Vind m'n 400D nu wel een baby, dat is het nadeel.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gabyfedde schreef:Chr1s schreef:jeeeeeeeeeeh, de canon 50d![]()
zondag maar even goed uittesten![]()
Iemand nog interesse in 350d? pm graag
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Is dit de opvolger van je 350D? Wereld van verschil dan, ik heb diezelde stap gemaakt (naar van 350D naar 20D) en geen moment spijt van gehad. Heb er laatst nog een 30D bij gekocht. Hoef ik niet steeds lenzen te wisselen.
JW18 schreef:Gefeliciteerd Chr1s, mooie camera. Ben benieuwd hoe die presteerd op de hogere Iso's.
Vind het overigens jammer dat de 5d mkII niet de AF van de 1d heeft mee gekregen, maar dat is opzich ook wel weer logisch want dan werd de 1ds weer weggecijferd.
Ik wacht wel tot de 5d mk III weer uitkomt, want ben nog steeds tevreden met mijn oude 1.
La_Fleur schreef:
Ik ben nu serieus opzoek naar een semi professionele camera en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Natuurlijk heb ik ook eisen:
- geen plastic body
- stof- en spatwaterdicht (hoeft niet perse)
- maximaal €1100,-
- minimaal 10 pixels
- keuze uit veel objectieven
- gebruiksvriendelijk
- heeft weinig last van ruis
- sensor reiniging
JW18 schreef:Ben benieuwd Chr1s. Heb je misschien een voorbeeldje?
@la-fleur, welke camera heb je nu ( i.v.m. lenzen)?
JW18 schreef:Ben benieuwd Chr1s. Heb je misschien een voorbeeldje?
@la-fleur, welke camera heb je nu ( i.v.m. lenzen)?
Chr1s schreef:Canon eos 50d?hij word binnenkort ietsjes goedkoper via internet;)
La_Fleur schreef:
Ik ben nu serieus opzoek naar een semi professionele camera en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
- geen plastic body
- maximaal €1100,-
- minimaal 10 pixels
- gebruiksvriendelijk
- sensor reiniging
yvonnepuntnl schreef:La_Fleur schreef:
- geen plastic body
- maximaal €1100,-
- minimaal 10 pixels
- gebruiksvriendelijk
- sensor reiniging
Pentax 20D
Citaat:- keuze uit veel objectieven
_Irene11_ schreef:@ Fleur: Mijn vader heeft de Canon Eos 350D. Ik zal hem eens vragen hoe die hem bevalt![]()
Misschien is de Canon Eos 400D iets voor je. Die heeft een sensor van 10 megapixels. Maar die is wel duur.
Sassieja schreef:Wat zouden jullie geven voor een tweedehandse + Canon zoom lens EF 35-135mm 1:4-5.6?
Ervaring ermee?
Nouks schreef:Heb je gezien wat voor budget Fleur ervoor uit wil trekken?
De 350D is behoorlijk verouderd en in principe niet meer nieuw te koop. Bovendien kan ze met haar budget heel iets leukers kopen. Zowel de 350D als 400D hebben bovendien een plastic body.
La_Fleur schreef:Iedereen bedankt voor de adviezen!
Ik heb alleen nog 1 vraagje.![]()
Wat vinden jullie nou een groot verschil tussen Nikon en Canon?
absque_dubio schreef:Ik ben ook opzoek naar een fijne spiegelreflex.
Ik wil graag wat mooiere en betere foto's maken, maar welke raden jullie aan? Heb nou niet bepaald veel verstand van al die merkjes en typjes camera's (wel genoeg mensen die me gaan helpen als ik er eenmaal 1 heb).
Dus welke camera is leuk om mee te beginnen, maar is ook voor het wat betere werk nog goed genoeg? (Niet dat ik over 2 jaar weer een andere moet aanschaffen..)
Ik kreeg de Olympus E500 als tip, maar ik hoor net dat hij 2 minpuntjes heeft: De iso-waarden, en dat er geen ding op zit dat als hij een klein beetje bewogen is, de camera hem alsnog scherp maakt.
Help. Ik zie door de bomen het bos niet meer..![]()
Het liefst in de prijs tot 500 - 600