Wil iemand voor mij een filmpjes ava maken ? Heb het zelf geprobeerd maar lukt me helemaal niet Van het tweede filmpje vanaf het punt dat hij rechtuit (dus na de draai) naar de bal loopt(op het einde, de laatste keer dat ie de bal een zet geeft). Tot aan het punt dat ie naar de camera wil lopen. Alvast super bedankt !!!
Marjo
Geplaatst: 11-12-13 22:55
Kan iemand het laten sneeuwen op deze avatar?
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 13-12-13 15:46
Jeeej dit topic weer gevonden.!
Ik wil graag een nieuwe avater. Het is ondertussen al 19 maanden geleden dat ik watch verkocht heb dus het word eigenlijk ook wel eens tijd. Ik wil graag de volgende foto's erin hebben.. met een mooie overgang van de een naar de andere en de foto's door elkaar heen.
Sorry dit is echt niet realistisch mogelijk. Ik zou dan zelf de achtergrond gaan moeten bedenken. Hier zit namelijk geen makkelijke structuur in of effen achtergrond. Haar benen zouden nog weggewerkt kunnen worden maar daarboven niet..
Ik zou graag net zo iets willen als ik nu heb, maar dan met nieuwere foto's enz.
ElineThera
Geplaatst: 17-12-13 13:20
Iets heel anders dan een foto bewerking maar toch even de vraag of iemand dat voor me in elkaar zou kunnen knutselen. Het geheel is eigenlijk een beetje vrij, ik zou graag mijn ouders voor kerst een cadeaubon cadeau doen voor een etentje samen met mijn vriend + zusje. Het gaat om het totale etentje (wij betalen dus het etentje compleet met vrije keuze voor restaurant, ze kiezen zelf waar ze gaan eten) Graag op A3 formaat en mocht dat niet mogelijk zijn is A4 ook goed. Achtergrond tekst etc ben je helemaal vrij in. Mocht je wat informatie willen hebben qua namen kun je die krijgen via PB Weet niet of ik die aanvraag hier mag doen maar ben zelf zo slecht in knutselen dat ik me er maar niet aan waag en anders moet ik even een andere weg/oplossing er voor zoeken.
DeLabrador
Geplaatst: 17-12-13 19:44
Zou iemand zo lief willen zijn om de onderstaande foto te verbeteren? Alvast bedankt!
Zijn hier niet veel bokkers meer die bewegende avatars maken ? Het lukt mij nog steeds niet nl.
AshleyRol
Geplaatst: 18-12-13 11:53
Hoihoi,
Kan iemand de hand van het halster weg krijgen? Vind het zo'n mooie foto, zonde van die hand hihi.
En op de foto met mijn zus, moeder en ik op het paard zou ik heel graag mijn vader ook hebben. Hij mountbiked altijd, kan iemand hem erbij fotoshoppen op zijn mountainbike?
Dat zou ik echt heeel tof vinden!!
De 3 foto's staan op mijn album, ik voeg de link toe. Ik hoop echt dat iemand het kan.