper gemogen.

TammyVN - Ik vind die donkere zijkant wel wat hebben hoor. Alleen het stipje net boven het midden stoort mij een beetje. Vooral omdat hij ook nog in het midden zit.

Hanna_94 – Mooie foto om naar te kijken. Verder geen commentaar.

Bumblehorse – Ik had graag wat meer scherpte op het paard gezien.

Nynke_Mandy – Heel jammer dat hij niet scherp is! En ik had liever aan de linkerkant nog wat ruimte. Verder heeft die pony er een leuk kleurtje op!

naomi_g1998 – Ik denk dat je de foto verrassender had kunnen maken door hem wat na te bewerken, en sommige kleuren wat minder, en sommige wat meer had laten uitkomen.

Robin_Rikkie – Jou had ik al? Mijn kritiek is op 1 puntje na hetzelfde als wat je zelf al zei, namelijk dat je de neus wel ziet, maar de ogen niet.

MichieldeM – Wat een goede foto! Ik vind het water wel natuurlijk, maar het kan in mijn gedachten niet, daarom is hij zó mooi! Mijn favoriet!

Joey – Een gaaf beeld heb je vastgelegd. Mijn absolute nummer 2! Wat een taal spreekt deze foto! (Om het maar zo te zeggen haha)

EngeltjeS – Er zit een fijne sfeer in, maar ik mis toch nog iets, en ik weet niet wat…
Compositie is goed, ik weet het niet, maar hij is voor mij net niet af.

Revanches – Wat een schatje! Dat mondje staat op deze foto ook zo leuk! Prima foto!

Fennee – Het is jammer dat de aap niet in de lens kijkt en niet geheel scherp is.

Deetjeeuh – Hij is inderdaad leuk! Alleen de kleuren zijn wat donker.

Sokje_6 – Jammer dat de tijger niet scherp is!

Tinky12 – Leuke plaat! Die wolkenlucht erboven is ook zo mooi!

MarijeR – De kip net iets scherper, dan was ie ook net iets mooier.

Agossie – Deze is leuk! Het stoort me ook niet dat het links zo leeg is, goed gedaan!

joey_lover – Hij komt hier wat overbelicht over. Die eigenlijk alleen haar haar en ogen.

Leonyr – Wat een slim idee, die nabewerking, donker, en dan springt de vogel eruit. \

Balou_k – Mooi tegen het licht gefotografeerd! Alleen had ik hem nog iets naar rechts gedraaid.

JNSW – Stoere foto!

Babel – Ik heb je laatste versie genomen haha.
Leuk gedaan, goede compositie. Alleen sommige randjes om de takken leiden mij af.

Jolandaa_ - Wow, mooi! Waar is dat? Alleen jammer dat de palmbomen net wat schuin waaien.

laurajoy15 – Deze is mooi! Vooral het wolkenspel erachter past er bij!

_Kiki_ - Uitsnijden vind ik niet zo erg hier. Wel dat het paard niet helemaal als silhouet is. Ik zie liever het paard helemaal donker, of niet. Half is niks.

C_estmoi – Leuk idee, alleen ik had links het zwarte randje en de boom eraf gesneden. Verder iets scherper.

JewEmm – Leuk snuitje! Alleen had ik iets meer van de hals gezien, zodat zijn koppie niet meer in het midden zit.

Ymor – Soms een beetje krap, maar wat een scherpte en kleuren, mooi!

Iejoorr – Beetje onscherp. En de achtergrond is niet helemaal geweldig.

Lizaa01 – Leuk! Alleen de onscherpe haartjes boven het oog, daar word ik duizelig van.

xxanoukxx1 – De zon op haar gezicht is wel jammer, en de scherpte mist hier.

Suuszels – Gaaf, vind de zwart-wit mooier.

Nefertarie – Mooi! Je ogen lijken net knikkers, met z’n mooie glans. En op deze foto stoort de schaduw niet.

Jessica_1998 – De horizon is niet helemaal recht, en is mis wat kleur.

NatassJa – Wat schattig! Goede uitsnede en kleuren.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:40

Ik ga niet op de grond liggen als er een shet aan een touwtje niet te houden is. Heb zo al een paar keer weg moeten springen op m'n hurk.. :')

Centreren kan ik wel doen! Brengt dit geen kwaliteit verlies?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:00

Marjoow, ik vind het jammer dat er toch een stukje hoofd wegvalt in de achtergrond, was anders een hele gave foto! :D

Babel, die is inderdaad al beter qua kleuren!

MyHu en Lypido bedankt!

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:07

Mijn week 2 staat niet in de lijst Agossie.

Hierbij mijn inzending voor week 3.
Afbeelding
Merrie is afgelopen twee weken erg afgevallen ivm onbekende ziekte. Ik vind het een minpunt voor de foto. Had liever een mooi stel ronde billen gezien :Y) Maar dat natuurlijk ook omdat het m'n dametje is...

Zo dan ga ik nu proberen feedback te schrijven over week 2.

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:16

Ik las dat mijn link het niet deed dus bij deze nog maals mijn week 2
Afbeelding

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:45

Vergeten te reageren van Week 1:

Yvonne_V (week 1) : een hele mysterieuze foto. Heel mooi, meer kan ik er niet aan toevoegen.
MarijeR: Een hele sterke foto. Het lijken wel giftige besjes.
Kani_Ejj: Zonde dat de foto zo pixelig is... Week 2 vind ik vele malen beter.

