Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pippy schreef:Je kan t als project opslaan, dan kan je t alleen gebruiken om te bewerken enzo.
Maar als je t als filmbestand opslaat dan kan je t overal voor gebruiken!
Dus ik weet niet hoe dat bij jou zit?
Myukii schreef:Pippy schreef:Je kan t als project opslaan, dan kan je t alleen gebruiken om te bewerken enzo.
Maar als je t als filmbestand opslaat dan kan je t overal voor gebruiken!
Dus ik weet niet hoe dat bij jou zit?
Oh, wauw, ik zie nu pas dat je het ook als filmbestand kan opslaan! Onwijs bedankt, daar had ik zelf nooit bij gekomenIk sloeg het de hele tijd als project op, dus kon niet op internet zetten.
Bedankt, zodra ie klaar is zal ik hem hier wel laten zien, en misschien andere filmpjes maken
Pippy schreef:Misschien kun je wat overgangen tussen de foto's doen?!
Maar vindt het een mooi paard! Hoe heb je dat aangeleerd dat ie zo loopt zonder zadel & hoofdstel en dat ie achter je aan rent?
Of doe je NH ofzo?
Pippy schreef:Haha oke, maar je heb ook van die simpele he, dat ie in en uit fade.
Stalgenootje doet ook NH (parelli) en die gaat morgen onderlinge wedstrijd rijden met alleen touwtje om de hals!
fergusje schreef:Missy_ schreef:BlueAngel
Fergus
FlorisLover
Ze zijn allemaal aanklikbaar en ik hoop dat jullie ze leuk vinden
Als ik iemand ben vergeten moet die gene t maar ff zeggen
dankje, dankje! Je filmpje is echt heel mooi!!
Maar ik vind alleen de muziek niet zo heel passend... Je kan er natuurlijk echt niets aan doen want ik heb ook geen richtlijnen ofzo gegeven, maar vandaag had ik gelukkig wat meer inspiratie!![]()
Dus heb ik even wat opgezocht enzo, en het mooiste vind ik toch wel 'shine' van Hilary Duff... dus ik vroeg me af of je (of iemand anders)dat toevallig niet kon veranderen?