Maargoed, het is 10 minuten fietsen, dus ik ga er dan maar heen en zie wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Voor paardenfotografie is een telezoomobjectief (zoals bijvoorbeeld de 55-250) aan te raden
Fenny schreef:Nouks schreef:Voor paardenfotografie is een telezoomobjectief (zoals bijvoorbeeld de 55-250) aan te raden
Ben ik weerDe 18-55 mm is dan helemaal niet geschikt voor paardenfotografie, of is het lastiger om dan echt mooie foto's te krijgen? Een telezoomobjectief zou dan anders mooi iets zijn om daarna nog voor te sparen.
Gianti schreef:ff een vraagje tussendoor, weet iemand wat een beetje de max aantal clicks van de Nikon d3100 is? Ben nml best geschrokken hoeveel ik er nu al heb gemaakt en wil toch weten hoelang ik nog met mijn cammie (verwacht) kan doen, zodat ik weet wanneer ik moet gaan sparen
Bagheera_206 schreef:Gianti schreef:ff een vraagje tussendoor, weet iemand wat een beetje de max aantal clicks van de Nikon d3100 is? Ben nml best geschrokken hoeveel ik er nu al heb gemaakt en wil toch weten hoelang ik nog met mijn cammie (verwacht) kan doen, zodat ik weet wanneer ik moet gaan sparen
Het is net als een auto. Een auto gaat gemiddeld aantal km's mee, maar het kan ook makkelijk dat je auto veel meer km's maakt.
IloveAnoukje schreef:ik zit eens te kijken voor een nieuwe lens
kunnen jullie mij een goede lens aanbieden?
die wel redelijk blijft met de prijs?
dan kijk ik op marktplaats?
ik wil hem gebruiken voor paardenfotografie
Fenny schreef:Ik ga toch de Canon EOS 1000D met 18-55mm kopen![]()
Heb op verschillende sites informatie ingewonnen en vandaag op wedstrijd ook nog met iemand gesproken die toevallig deze camera mee had. Ik weet zeker dat ik nog veel moet leren, maar volgens die vrouw stapte zij er ook redelijk beginnend in en kon ze nu goed met de camera over weg. Hier in de buurt worden vast ook wel cursussen o.i.d. gegeven, kan ik anders mooi weer aan de studie
Bagheera_206 schreef:Probeer met je kitlens maar eens een foto te maken van iets heel dichtbij volledig uitgezoomd. Alles wat dichtbij is wordt extreem groot en alles wat ver weg is wordt extreem klein. Dat levert vaak perspectief vervorming op bij een paard.