Week 2:

Ann_Pam: Mooie foto, een mooi rustig moment. Wel vind ik de foto erg bruin/rood over komen waardoor de jonge dame bleek in het gezicht lijkt.

XiiaaooNaa: Een super moment zeg. De ogen spreken echt, super! Zelf zou ik het stipje op de neus wegwerken en de “wolk” rechts naast de pony.
(Dit vind ik een mooiere foto dan de foto van week 1)

Marjoow: Wat een sterk kleur gebruik. Echt heel scherp. Hoe krijg je de “vlammeneffect”?

Bellatrix: Deze zou ik zo in mijn slaapkamer kunnen hangen. Kan je mij het geheim verklappen van de kleuren? ;)

Kelszz_ : Een heerlijke zomerse foto. Is het een telefoonfoto?

TrendyLover: Leuke foto, alleen vind ik de paddenstoelen er om heen erg druk over komen. Maar dit is kwestie van smaak en stijl. Ben benieuwd naar meerdere foto's van je.

Marit: Het lijkt wel een sprookjesfoto!! Super gespot hoor.

Binky: Wat een lieve foto. Mooi kleur gebruik. Jammer dat het snaveltje en hoofdje niet heel scherp is (naar mijn idee) .

Xloki: Knappe plaat. Jammer dat de “hoorn” links verdwijnt.

Ash: Leuke foto. Zonde dat de foto (in mijn beleving) te verscherpt is. Ook zie ik rechts een “vage” vlek. Is dit op je lens of de foto zelf?

Anneeex: Hier krijg ik echt een pennygevoel bij, een positief gevoel. Lekker ontspannen rijden met een lieve pony. Fototechnisch vind ik hem erg wazig, bewogen.

SachemLover: Hmm... Wat wil je met deze foto zeggen? Mijn tip voor de volgende oog-foto: neem de foto van iets lager, zodat je meer van het oog ziet. Ook jammer dat de foto zo klein is...

Laurajoy15: Knap werk!

DmNqUe: Super foto, volgens mij is Eva hier onwijs trots op! Alleen een beetje zonde dat het paard niet zo scherp is. Maar hé: Dit lukt mij nog niet hoor ;)

Jilinda: Wat een lieve snoet!

Ismy: Prachtig licht, mooie kleuren! Zonde dat de rechter ballon vies is... Is dit je lens die vies is??

HeavensLove: Een leuk meisje! Alleen vind ik de foto vrij “normaal”. Ik mis het speciale effect/gevoel er bij.

Monbyou: Oooh wat zonde dat de hond niet scherper is, anders vond ik het echt een hele gave foto!

Fennee: Wat een mooie alertheid heb je vast weten te leggen. De foto vind ik iets té verscherpt. (hij lijkt wat korrelig hierdoor)

Showteam: Deze kan je zo in sturen naar een hondenblad of een reisblad. Wat een geweldige foto!

Fellow: Prachtige foto! Het contact tussen het paard en meisje heb je goed weten vast te leggen.

Irene96: Het lijkt wel een poster. Mooi hoor. (Als je je haar wat meer had verspreid dan vind ik hem denk ik nog mooier)

Tesseke: Wat een grappige manier van uitvoeren. Erg leuk gedaan!

Myhu: Wat goed van je om te experimenteren met posities en het bekijken van andere foto's. Dit maakt jou foto net iets anders dan de rest. Zelf zou ik het oog wat “schoner” hebben gemaakt.

Rachell: Oooh dit wil ik ook leren! :D Super foto!

Kani_Ejj: Top foto hoor :) Alleen 1 tip: De weg lijkt weg te vallen door de manier van belichting.
(en daardoor lijken de hoeven van het paard ook vager te worden). Ook zie ik iets “vaags” bij de borst van het paard. Iets weg gewerkt? ;)

RianneH: Ik zie eigenlijk nergens scherpte? Zonde... Het idee is wel mooi!

Robin_Rikki: Tof idee :) Waarom plaats je hem als link ipv een foto?
(en ik zie later een 2e foto. Welke moet ik beoordelen?)

Sanne_Com: Hmmm.. De foto lijkt niet helemaal scherp? Wel lastig met een zwart paard natuurlijk en het licht. Wel mooie kleuren!

Lipydo: Wat een scary foto! Ieks ik krijg er gewoon kippevel van. Wel een mega toffe uitvoering. (Tip voor de volgende keer: De jurk is wat vies onder in)

Calice: Top foto, ondanks de ruis. Jesse zijn gezicht! Hij maakt echt contact met de pony.

Sodeletuut: Geweldig idee! Alleen trekt de zon mijn aandacht het meeste met de paarden.

Asselruiter: Deze is mooi gelukt zeg. Wow...

Manonnevot: Hmm... Wat wil je dat deze foto zegt? :) Ik vind het een vrij standaard foto.
(2e foto vind ik zelf niet veel beter. De hond is niet scherp en dat vind ik erg zonde.)

Babel: GEWELDIG! Mooie kleuren!

