Eva_ schreef:Ben benieuwd naar een nieuwe foto, heb hier altijd meegedaan, maar nu een paar maanden niet geweest hier. Het begint weer te kriebelen, dusja.
gezellig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eva_ schreef:Ben benieuwd naar een nieuwe foto, heb hier altijd meegedaan, maar nu een paar maanden niet geweest hier. Het begint weer te kriebelen, dusja.
haha! 

niet dat mijn gedicht geweldig was
Maar ik moet er maar weer ffies inkomen

.. ik ben nu meteen alweer sochtends bezig met 't verder beoordelen.. ik zit hier ieder half uurtje dat ik vrij heb aan. Ik geloof dat ik wat minder vrije tijd heb dan jullie gewoon, dus ik kan simpelweg niet na school meteen eraan. Ik doe wat ik kan. Ben nu bij 't gedicht van Soo_Shirley (en anderhalf A4tje). 
ik bedoelde het ook niet verkeerd, maar omdat het ook al dinsdag was

Ik moet zeggen dat ik de titel geweldig vind. Het gedicht zelf komt bij mij ietwat cliché over… path called life, streets of my own loneliness, etc. Het is natuurlijk wel mooi, maar ook niet erg origineel meer, en dat is jammer! Ik ben trouwens wel benieuwd hoe dit gedicht in het NL zou klinken! ***
Alleen ik vind de rijm ontzettend gedwongen overkomen.. verlaten, gaten, fluister, duister, en de laatste alinea vind ik niet erg mooi samenhangend. Laatste zin is wel sterk om mee af te sluiten, maar sluit weer niet mooi aan op de rest vind ik. Interpunctie is verder wel erg fijn gedaan, netjes! **
Verder is het wel een mooi gedicht, ik zou nog ietsjes aan je opmaak werken.. want ’t idee is prima en er zitten goede stukjes tussen hoor! ***
**
Verder zitten er wat taalfoutjes in, misschien haalt de spellingchecker ze er al uit voor je! ***
Niet altijd natuurlijk.. deze iig wel hoor
Erg goede opmaak.. 4 regels, 2x 3 regels met tussenregeltjes, herhaling van strofe 1 en daarna met tussenregels weer 2x 3 regels.. heel netjes! Het einde is ook heel sterk. Een paar kleine dingen kan je nog op letten, zoals de punt achter ‘Trieste blik’ (strofe 2), waarom staat die daar precies? En tussenregeltje ‘In gedachten verzonken,Zie’ een komma wordt natuurlijk gevolgd door een spatie en daarna geen hoofdletter maar gewoon een kleine letter. Ook een tussenregeltje waar je een woordje bent vergeten denk ik: ‘Vragend kijk naar je’ zal wel ‘vragend kijk ik naar je’ moeten zijn. Gewoon nog op die kleine puntjes letten, want verder kom je een behoorlijk eind zeg! ****
Weer nette opmaak etc, maar dat heb jij eigenlijk altijd wel. Die hele subtiele rijm is erg leuk gedaan, gedicht is goed hehe.. maar toch vind ik ‘t verder niet zo bijzonder als de meeste van jou.. je hebt er weinig aan maar ik mis gewoon iets wat ik normaal wel in jouw gedichten vind.. kom er wel op terug als ik precies weet wat
Toch niet slecht, dat zeer zeker niet! ****
En gefeliciteerd aan iedereen uit de top 5!

normaal is het heel laag
maar ik ga gewoon door
Nogmaals bedankt