Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faatxhorse schreef:Ik ben van plan de overstap te maken van bijna-slr (zonder verwisselbare lens) naar slr.
-Mijn budget ligt rond de 700 euro, en ik ben evt. bereid om een grotere stap te maken en tot 1000 euro uit te geven.
-Ik zou er vooral dieren rond het formaat van katten - paarden en evt. (later?) landschappen mee willen fotograferen.
-De camera moet snel genoeg zijn om ook een beetje fatsoenlijke actiefoto's mee te kunnen maken... En hoe sneller hoe beter natuurlijk.
De 600D, 650D, 700D, 60D, 70D en 7D behoren allemaal tot de mogelijkheden, alhoewel ik de laatste drie liever wat goedkoper zou hebben.
EDIT: Ik noem hierboven alleen canon's, maar nikon lijkt me ook prima. Ik heb beide merken nog nooit in handen gehad en weet ook niet hoe ik dat zou kunnen regelen? Dan zou ik gemakkelijker een keuze kunnen maken wbt merk.
CalipsoLover schreef:Hehe ja bedoelde de 60D![]()
Ja zag detail foto's van 60D, en was echt meteen verliefd op die focus en kwalitiet!
Is die beter dan de Nikon D7000?
CalipsoLover schreef:Hehe ja bedoelde de 60D![]()
Ja zag detail foto's van 60D, en was echt meteen verliefd op die focus en kwalitiet!
Is die beter dan de Nikon D7000?
En is er ook een topic voor lenzen?