Deviltjh: Hmm... ik mis kleur, scherpte en vind het halster erg storen. Ik ben erg benieuwd naar je boodschap achter deze foto. Waarom heb je deze foto genomen? :)

Gub: Jij fotografeert al vele jaren of niet? Dit vind ik echt een top foto!

Kimberly23: Een lief, intiem moment tussen twee zussen (?). Het is een spontaan gemaakte foto denk ik? Zelf had ik de kleding meer op elkaar aan gepast. Maar wel een hele lieve foto!

Chip: Mooie kleuren en prachtig met het dreigende weer. Wat ik zelf had veranderd is het takje in boven in het midden. Die komt nu zo van uit het niets, lijkt het.

TammyVN: Hmm... Geen idee wat ik hier over moet zeggen. Volgens mij kan je veel beter, dan dit.

Hanna94: Ik zie een schuur op de foto met een bak van John Deer? Maar wat zegt de foto nog meer? Ik mis het verhaal in de foto. Het puzzelstukje, waardoor ik geintreseerd blijf om te blijven kijken.

BumbleHorse: Wat een hoge hindernis! Wat een goed gelukte foto.

Nynke_Mandy: De linker boom lijkt het scherpste op deze foto haha. En inderdaad zonde dat ie niet scherp op het paard is. Wel zie ik dat het paard enorm fotogeniek is! Gaan we meer foto's terug zien van dit paard?

Naomi_G1998: Mooie foto :)

MichieldeM: Ooooh op dat bed wil ik wel slapen!!! Wat een sprookjes-achtige foto!!

Joey: Wow... even dacht ik dat dit echt zo was! :D Top bewerkt!!!

Revanches: Deze kan je zo uitvergroten. Wat een super lieve, zoete foto!

Fennee: Ooh wat zonde dat de staart er net niet helemaal op staat. Een leuk eigenwijs aapje!

Eclair98: Wat een dotje! Jammer dat je deze positie hebt genomen. Nu lijkt het net of je over hem neer kijkt, wat hem nog kleiner (maar ook uit verhouding) maakt.

Deetjeuh: Een hele goede foto voor een eerste foto meeting toch? Het bit trekt wel mijn aandacht, omdat ie net niet helemaal rond is. En dan ga ik op zoek naar de “shopping”.

Sokje_6: Oehh een tijger! Wat ik erg jammer vind is dat de foto erg donker overkomt. De sneeuw is niet “ijskoudwit”.

Tinky12: Wow wat een vakantie-foto lijkt dit wel. Erg mooie kleuren.

MarijeR: Volgens mij ben jij de eerste die een boze kip hebt durven fotograferen haha. Mooie foto! Weinig op aan te merken. Behalve het gaas op de achtergrond haha.

Agossie: Vind je dit een saaie foto? Nou ik vind hem onwijs mooi! Wat maakt deze foto nou saai volgens jou? Ik vind hem expositie waardig!

Joey_Lover: Het lijkt wel een tekening. Leuk idee, alleen heb ik het idee dat ie nog iets mooier uit bewerkt kan worden. Iets realistischer en scherper?

Leonyr: Deze foto is, vind ik, te bewerkt. Onrealistisch. Maar wel goed getimed! En ik denk dat je hier heel veel van kan leren. De kleuren vind ik wel heel mooi!

Balou_K: Aaah! Wat een lieve actie foto. De pony kijkt zo naar je logo haha.

JNSW: Geweldig! Niks meer aan doen, behalve de schoenen schoon poetsen :D

Babel: Erg mooi deze foto!

Jolandaa_ : Mooi hoor! De zon trekt de aandacht, waardoor ik de foto heel mooi vind en de kleuren goed tot hun recht komen.

Kiki: Deze foto heeft wel wat. Fototechnisch vind ik, kan je nog meer van leren. Iets meer scherpte en kleur “controle” maar het paard heeft zo wat mysterieus!

C_estmoi: …. Aparte foto. De ruiter kijkt nu naar beneden, wat volgens mij niet de bedoeling is? Wel vind ik het idee erg goed bedacht van je.

JewEmm:Wat een lieve snoet zeg! :D Je hebt wel vrij veel “muur” op de foto. Zelf zou ik dit hebben aangepast. (Mijn huiswerk van mijn vorige foto haha)

Ymor: “wie ben ik?” Mooie foto. Het grafitie maakt het ook af, op het bankje.

Iejoor: Wat zonde dat het witte zo overheerst en overbelicht is. Het oog daar in tegen, heb je wel goed vast weten te leggen.

Lisa01: Mooi gedaan!

XxAnoukxx1: Je geeft het zelf al aan. :) Wel snap ik wat je probeerde vast te leggen.

Suuszels: De lucht vind ik onwijs mooi! Maar ik scrolde naar beneden, waardoor ik de lichtmast en takken te zien kreeg. De lucht pakte mijn aandacht, maar de onderkant vind ik dan weer erg jammer.

Nefertarie: Gedurfd hoor, een zelfportret. Maar wel onwijs goed gelukt!

Jessica1998: Mooie sfeer foto :) Mooi dat de zon niet direct in beeld is, maar wel aanwezig is.

