Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Baconlover schreef:@ poalien hoe krijg je die hartjes daar?
Phoenix6 schreef:het uitsnijden snap ik nu, maar het stempeltje snap ik nogsteeds niks van..
paOlien schreef:Je selecteerd het paard, dan ga je naar Filter > Stileren > Toenemende Omtrek > Kies een kleur en vink 'Buitenkant' aan. Dan kun je naar smaak nog wat met de dekking en de breedte rommelen
Marlo_es schreef:paOlien schreef:Je selecteerd het paard, dan ga je naar Filter > Stileren > Toenemende Omtrek > Kies een kleur en vink 'Buitenkant' aan. Dan kun je naar smaak nog wat met de dekking en de breedte rommelen
paOlien schreef:Deze had ik gister gemaakt voor iemand, alleen de sparkles heb ik met Photoshop gedaan, de rest met Photofiltre
[img ]http://img244.imageshack.us/img244/9523/ticolienotm7.gif[/img]
Marlo_es schreef:paOlien schreef:Je selecteerd het paard, dan ga je naar Filter > Stileren > Toenemende Omtrek > Kies een kleur en vink 'Buitenkant' aan. Dan kun je naar smaak nog wat met de dekking en de breedte rommelen
Sorry ik snap hem niet helemaal,ik ben totaal niet goed in engels en moet dus op de plaatjes afgaan..
(nederlandse deed eht bij mij namelijk niet)
Filter heb ik gevonden,maar de rest kan ik niet vinden,en hoe kan ik het paard nu mooi selecteren?
paOlien schreef:Als je heel precies wilt selecteren moet je gewoon heel veel klikken, om de paar milimeter, zodat de rondingen heel rond worden
paOlien schreef:paOlien schreef:Als je heel precies wilt selecteren moet je gewoon heel veel klikken, om de paar milimeter, zodat de rondingen heel rond worden