Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaimyliefje schreef:Ik zit al een tijdje te denken om een spiegelreflex camera te kopenik vind fotografie heel interessant en het lijkt me gewoon geweldig om van die mooie foto's te maken.
Ik weet dat die camera's nooit echt goedkoop zijn, maar als 14 jarige wil ik natuurlijk wel zo voordelig mogelijk uit zijn.
Wat is een prettige camera voor beginners? De canon eos misschien?
en watvoor prijs moet ik daarbij verwachten?
ik hoop op wat tips
Flowerpull schreef:Hmm bij mij zegt mn camera dan dat er geen objectief is aangesloten, dit doet hij bij jullie niet denk ik?
*Balennnn.
Elessar schreef:Flowerpull schreef:Hmm bij mij zegt mn camera dan dat er geen objectief is aangesloten, dit doet hij bij jullie niet denk ik?
*Balennnn.
Ellen had dit ook al met haar Nikon.
Bluem schreef:Heb me er ook even mee bezig gehouden, heb Canon + kitlens.. maar 't dinkie weigert scherp te stellen?
ma_rie_tje schreef:goede flitser voor jou camera hangt af van welke camera je hebt (merk en type)
Nouks schreef:Bluem schreef:Heb me er ook even mee bezig gehouden, heb Canon + kitlens.. maar 't dinkie weigert scherp te stellen?
Euhm, wat verwacht jij dan, dat de lens automatisch scherpstelt als 'ie niet aan de camera zit?
NaNi schreef:ma_rie_tje schreef:goede flitser voor jou camera hangt af van welke camera je hebt (merk en type)
Niet over nagedacht
Heb een Canon 400D
Zijn er verder nog dingen die ik moet doen of juist laten bij het aanschaffen van zo'n ding?
XxNimezxX schreef:ik wil misschien een Canon eos 1000D kopen. heeft iemand hier/ ervaring mee of iets over te vertellen ?
angelax schreef:in de winkel hier wordt aangeraden een nikon d60.
wij gaan voor het eerst een spiegereflex kopen en niet voor al te hoog budget. heeft iemand de nikon d60 en ervaringen ?
Nouks schreef:Ik heb vandaag ook weer wat geprutst. Alleen het waaide nogal
Elessar schreef:Nouks schreef:Ik heb vandaag ook weer wat geprutst. Alleen het waaide nogal
Pff man wat een wind indd.Voor morgen voorspellen ze gelukkig iets beter weer!