Natassja: Ooooh deze vind ik denk ik een van de mooiste van deze hele week!!

zo, heb ik nu iedereen gehad? :D Ik hoop het wel!
Als een foto in een link staat of stond, dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen.... Mijn excusses.

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:09

Agossie
Net wat je zelf zei, een beetje saai. Maar toch door de scherpte vind ik het een mooie foto. Het veertje ‘breekt’ het een beetje.

Ann_Pam
Naar mijn smaak kijkt ze iets te veel naar (voor haar) links, of haar bovenlijf had ook een stukje meer naar links gedraaid hebben gestaan.

Ash_
Leuke foto, jammer van het vieze halster. Maar dat is natuurlijk te begrijpen met dit weer….

Asselruiter
Erg sprekend! Het enige vind ik dat het oog er niet echt uitspringt.

Babel
Erg mooi, super scherp. Ik vind het wel wat jammer dat zo’n lampenkapje dan zo’n heel moderne voet heeft.

Balou_k
Ontzettend leuk koppie! De zon vind ik er ook mooi opvallen!

Bellatrix
Wauw. Hier heb ik niks over te zeggen :o

binky
Super schattig. Zoals ik al had gelezen vind ik dat voorste takje ook wat storen.

Bumblehorse
De positie spreekt mij niet heel erg aan. Wel een leuke foto!

calice
Super lief! Ik had hem misschien wel even recht getrokken. Voor de rest is ‘ie top.

C_estmoi
De rand zwarte rand rond de foto ‘irriteert’ me. Als ie rond de hele foto was geweest had het een stuk rustiger gekeken.

chip
Mooie kleuren!

Deetjeeuh
Super leuk zo’n sprekend koppie! Qua kleuren vind ik hem ook super mooi. Juist wat grauwer..

deviltjh
Deze is in mijn ogen dan iets te grauw, je had het contrast misschien iets spannender kunnen maken.

DmNqUe
Super mooi! Niks over aan te merken.

eclair98
Wat een cutie!

EngeltjeS
Deze is ook top! Super gewoon.

Fellow
Lief, ik vind de ruimte tussen het meisje en de pony iets te groot. Dat had het moment wat intiemer gemaakt,

Fennee
Schatje! Ik vind de kleuren en het contrast niet zo sprekend.

Fenneeee
Mooie kleuren en contrast! Dat kindje viel me wel op, hihi.

Gub
Super mooi! Niks over te zeggen.

Hanna_94
Ik vind de John Deere ‘kap’ iets te donker. Het kost me te veel moeite om te zien wat het nou is.

HeavensLove
Leuke kiek.

Iejoorr
Zoals je zelf al aangaf, niet erg bijzonder.

Irene96
Hij is wel super, maar mij iets te duister qua blik.

ismy
Wauw, wat leuk en mooi! Wat een kleuren!

Jessica_1998
Ik weet niet wat maar hij heeft wel iets!

JewEmm
Zoals ik al langs had zien komen, had er ook voor mij wel wat meer hals op mogen staan.

jilinda
Wat een schatje! Geweldig koppie. Het enige is het hek en de klip van het touwtje.

JNSW
Ook ontzettend gaaf! Super kleuren.

Joey
Tja, wat moet ik hier nou over zeggen. Super zeg! Erg knap.

joey_lover
Erg gaaf!

Jolandaa_
Naar mijn mening is het mooiste bij de bergen en de zon, en door de bomen en het water daarvoor word mijn aandacht afgeleid. Er gebeurd te veel naar mijn mening.

kani_ejj
Leuke foto! Paardje had voor mij wat schuiner mogen staan. En het is jammer dat je de wegwerking van de bagger ziet.

Kelszz_
Voor mij had ie wel even rechtgetrokken mogen worden.

_Kiki_
Ik vind het hem net niet. De zon had íetjes hoger mogen staan en dan het paardje er meer voor. Maar ik geloof dat dat ontzettend lastig is met de zon. Ik ga er van de week (hopelijk) mee aan de slag.

kimberley23
Leuke foto.

laurajoy15
Super mooi! Ik vind hem wat mysterieus hebben!

Leonyr
Erg mooi!

Lipydo
Erg gaaf gedaan!

Lizaa01
Super! Ik vind hem super scherp en ook leuk met die plukjes manen erbij.

manonnevot
Wat een sprekend koppie zeg!

marit
Wauwwauwwauw! Wat moet ík hier nou op zeggen. Top gewoon.

MarijeR
Door de zon word het rode wat roze. Misschien is dit nog wat te bewerken. Voor de rest mooie kleuren en scherpte!

Marjoow
Wat ontzettend gaaf!

MichieldeM
Ook super gaaf! Mooie sfeer laat het zien.

monbyou
Het bovenste gedeelte vind ik echt ontzettend mooi. Maar als ik dan vanaf de ogen ongeveer naar beneden kijk, vind ik het niet heel veel aan. Weet niet precies waarom…Sorry.

MyHu
Leuk dat je ervoor hebt gekozen om de ruiter erbij te betekken. Qua kleuren vind ik hem niet zo.

naomi_g1998
Erg leuk! Heb je deze niet van een moment later? Mij lijkt de zon dan meer te spreken.

NatassJa
Super mooi, zo puur!
Nefertarie
Zoals er al werd verteld, je ogen, prachtig. En daarnaast vind ik ook het duistere mooi!

