Alleen ik zie dat verschil tussen de d60, d80 en d90 niet....
en weet ook niet welke het meest geschikt voor mij is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DmNqUe schreef:groot diafragma en een korte shutter op welke stand van de camera moet je hem hiervoor zetten , ik heb m . av , tv, en p en wat is als ik vragen mag een korte shutter( gaat even het camera boekje erbij pakken )
ik heb de canon eos 500D
jumpgirl schreef:ik denk dat ik idd voor de d60 ga en dan een 55 - 200 lens erbij doe of een 18 - 200.
Ik wat voor foto's kan je met welke lens makkelijker maken dan met de andere lens?

Loop de hele dag met mn camera om mn nek

en morgen aanschaffen

Fantabulouss schreef:Ik ga morgen een D90 aanschaffen![]()
Vandaag ook al in de winkel geweest, nog meer info gevraagden morgen aanschaffen
Wanneer krijgen we de eerste plaatjes te zien!?
en ben dr zoo blij mee
net al wat in de tuin lopen klikken
weet nog niet wanneer ik ze op de computer ga zetten, maar dan zijn jullie de 1e
) Ik wil zeker dat hij geschikt is voor het fotograferen van paarden, landschappen en skifoto's. Sportstand zou handig zijn. Ik ben geen professionele fotograaf maar ik zou het met die camera over 2 jaar wel als 'bijbaantje' willen doen, en een beetje betaalbaar
alvast bedankt!!
A350 bijvoorbeeld. Is niet verschrikkelijk duur maar wel een goede camera. Als de Minolta lenzen van je opa een a-bevestiging hebben dan passen ze ook gewoon op de Sony. Scherp stellen hangt inderdaad van de lens af (al gaat het natuurlijk wel tussen de samenwerking tussen camera en lens).