Monster_tos, bedankt voor je feedback.

__Lauraa, een leuke spontane foto. Wat je zelf, qua scherpte geef ik je gelijk. Verder oogt het wat donker op de gezichten. Kan ook zo lijken hoor, want waar ik nu zit met mijn laptop is het licht niet zo je van het.

tesseke, leuke foto! Voor het 'spannende' effect zou je de foto wat kunnen uitsnijden. Hij lijkt mij ook wat donker, maar dat kan dus ook aan het licht hier liggen.

Jolijnn schreef:Vraage: kun je de batterij van je camer opladen als hij niet leeg is..
Hb morgen namelijk 2 schoots en wil me camera wel vol hebbn..
Niet dat hij hiervan kapot gaat ofzo?
Geen probleem.

JNSW, bedankt voor je berichtje.

xMayo, bedankt.

En jouw foto:

Jacobeho, leuke foto.

KirstenVosje, qua compositie geef je het zelf al aan. Daarnaast vind ik de kleuren ook wat flets en ik mis wat scherpte?
Agossie, leuk gedaan.
RobinBuck, mooi gedetailleerd.
brandylove2, jammer van de achtergrond wat je zelf al aangaf. Hij is ook wat donker? Wellicht kun je de volgende keer wat bewuster met de compositie spelen? Mooie hond.
_l_amanda_l_, bedankt voor de feedback.

Mooie foto! Scherpte en kleuren zijn.

Blacky, hoewel niet bijzonder, wel een leuk paardje.

Ash_, mooie foto.
XiiaaooNaa, die is leuk, mooie kleuren, mooie scherpte. Nice!
lovey_ou,

Lara, jammer! Ik vond je foto's altijd leuk om naar te kijken.
Elvi_Elisa, prachtige foto hoor! Mooi model, complimenten.

Nooor_,ondanks je eigen commentaar vind ik het een mooie foto, niets op aan te merken eigenlijk.
Tinky12, beterschap.

Lipydo, er lijkt een blauwe zweem overheen te zitten? Verder een mooie foto. Mooie strakke blik en scherp.

BlackDancer, mooie landschapsfoto. Die wolken blijven mij fascineren.
NatassJa, wat een leuke spontane foto! Die ogen en wat een plezier.

Dat was het commentaar voor week 4. Ik ben niet zo inspirerend vandaag met mijn feedback, mijn hoofd is momenteel overvol.