Nynke_Mandy
Doet mij niet heel veel.

Racheel
Ziet er al leuk uit! Als je de foto van misschien maar 20cm lager had genomen was het al een hele andere positie. Ik heb namelijk nu een beetje het idee om van bovenaf te kijken. Het touwtje zou ik ook proberen weg te werken.

Revanches
Aawh… Deze vind ik ook top.

RianneH
Super super gaaf! Dat hij niet helemaal scherp is vind ik nu juist erg mooi..

Robin_Rikkie
Erg leuk, alleen is de hond (op mijn laptop. Excuses als het niet zo is) iets te donker naar mijn idee.

SachemLover
Ik zou hem meer van de voorkant hebben gemaakt.

Sanne_com
Super mooi. Niks storends. Mooi zo met die boom. Tevens een prachtig beestje!

showteam
Wat is deze gaaf zeg! Echt super!

Sodeletuut
Erg mooie kleuren!

Sokje_6
Link doet het niet.

Suuszels
Erg mooi die wolken zo. Ik vind het wel wat jammer van de elektriciteit mast (heet dat echt zo?!) had er liever een grote boom gezien, om het iets natuurlijker te houden. Ook het zwarte vierkant vind ik een beetje storend.
TammyVN
Aan de ene kant vind ik het niks maar aan de andere kant juist weer ontzettend gaaf!
Hij heeft iets mysterieus.

tesseke
Ook super leuk gedaan! Het licht van de lampen erachter vind ik ook super op deze foto!

Tinky12
Mooi zo met het zonlicht. Maar wat een aparte wolk!

XiiaaooNaa
Erg mooi! Heel zacht qua kleuren. Mooie keuze! En weer zo’n lekker koppie.

xLoki
Erg gaaf! Niks over te zeggen.

xxanoukxx1
Wat een leuk paard! Hoe groot is die wel niet.

Ymor
Mooie kleuren, de letters op het bankje storen me wat. Verder ‘verteld’ het me ook niet echt iets.

Yvonne_V
Super leuk vind ik deze! Erg sprekend hoofd en zo lekker vrolijk!

Jemig wat is het eigenijk makkelijk om een mening over iemands werk te hebben. En dat te bedenken hoe mijn foto's er uitzien vergelijken met die van sommige hier :o

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:21

Misschien dat ik morgen nog met feedback kom want ik ga het nu even niet redden..

Week 3 van mij:

Afbeelding

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:26

Hierbij een stukje feedback van week 3 alvast.

Babel
Deze vind ik veeeel mooier dan die paarse! Super gewoon!

Marjoow
Persoonlijk vind ik hem iets te donker.

Racheel
Ik vind hem erg leuk met die wind door de manen. Qua kleur en contrast had het misschien wat spannender gekund.

Bellatrix
Wat een gave kat! Erg mooi scherp!

Lipydo
Super gewoon! Echt fantastisch.

mombyou
Super gaaf. Erg mooi zijn blik.

laurajoy15
Deze foto vind ik ook ontzettend mooi! De achtergrond is mooi wazig en de voorgrond super scherp!

Calice
Wauw wat gaaf! Super mooie kleuren!

manonnevot
Ik vind het jammer dat het hondje er niet helemaal opstaat. Zowel z’n oortjes als z’n pootjes.

Marit
Weer zo’n ontzettend mooie foto! Ik vind je werk echt fascinerend!

