Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smeetjoew schreef:jahp, ik had jou nog gePB't maar je had niet geantwoord op m'n vraag of jij nog mooie hoofdfoto's had.![]()
Nevony schreef:
Nevony schreef:
ook ik wil wel tekeningen voor iemand maken, ik ben nog helemaal niet goed hoor, maar ja om t eoefenen zeg maar. De digitale versie is gratis, alleen als je hem opgestuurd wilt dan moet je natuurlijk de verzend kosten betalen (wil ej waarschijnlijk toch niet, want ik ben nog niet echt goed.)
maarjah hier een paar voorbeeldjes
viewtopic.php?f=68&t=512290
oowjah evenb een lijstje maken bijna vergeten
1.Margot_VH ----> AF!
2.paOlien ---->Bijna AF!
3.Targus (foto via pb) ----> Nog niet begonnen
4.rosa_stables(foto's blz. 372 van dit topic) http://www.imagehosting.999webmasters.c ... 24a2b7.jpg <---- Als er geen andere foto komt deze----> Nog niet begonnen
5.LoveJoew http://www.mijnalbum.nl/Foto=FFJJ7JZ8 <---- Die foto ----> Nog niet begonnen
nieuwe lijst:
1. Targus----> AF!
2.rosa_stables---->Wil ik net aan gaan beginnen
3. Love Joew
4.Annefie (pagina 407)
5.
6.
Ojah, zet er wel even bij waar de foto's staan, anders kan ik er nog niets mee
-xxxx- Mii
smeetjoew schreef:@sammiej: Kun je ook nog even voor me zoeken?een mooie, duidelijke en aansprekende hoodfoto
alvast bedankt. Ik heb al een leuke, maar ik denk dat de pony er nóg leuker op kan staan.
Citaat:Ik ben bezig met een portfolio, (eigenlijk ga ik er nu pas mee beginnen ) dus wil ik aan jullie vragen of jullie voor mij een aansprekende, duidelijke en scherpe hoofdfoto hebben. van het ras:
- arabier --> carita.
- welsh A/B/mountain --> waarschijnlijk als het mag van silverxxhein en/of sabertje
- Fjord --> Auky
- Luistano --> Palhaco
-
Andalusier --> ??
- trekpaard, alle rassen mogen (zoals shire etc. ) --> riannetje02
- haflinger --> Lypido
- fries --> Amanda of bokkiej
- New forest (een met een aansprekende kop erop ) --> ??
- bonte --> Asha
Heb je een ander apart ras, die zijn allemaal welkom (zoals dartmoor etc.)
de foto's mogen hier geplaatst worden, maar mogen ook gemaild/gePM't worden.
alvast heel erg bedankt! Alle geslachten mogen merries, ruinen en hengsten, maar voor hengsten heb ik de meeste voorkeur
Ik hoop dat jullie allemaal mooie foto's hebben.
Het is uiteraard gratis.
groetjes Esmee
smeetjoew schreef:Citaat:Ik ben bezig met een portfolio, (eigenlijk ga ik er nu pas mee beginnen ) dus wil ik aan jullie vragen of jullie voor mij een aansprekende, duidelijke en scherpe hoofdfoto hebben. van het ras:
- arabier --> carita.
- welsh A/B/mountain --> waarschijnlijk als het mag van silverxxhein en/of sabertje
- Fjord --> Auky
- Luistano --> Palhaco
-
Andalusier --> ??
- trekpaard, alle rassen mogen (zoals shire etc. ) --> riannetje02
- haflinger --> Lypido
- fries --> Amanda of bokkiej
- New forest (een met een aansprekende kop erop ) --> ??
- bonte --> Asha
Heb je een ander apart ras, die zijn allemaal welkom (zoals dartmoor etc.)
de foto's mogen hier geplaatst worden, maar mogen ook gemaild/gePM't worden.
alvast heel erg bedankt! Alle geslachten mogen merries, ruinen en hengsten, maar voor hengsten heb ik de meeste voorkeur
Ik hoop dat jullie allemaal mooie foto's hebben.
Het is uiteraard gratis.
groetjes Esmee