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:39

Commentaar voor week 2
Agossie Mooie foto ik heb er niets op aan te merken.
Ann_Pam mooie foto ik heb er niets op aan te merken
Ash_ ook weer een hele mooie foto
Asselruiter Erg mooie foto. Dat zwart wit past er mooi bij
Babel Ook een erg mooie foto.
Balou_k wat een schattige foto van die shetlander. Ik vind alleen dat er links nog een heel groot stuk ruimte over is.
Bellatrix ik vind het heel lastig om jouw commentaar te geven over je foto,s. Omdat jij zulke mooie foto,s maakt :D
Binky wat een mooie foto van dat koolmeesje. Hij is mooi scherp.
Bumblehorse mooi moment . Ik vind alleen dat er iets meer kleur in mag.
Calice wat een schattige foto. Heel mooi zo in zwart wit.
C_estmoi mooie foto. Ik heb alleen het idee dat hij niet scherp is.
Chip ook een mooie foto.
Deetjeeuh mooie foto. Ik vind alleen het losse riempje van het hoofdstel een beetje storend.
Deviltjh ik vind de foto niet zo mooi sorry omdat je bijna geen hoofd ziet van de pony. En ik vind de kleuren te donker.
DmNqUe Wat een prachtige foto
eclair98 schattige foto. Ik denk alleen dat het de volgende keer mooier is om een iets lager standpunt te kiezen
EngeltjeS Mooie foto de sfeer past er heel goed bij.
Fellow ook een prachtige foto. Ik heb er niets op aan te merken
Fennee mooie foto. Ik vind alleen dat er aan de bovenkant nog veel lege ruimte is.
Fenneeee wat een prachtige foto! De fjord is mooi scherp en springt er echt uit.
Gub mooie foto. Het meisje staat er prachtig op.
Hanna_94 Ik vind het een hele drukke foto.
HeavensLove mooie foto het zwart wit past er mooi bij.
Iejoorr mooi paard alleen zijn de witte vlekken een beetje raar uitgevallen qua kleur.
Irene96 aparte foto de ogen zijn mooi scherp.
Ismy wat een prachtige foto! Die ene rode balloon past er echt perfect bij.
Jessica_1998 mooie foto. Ik denk alleen dat hij nog mooier was geweest als je er recht voor had gestaan.
JewEmm Mooie foto. Ik heb er niets op aan te merken.
Jilinda schattige foto en mooi scherp.
JNSW mooie foto. Ik heb er niets op aan te merken.
Joey Prachtige foto! Heel mooi gedaan.
joey_lover Ik vind het een mooie foto. Ik vind hem alleen iets te bewerkt.
Jolandaa_ Mooie foto volgens mij staat alleen je horizon scheef.
Kani_eJJ Ik denk dat het mooier was geweest om het paard in het midden te zetten. Ik vind het nu ook jammer dat het paard achter zich zo een boom heeft staan.
Kelszz Mooie foto ik vind alleen dat hij iets te klein is.
_Kiki_ Mooie foto ik zou alleen onderin iets meer ruimte over hebben gelaten.
kimberley23 Mooie foto. Ik heb er niets op aan te merken.
laurajoy15 Mooie foto ik heb er niets op aan te merken.
Leonyr hele mooie foto zo met al die kleuren. En mooi scherp
Lipydo weer een prachtige foto _/-\o_ ! Ik vind het heel moeilijk om op jouw foto’s commentaar te geven, Omdat jij altijd zulke prachtige foto’s maakt :D
Lizaa01 Mooie foto hij is mooi scherp.
Manonnevot Mooie foto hij had alleen iets scherper gemogen.
Marit Prachtige foto Ik vind het ook heel moeilijk om jouw commentaar te geven over je foto’s. Omdat jij ook zulke prachtige foto,s maakt :D
MarijeR Mooie foto ik heb er niets op aan te merken.
Marjoow prachtige foto! Heel mooi gedaan.
MichieldeM Wat een ontzettend gave foto! Heel mooi gedaan.
MyHu mooie foto. Het paard is mooi scherp.
naomi_g1998 Mooie foto ik heb er niets op aan te merken.
NatassJa Mooie foto de ogen zijn mooi scherp en springen er echt uit.
Nefertarie aparte foto maar wel heel mooi.
Nynke_Mandy Mooie foto alleen is hij jammer genoeg niet scherp.
Racheel Mooie foto ik heb er niets op aan te merken.
Revanches Mooie foto hij is heel mooi scherp.
RianneH Mooie foto ik vind het alleen jammer dat het paard niet scherp is.
Robin_Rikkie mooi Ik vind alleen dat de hond net iets te donker is geworden.
SachemLover Mooi ik vind alleen dat je foto te klein is worden.
Sanne_com Erg mooie foto ik heb er niets op aan te merken.
Showteam wat een gave foto erg mooi.
Sodeletuut Mooie foto Ik heb er niets op aan te merken.
Sokje_6 Je foto doet het niet.
Suuszels Erg mooi zo met die lucht.
TammyVN aparte foto maar erg mooi.
Tesseke Mooie foto en goed scherp.
Tinky12 erg mooi zo met die lucht.
XiiaaooNaa prachtige foto met al die kleuren zo.
xLoki Prachtige foto erg mooi gedaan
xxanoukxx1 je foto is best mooi hij is alleen jammer genoeg niet scherp.
Ymor aparte foto maar wel mooi scherp.
Yvonne_V je foto doet het niet
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben aan het commentaar :) Ik heb er 2 uur over gedaan omdat te schrijven :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:32

Lipydo : Hele mooie sfeer in de foto! Verder kan ik er niets over zeggen, alles klopt gewoon, mooi. :j

monbyou : GAAF! Wat is het ook een prachtige vogel!! Mooi vast gelegd. :j Fijne kleuren en scherpte.

laurajoy15 : Heel mooi!! Fijn kleurgebruik. :j

calice : Ook al zo'n fijne plaat met mooie kleuren!! +:)+

manonnevot : Jammer dat niet de hele hond erop staat. Daardoor wordt de foto echt een stuk minder. Ook jammer dat de hond ergens onder ligt waardoor de foto donker is.

Marjoow : Gaaf zo'n foto!! Dat wil ik ook wel eens proberen. :j Vind alleen dat je net te weinig ziet van het hoofd. Maar dat zal persoonlijke smaak zijn. ;)

Babel : deze is een stuk beter maar ik zie rare paarse vlekken rechts? Ik had deze foto precies door de helft gedaan en dus alleen het deel met de vogel geplaatst.

TrendyLover : Het scherpstel punt moet je smaak zijn en het is niet de mijne. _O- Zwart/wit vind ik er wel bijpassen maar ik had dus toch het hoofd scherp willen zien.

@ EngeltjeS : de lucht zag er natuurlijk niet zó uit, ik heb wat met de kleuren gespeeld in LR.

Marit : Weer zo'n mooi manipulatie van jou. Heerlijk sprookjesachtig! <3

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:36

Samenvatting van week 2 - 2014:[/b]

Agossie
Mooie compositie, echter vind ik het wel wat kaal ogen. Er mist iets voor mijn gevoel

Ann_Pam
Mooie stijl van fotografie. Echter vind ik het mooier geweest als het meisje of zou lachen of iets anders haar mond zou hebben. Nu lijkt het of ze een rare grijns heeft.

Ash_
Mooie foto. Mooi diafragma en juiste verhoudingen met het beeld qua compositie :)

Asselruiter
Wauw, niets aan toe te voegen. Fotografeer je in kleur en bewerkt je het of ‘schiet’ je dit in zwart wit? Mag via pb :)

Babel
Top! Mag ik vragen hoe je dit doet en welke lens je hiervoor gebruikt en wat instellingen via pb? Sluiter/diafr/iso?

Balou_k
Mooie compositie, vind voor m’n gevoel de foto wat overbelicht. Nu is zwart ook een moeilijke kleur te fotograferen. De gloed van de zon er over heen heeft toch ook weer iets magisch.

Bellatrix
Prachtig! Niets aan doen.

binky
Mooie scherpe foto. :j

Bumblehorse
Scherpe foto. Hij mist voor mij nog wat kleur. Het mooiste zou ik vinden als die de andere kant op sprong gezien daar het licht vandaan komt. Maar dit valt niet altijd te kiezen. Goede foto.

calice
Hij oogt wat ruis bij mij op de laptop? Wel een pakkende foto. Juiste timing!

C_estmoi
De foto had iets scherper gemogen. Mis nu wat scherpte erin. Verder wel een mooie foto.
Persoonlijk had de zwarte rand (bakrand?) er af gemogen. Goede compositie.

chip
Mooie kleuren! Foto zegt genoeg :j

Deetjeeuh
Wauw, dit vind ik een mooie stijl fotografie. Prachtig. (droomt verder dat dit mij ook lukt)

deviltjh
Persoonlijk vind ik het halster nogal storend. Het lijkt of de foto veel kleur mist? Hier oogt die grauw en het gras is bij mij ook niet groen. Staat je witbalans goed?

DmNqUe
:oo wauw!!

eclair98
Ik zie dat je op de ogen hebt scherp gesteld. Echter is voor mij de foto een beetje scheef. Hond op het gras zou wat meer toevoegen op de foto. Alleen is de vraag of ie dan nog stil zit :p
Ik zou ook wat lager gaan zitten en wat meer ‘lucht’ aan de foto toe geven. Verder wel een lieve foto.

EngeltjeS
Wauw, mooie plaat. Niets aan toe te voegen!

Fellow
Wauw, niets aan toe te voegen.

Fennee
Mooie foto, mooie compostie en goede diafragma. Netjes!

Fenneeee
Scherpe foto. Vind het alleen wat krap en te kleuren best wel hard ogen. Had ietsje minder voor mij gemogen.

Gub
Gave portret foto! Echt super :D

Hanna_94
Ik vind je foto iets hebben, ik blijf er naar kijken. Heb geen opmerkingen.

HeavensLove
Ik vind persoonlijk de foto niet zo. Het spreekt mij niet zo veel aan. Ik vind het meisje niet zo mooi in positie liggen.

Iejoorr
Scherpe foto. Plaatje was afgeweest als je buiten gefotografeerd had. Vind de binnenbak nu wat storend. Wel een mooi scherp oog.

Irene96 verzamelt hier
Niet zo mijn stijl fotografie. Vind het erg groenig. Verder wel een mooie compostie.

ismy
Mooie plaat! Echter zou ik het mooier vinden als het hoofd niet zo gekanteld was. Krijg er nu een beetje nek kramp van :P Echt gaaf gedaan!

Jessica_1998
Mooie rechte horizon. Blijft een mooi weg kijk foto. Blijven turen of je iets ziet :j

JewEmm
Mooi scherp op het oog. Echter vind ik de muur nogal storend. Door je compositie lijkt het paard een enorme dikke nek te hebben. Probeer eens wat lager te gaan staan en wat verder naar links.

jilinda
Wat een schatje! Ik zou het mooier vinden als er rechts wat meer ruimte zou zijn en het hek weg geweest was.

JNSW
Mooie foto. Had zou een foto kunnen zijn voor een kleding merk. Mooi scherp :j

Joey
Wauw, mooie foto. Echter vind ik het lijken of het meisje er op geplakt is. Vind haar niet in de verhoudingen passen.

joey_lover
Vind het een gedurfde foto. Niet zo mijn smaak maar wel gaaf gedaan met al die kleuren.

kani_ejj
Mooie scherpe foto. Ziet er mooi uit :j geen opmerkingen.

Kelszz_
Wauw, gaaf gedaan. Hoe doe je dit? Boven en onder kant weg snijden? Alleen de horizon loopt een beetje scheef.

_Kiki_ verzamelt hier
Standpunt en houding van het paard zijn erg mooi. Echter kijkt het niet fijn. Ik mis wat scherpte en vind hem te krap aan de onderkant.

kimberley23
Erg mooi foto. Vind dit typische foto’s voor aan de muur :j

laurajoy15
Mooi foto. Mooie kleuren gebruikt! Vind zelf het zwarte rechts onderin wat storend.

Leonyr verzamelt hier
Perfect, heel gaaf!

Lipydo
Vind de foto knap gedaan, maar ook dit is niet mijn smaak van fotografie. Blijft het een knappe foto vinden. Iets magisch.

Lizaa01
Mooie foto, leuke compostitie. Foto spreekt je aan.

manonnevot
Foto had iets scherper mogen zijn. Probeer eens wat lager te gaan zitten, de hond er helemaal op te hebben of alleen zijn hoofd en wat ‘lucht’ erbij. Succes! :D

marit
Mooie foto. Ben alleen niet weg van de glitters erop. Mooie compositie. Geeft veel kijk vrijheid.

MarijeR
Wauw, prachtige kip zeg. Mooi scherp. Hier houd ik van. Weet je toevallig het ras?

Marjoow
Gaaf gedaan, mooie foto. Hoe doe je dit als ik vragen mag?

MichieldeM
Persoonlijk spreekt mij de foto niet zo aan. Is het bewerkt? Of is de foto echt? Wel mooie avond kleuren gebruikt :j

monbyou
Ik mis wat scherpte bij de hond met name op z’n ogen. Kleuren van de zon vind ik erg mooi. Vind alleen het deken niet zo veel toevoegen.
MyHu
Ik mis wat scherpte in de foto. Wel een mooie compositie gemaakt :j

naomi_g1998
Vind de plaat opzich erg mooi. Jammer van de scheve horizon en de wat storende zon. De bomen zijn wel erg mooi :j

NatassJa
Wauw, mooi scherp :j mooi kleuren gebruik.

Nefertarie
Ik vind de foto wat eng. Wel mooi scherp op de ogen, maar zo donker. Maar dat is een kwestie van smaak.

Nynke_Mandy
Of mijn computer maakt jouw foto raar, maar mis veel kwaliteit en scherpte. Mooie compositie dat wel, maar een mindere kwaliteit. Zonde!

Racheel
Mooie blackfoto. Echter vind ik het mooier als je wat door je knieën zou gaan. Zou de compositie wat verbeteren en het paard mooier maken in houding.

Revanches
Prachtig, zou ik graag ook eens willen oefenen baby foto grafie. Wat voor lens gebruik je hier voor? En een flitser??

RianneH
Zou het mooier gevonden hebben als het paard wat scherper geweest was. Vind hem ook wat scheef ogen. Wel vind ik de zwart wit stijl erg mooi. Ook de dampen die in de stal te zien zijn spreken mij aan.

Robin_Rikkie
Een beetje een donkere foto. Mis de ogen van de hond. Iets meer ruimte zou het mogen hebben. :)

SachemLover
Erg kleine foto, kan dit niet beoordelen. Vind alleen een oog zo saai, het voegt niets toe helaas. Probeer een grotere foto te maken en laat het oog iets zeggen.

Sanne_com
Wauw, gave foto. Geen opmerkingen

showteam
Wauw, super gave plaat. Petje af hoor :D

Sodeletuut
Ik ben niet zo weg van deze stijl foto’s eerlijk gezegd. Het lijkt of ze wat scheef springt? Persoonlijk gezien de achtergrond met de electriciteits kasten had ik daar wat meer iets mee gedaan. Vind de foto zonder de persoon erin mooier :j

Sokje_6
Geen link?

Suuszels
Vind de kleuren van de foto erg mooi. Echter vind ik dat er te veel ruimte bovenin komt nu.

TammyVN verzamelt hier
Vind de foto persoonlijk niets. Het spreekt me niet aan, en ik kan er ook niet graag naar kijken, sorry.

tesseke verzamelt hier
Is de foto echt of nep? Hij oogt namelijk erg nep bij mij. Vind het oplichten van de kleur wel erg mooi, houd hier wel van. Horizon is wat scheef.

Tinky12
Mooie foto. Vind alleen de horizon wat scheef ogen. Echter mooie compositie en de koepel komt zo mooi uit :j

XiiaaooNaa
Wauw, erg gave plaat. Geen op of aanmerkingen,

xLoki
Prachtige foto, ben echt weg van deze stijl kleuren. Hoe doe je dit als ik vragen mag?

xxanoukxx1
Jammer dat het paard niet scherp is. Probeer het paard scherp te houden. Ik zelf had liever iets meer ruimte gezien dus een paar stappen naar achter. Voor ’t mooie zou je ook door je knieën kunnen gaan. Succes :)

Ymor
Mooie foto, zonde dat het bankje wat scheef oogt. Persoonlijk vind ik de graffitie echt af doen aan de foto. Maar daar kan jij ook niets aan doen. Mooie scherpte !

Yvonne_V
Link doet het niet ?

zo, pff anderhalf uur werk. maar wel erg leerzaam :j
nu ga ik hardlopen en inspiratie op doen. Naja hardlopen, heb een waardeloze conditie helaas dus zo lang zal 't niet zijn. :')

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:39

En hier is ook mijn #week 3
Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:44

Week 2 en 3 sla ik even over met commentaar, het spijt me, maar mijn schoolwerk (tentamens) gaan voor. Ik ga kijken of ik voor week 3 ook een oude foto moet kiezen of dat ik ergens een gaatje kan vinden!